abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98121548
Hallo,

ik ben Paul en zoek voor de verjaardag (in juli) van mijn vriendin een cadeau, maar ik weet helemaal niets om te geven.

Heeft er iemand een idee, het maakt mij helemaal niet uit hoeveel dit gaat kosten. Ze betekent heel veel voor mij en ze verdient het helemaal. Het leukste zou iets zijn waar ze een tijd mee kan doen, bijvoorbeeld iets van sieraden of iets iets (totaal) anders. Ik heb echt geen flouw idee!!!

Ze woont in Bulgarije, erg mooi en lief meisje, ze is populair, houd van stappen, haar vrienden, ze is modieus (houd van sexy/uitdagende kleding), verder merken van haar Prada en Dior.

Wie heeft er een leuk idee, misschien heeft er iemand een link naar iets wat ik haar kan geven, etc.

I.i.g. onwijs bedankt als er iemand een idee heeft.

Groeten, Paul
pi_98125631
Een vliegticket naar Nederland O+
pi_98127813
Ik heb veel reacties moeten verwijderen. Reageer normaal of blijf gewoon weg.
pi_98128772
Kijk hier anders even naar wat sieraden, Tiffany & Co zal ze ongetwijfeld dan ook wel geweldig vinden. Verder kun je bij Douglas z'n doosje kopen met 5 verschillende Dior geurtjes. Doe er een mascara en lippenstift van dat merk bij en je zit wel goed. De verkoopsters verpakken het wel leuk voor je in. Natuurlijk moet je ook wel een leuke knuffel bij de Expo kopen.

Dus ik zou gaan voor oorbellen van Tiffany & Co, geurtjes enzo van Douglas en knuffel van Expo.

http://nl.tiffany.com
pi_98226181
pandora armband met een bedeltje eraan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')