Staat hier ook al de hele dag aan.. Hoewel vriendin van broertje nu aan het zappen is..quote:Op maandag 13 juni 2011 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://pinkpop.vpro.nl/2011
Band of Horses liveMOOI
Maar iemand 1500km (+ 900 eigenlijk) laten rijden voor een kutblok is wel heel hard.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tsja, ik ben laatst ook keihard opgelicht (al was dat voor iets minder geld) toen ik het me niet kon voorstellen omdat die gast zo oprecht over kwam.
Wat heb je gemailedquote:Op maandag 13 juni 2011 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar iemand 1500km (+ 900 eigenlijk) laten rijden voor een kutblok is wel heel hard.
Ik zal wel naïef zijn. Benieuwd wat 'ie op m'n mail te zeggen heeft iig.
Kan ik met Sony wel. Heel handig.quote:
Zeg dat je 1500km er voor over hebt om iets anders te doen dan een blok op te halenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar iemand 1500km (+ 900 eigenlijk) laten rijden voor een kutblok is wel heel hard.
Ik zal wel naïef zijn. Benieuwd wat 'ie op m'n mail te zeggen heeft iig.
ben ik wel met je eens.. dat doe je toch niet? Maar we zullen idd wel teveel vertrouwen hebben in de goedheid van de mens.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar iemand 1500km (+ 900 eigenlijk) laten rijden voor een kutblok is wel heel hard.
Ik zal wel naïef zijn. Benieuwd wat 'ie op m'n mail te zeggen heeft iig.
Hij bleef maar doorgaan over of ik wel alle aansluitingen etc gecontroleerd had. Nou moet ik toegeven dat ik dat niet gedaan had want ik wist zeker dat alles goed zat en dat zou nog niet de olie dáár verklaren.quote:
quote:Hi Helmut,
Yesterday I removed the engine again. And before I did, I checked all the lines. Vacuum lines, oil lines, fuel lines, electrical lines, coolant lines.. and I'm absolutely sure everything was connected as it should be. Also, before I started to remove the engine I started it once more with the fuel tank out of the way to see if i could determine where the oil was coming from. Well, the frame was blocking my sight so that didn't help much so after 3 sec. I stopped it again.
Then I started to remove the engine from the bike and while disconnecting everything I paid attention to all the connections to be sure they were all as it is supposed to be. And I'm 100% sure it was.
With the engine removed this is what we see (see attachments):
You can still see a puddle of oil and if you look closely at the the "cutout" on top of the engine (just above the engine nr.) another one. In green I've indicated the way the oil was flowing down. The other picture shows the right-hand side of the engine which is completely 'dry' of any oil.
The only explanation I've got for this is that the oil is coming out of the rear cylinder's head somewhere (with the engine installed in the bike it's impossible to look at it). And you've got to agree with me, there's no way there could be oil there in case of messing up the connections (which, again, I'm sure we did not).
Kind regards,
Ik vond de opmerkingen van die kerel de hele tijd over OOK dingen zien die er niet zijn wel mooi. Alleen jammer dat ze hem niet begrepenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:46 schreef Timmos het volgende:
OH NOES.. IT'S SATAN![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)n_gabberfeestje.html
Oh my ''god''
Soms word je zo moe van tweede hands zooi. Ik ben ook nog steeds in gevecht om m'n lens. Succes ermee, dat het bij jou een stuk makkelijker moge gaan dan bij mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij bleef maar doorgaan over of ik wel alle aansluitingen etc gecontroleerd had. Nou moet ik toegeven dat ik dat niet gedaan had want ik wist zeker dat alles goed zat en dat zou nog niet de olie dáár verklaren.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |