quote:
heb een foto van je gezien je ziet er goed uitquote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Copycat het volgende:
1968. Zonder blikken dan wel blozen. Of gêne.
You do the math!
Alleen maar omdat Den Haag net zo ranzig is maakt Amsterdam niet leukerquote:Op maandag 13 juni 2011 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit in Den Haag geweest, wist niet wat ik zag wat is het daar smerig zwerfvuil, die trams die stangen waren echt te vies om aan te pakken, stond echt verbaasd.
nou nou, vlak Aerdenhout niet uit, we kwamen er door heen met de trein staan mooie huisjesquote:Op maandag 13 juni 2011 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Den Haag net zo ranzig is maakt Amsterdam niet leuker_!
KLUNDERT REPRESENT!
Math done.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Copycat het volgende:
You do the math!
Ouder dan jij, mannetje!quote:
Dankjewelquote:Op maandag 13 juni 2011 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Math done.
Ow dan ben je nog beswel piep
Je wordt met gemak een oud wijf en de potloodtest zal vast ook niet werken?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Copycat het volgende:
You do the math!
Ooit zal ik best een oud wijf worden. Hoop ik tenminste. Maar voorlopig nog effe niet. En die potloodtest flunkte ik tien jaar terug al. Met opgeheven hoofd, ter compensatie.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je wordt met gemak een oud wijf en de potloodtest zal vast ook niet werken?
Maar van harte gefeliciteerd met je geboortedag
Maar er gaat niets boven Grunn!! Toch Disana?quote:
Blijf je in Klundert wonen eigenlijk? Of ga je naar een grote stad?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Den Haag net zo ranzig is maakt Amsterdam niet leuker_!
KLUNDERT REPRESENT!
Wil je nu zeggen dat Klundert geen grote stad is?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blijf je in Klundert wonen eigenlijk? Of ga je naar een grote stad?
nee hoor Liesje niks haten maar stond gewoon verbaasd en echt eerlijk he moest aan je denken, heb wat lange jurken gezien, Den Haag heeft wel leuke mode dingenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
En niet haten op Den Haag, of Groningen.
Ook, maar vroeg het me gewoon af. Je hebt je werk daar natuurlijk dat is wel een pluspunt.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat Klundert geen grote stad is?
5873 inwonersquote:Op maandag 13 juni 2011 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat Klundert geen grote stad is?
Ik laat me hier niet meer uit over mijn privé gebeuren.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook, maar vroeg het me gewoon af. Je hebt je werk daar natuurlijk dat is wel een pluspunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |