Geluid is prima, maar gelijkwaardige surroundsetjes zijn in de winkel ook niet meer zo heel erg duur.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Vraag je nou 15 euro voor die philips surround set incl subwoofer? Is het geluid heel matig of?
Doe de verzendkosten er maar bij op en we hebben een deal.
(of is het een gevalletje net als sony dat het alleen met het eigen merk werkt?)
Ophalen is mogelijk in Roermond.quote:
PM is onderwegquote:
Oh, ik heb al heel lang niet meer naar die dingen gekeken maar binnenkort heb ik het wel nodig. Als je een doos kan vinden dan heb ik opzich interesse voor die 30 euro, Roermond is wat ver helaasquote:Op maandag 13 juni 2011 19:26 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Geluid is prima, maar gelijkwaardige surroundsetjes zijn in de winkel ook niet meer zo heel erg duur.
Ik verwacht niet dat er iemand ¤ 50,- voor over heeft.
Verzenden in een doos is geen probleem, echter kunnen de standaards er dan niet bij gezien hun lengte (of ik moet hier een geschikte doos voor vinden).
Verzendkosten bedragen dan ¤ 15,-.
M70 heeft mk13139 zich voor gemeld, dus ik verwacht dat die deal snel is afgerond.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:47 schreef 12345r het volgende:
Zijn de M70 speakers er nog?
Philips surround set?
Dan ben ik te laat ben ik bangquote:Op maandag 13 juni 2011 19:54 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
M70 heeft mk13139 zich voor gemeld, dus ik verwacht dat die deal snel is afgerond.
Philips geef ik de voorkeur aan ophalen, maar mocht dat niemand uitkomen dan zijn er al 2 personen die bereid zijn ook de verzendkosten te betalen.
Ja, maar maakt dat iets uitquote:
Helaas, beiden zijn passief.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:56 schreef Ou-Tannu het volgende:
is 1 van die subwooferts.. een active?
Maakt niks uit, maar hoi collegaquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:17 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Ja, maar maakt dat iets ui
Graag ontopic blijven
Een normale kabel aansluiting (ff een foto gegoogled):quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:48 schreef 12345r het volgende:
Wat voor aansluiting zit er aan de M70 speakers?
Ik heb wel interesse denk ik!
Vanzelfsprekend, anders zou ik het niet meer verkopen of op zijn minst vermelden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:18 schreef Mandebiel het volgende:
Ik heb interesse in:
Philips Dolby Surround speakers incl. subwoofer (HTS3115)
Incl. 2x standaard
Excl. dvd-speler (overleden)
In zeer goede staat
4x75W, 2x100W (=500W)
voor 15,- euro mits ze nog goed werken, kan je dit vertellen? Ik kom ze dan graag ophalen.
Ook hoi. Dit was het hoogtepunt van een matig kerstpakketquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef Chihuawatte het volgende:
[..]
Maakt niks uit, maar hoi collega
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |