quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Zegt'ie dat niet dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of ie daar blij mee is![]()
/care eigenlijk
ex misschienquote:Op maandag 13 juni 2011 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zegt'ie dat niet dan?
Baaad sign
Woehoe !!quote:
JAquote:
Ik wou het niet zeggenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woehoe !!
Sedan je bent weer veilig, roy is er nu
Hoezo?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zegt'ie dat niet dan?
Baaad sign
Neen! Je mag mij niet afmaken en villen en dan rondlopen in mijn velletje als ware ik een haute couture jasjequote:Op maandag 13 juni 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och mens stel je aan.
Ik zou een moord doen voor jouw figuur!
Ga maar staanquote:Op maandag 13 juni 2011 17:03 schreef ArTiC het volgende:
@ TT
voorover laten buigen, broek omlaag en slaan met dat squashracket
Nee, als ik mijn buik bekijk en de muffin die ik in bepaalde broeken bijna krijg.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je geconfronteerd wordt met gratenpakhuizen op tv enzo?
Have no fear, roy is herequote:Op maandag 13 juni 2011 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woehoe !!
Sedan je bent weer veilig, roy is er nu
Dat pas ik niet eens mens. Jij past al 2 keer in 1 tiet van mijquote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen! Je mag mij niet afmaken en villen en dan rondlopen in mijn velletje als ware ik een haute couture jasje
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen! Je mag mij niet afmaken en villen en dan rondlopen in mijn velletje als ware ik een haute couture jasje
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat pas ik niet eens mens. Jij past al 2 keer in 1 tiet van mij
Hoe is het barbecueën?quote:
Topje dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics van je tietenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het alarmerend vinden als mijn vriend me geen complimentjes gaf over mijn figuur.quote:
Ik heb geen vriendquote:Op maandag 13 juni 2011 17:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou het alarmerend vinden als mijn vriend me geen complimentjes gaf over mijn figuur.
vrouwen die bevestiging nodig hebbenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou het alarmerend vinden als mijn vriend me geen complimentjes gaf over mijn figuur.
Was goed, druk.quote:
Nergensquote:
Beter passende broeken kopenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, als ik mijn buik bekijk en de muffin die ik in bepaalde broeken bijna krijg.
Wij gingen toch de hele avond en nacht het bed delen?quote:
En als je dan complimentjes krijgt het niet geloven natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 17:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het zit je ook nooit mee ook hequote:Op maandag 13 juni 2011 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was goed, druk.
Nu is het kutweer hier.
En ik heb gewoon 1 van de mooiste f1 races in tijden gemist. Van de 3 uur die opgenomen waren hebben ze 20 minuten geraced.
Fml
Die heb ik gister op de bank hangend wel gekeken, toffe race iddquote:Op maandag 13 juni 2011 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was goed, druk.
Nu is het kutweer hier.
En ik heb gewoon 1 van de mooiste f1 races in tijden gemist. Van de 3 uur die opgenomen waren hebben ze 20 minuten geraced.
Fml
Dat is standaardquote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als je dan complimentjes krijgt het niet geloven natuurlijk
Ik kreeg ieder uur een complimentje dan is het gewoon niet geloofwaardig meerquote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen willen dat jij de eerste stap zetquote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij gingen toch de hele avond en nacht het bed delen?
Waar staat jouw huis?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij gingen toch de hele avond en nacht het bed delen?
Dat is dan weer het andere uiterstequote:Op maandag 13 juni 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg ieder uur een complimentje dan is het gewoon niet geloofwaardig meer
Doen alsof, zodat ze het er nog dikker bovenop leggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had hem opgenomen, maar niet gerekend op een onderbreking die zolang zou duren.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die heb ik gister op de bank hangend wel gekeken, toffe race idd
Duh, moet ik wel weten in welke richtingquote:Op maandag 13 juni 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen willen dat jij de eerste stap zet
Nee hoor, hoeft niet perse.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen willen dat jij de eerste stap zet
Hartje achterhoek, in the fucking middle of niksquote:
dat soort ja *ril*quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe laat je je vriend merken dat hij meer moeite voor je moet doen?
Zelf een PM sturen?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Duh, moet ik wel weten in welke richting
Vandaar de /carequote:
Dikker bovenop liggenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doen alsof, zodat ze het er nog dikker bovenop leggen.
Feitelijk is het 1 oude broek en waarbij ik moet oppassen dat ik er geen muffin in krijg. Het kan nog wel.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat soort ja *ril*
als ik je niet meer moet dan dump ik je wel
Vooral dat zinnetjequote:Ik baal hier echt van, want ik vind dat ik beter verdien.
Ik moet voor 2 man complimenten maken aangezien jij alleen maar afzeiktquote:Op maandag 13 juni 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg ieder uur een complimentje dan is het gewoon niet geloofwaardig meer
http://www.binsearch.info(...)adv_age=1100&server=quote:Op maandag 13 juni 2011 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was goed, druk.
Nu is het kutweer hier.
Fml
Te dikke meisjes in een skinny met alle zakken gevuldquote:Op maandag 13 juni 2011 17:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Feitelijk is het 1 oude broek en waarbij ik moet oppassen dat ik er geen muffin in krijg. Het kan nog wel.Zag vorige keer nog een meisje die ook een enorme muffin had in een skinni en na de muffin kwam haar dikke kont en koeienpoten eruit.
Zoveel inzicht heb ik zelf wel.
Je moet er zelf ook wat aan doenquote:
DAT IS EEN HOAX VERDOMME!!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet voor 2 man complimenten maken aangezien jij alleen maar afzeikt
Inderdaadquote:
Jij klootzak, waarom moet je dat nou verradenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef xFriendx het volgende:
Of hardlopen met Eigenmijsje....vervolgens de hele tijd achter haar lopen. Dat is een compliment aan haar omdat ze blijkbaar een betere conditie heeft dan jij, maar ondertussen kan je dan ook haar welgevormde achterste bewonderen de hele wandeling lang om haar daar achteraf ook nog even mee te complimenteren
Zoiets:quote:Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat soort ja *ril*
als ik je niet meer moet dan dump ik je wel
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:42 schreef bloemetje281 het volgende:
[..]
Ik verdien gewoon aandacht omdat hij blij moet zijn dat ik van hem ben! Pff beetje waardering is toch niet teveel gevraagd. En ik geef hem btw veel aandacht, meer dan hij mij, en ons seksleven is heel goed.
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dikker bovenop liggenMI oh wacht dat gaat over iets anders
Genoeg vrouwen die dat zinnetje denken maar niet uit durven te spreken. Ik vind ook dat ik een goede vent verdien en die me waardeert.quote:
Wie A zegt moet ook B zeggen. En ik zeg ook wel eens dingen maar wil niet zeggen dat dat goed is.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die dat zinnetje denken maar niet uit durven te spreken. Ik vind ook dat ik een goede vent verdien en die me waardeert.
Het was al rond, zonder geheimzinnig gedoequote:
Dat komt omdat je een manjochie bentquote:Op maandag 13 juni 2011 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je a zegt moet je ook b zeggen. En ik zeg ook wel eens dingen maar wil niet zeggen dat dat goed is.
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een manjochie bent
Blijkbaar niet, aangezien je nu op een PM zit te wachten.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het was al rond, zonder geheimzinnig gedoe
Waar doel je op dan? Hoezo A en B en hoezo dingen zeggen die niet goed zijn? Ik begrijp de link met mijn post niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie A zegt moet ook B zeggen. En ik zeg ook wel eens dingen maar wil niet zeggen dat dat goed is.
Tss ik geef je nog eens een kusjequote:
Jah, vrouwen die niet durven door te pakkenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, aangezien je nu op een PM zit te wachten.
Ach, dat is vrij standaard.....quote:Op maandag 13 juni 2011 17:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah, vrouwen die niet durven door te pakken
Mannen die gaan zitten afwachten.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah, vrouwen die niet durven door te pakken
Doelde meer op die zin van haar, dat zeg je gewoon niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar doel je op dan? Hoezo A en B en hoezo dingen zeggen die niet goed zijn? Ik begrijp de link met mijn post niet.
Eerst mij voor gek zetten en dan aan het eind van de zin weer goedkussen, nee dame zo werkt dat niet!quote:
Ho nouquote:
Van die implantaten voelt zeker bij het begin héél raar aan maar langzaamaan zijn ze opzich best wel fijn hoor!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:23 schreef vencodark het volgende:
Niks zo erg als een platte kont trouwens. Liever een dikke, dan een platte.
Hahaha!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die implantaten voelt zeker bij het begin héél raar aan maar langzaamaan zijn ze opzich best wel fijn hoor!
Hallo, als het aan mij had gelegen had ik allang in de auto gezeten, maarja...quote:Op maandag 13 juni 2011 17:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mannen die gaan zitten afwachten.
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doelde meer op die zin van haar, dat zeg je gewoon niet.
[..]
Eerst mij voor gek zetten en dan aan het eind van de zin weer goedkussen, nee dame zo werkt dat niet!
Als ik Bartje was had ik die PM al gestuurdquote:Op maandag 13 juni 2011 17:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mannen die gaan zitten afwachten.
MI van een ballongeluid bij het rijdenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die implantaten voelt zeker bij het begin héél raar aan maar langzaamaan zijn ze opzich best wel fijn hoor!
En als je dan terugzoent dan naaien ze je nog eensquote:Op maandag 13 juni 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
Mindtricks sedan, je eerst afbreken en het dan zogenaamd niet menen
[..]
Wat houdt je tegen dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hallo, als het aan mij had gelegen had ik allang in de auto gezeten, maarja...
Ja maar jij staat dan ook vrij ernstig op knappenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik Bartje was had ik die PM al gestuurd
whoopee cushion!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
MI van een ballongeluid bij het rijden
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja maar jij staat dan ook vrij ernstig op knappen
Iets met adres enzo? Kan wel gewoon in m'n auto gaan zitten, maar dan zit ik hier op de bank toch beter als ik toch nergens naartoe ga verderquote:
Haha nee dat ook weer niet maar je voelt echt die schijven zeg maar, je kunt er "achter" komen met je vingers.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
MI van een ballongeluid bij het rijden
Hij zegt dat het al 'rond' was.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het niet hebben van een PM met een adres denk ik
je wil te graagquote:Op maandag 13 juni 2011 17:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iets met adres enzo? Kan wel gewoon in m'n auto gaan zitten, maar dan zit ik hier op de bank toch beter als ik toch nergens naartoe ga verder
Ik vind het best nasty klinken.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha nee dat ook weer niet maar je voelt echt die schijven zeg maar, je kunt er "achter" komen met je vingers.
Je bent lief Royquote:Op maandag 13 juni 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
Mindtricks sedan, je eerst afbreken en het dan zogenaamd niet menen
[..]
Iets met die videoclip van Rock DJ van Robbie Williamsquote:Op maandag 13 juni 2011 17:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha nee dat ook weer niet maar je voelt echt die schijven zeg maar, je kunt er "achter" komen met je vingers.
Ola Myrquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja maar jij staat dan ook vrij ernstig op knappen
Geile lesboslet van mequote:
Guilty as chargedquote:
Als je geen adres krijgt was het dus fake, ga niet als een hondje zitten wachten??quote:Op maandag 13 juni 2011 17:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Iets met adres enzo? Kan wel gewoon in m'n auto gaan zitten, maar dan zit ik hier op de bank toch beter als ik toch nergens naartoe ga verder
dat maakt je kansloosquote:
En dan zeg je wat over mijquote:
quote:
Hoe gaat het nu met je opleiding?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:
Welke FOK!ster doet der adres niet PM'en? Wiewhutwhat.
Eigenmijsje....quote:Op maandag 13 juni 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:
Doet ze dat bij jou ook?quote:
Dit is Fok, what else is newquote:Op maandag 13 juni 2011 17:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je geen adres krijgt was het dus fake, ga niet als een hondje zitten wachten??
en op naar de volgende, gemiste kans voor haar dan toch
Zie boven.quote:
Daarom mag ik het zeggen schatquote:
Ja onvoorstelbaar he.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:
Dat zeg ik, het was het konthaarquote:Op maandag 13 juni 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja onvoorstelbaar he.
Wie wil haar adres nou niet pmen naar iemand met teveel konthaar
Mijn BSA is ingetrokken, dus ik mag in september overnieuw beginnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je opleiding?
Als z'n hoofd daar al van op hol te brengen is moet ie het wel heel zwaar hebben!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eigenmijsje....
Eerst Bartho z'n hoofd op hol laten slaan en vervolgens stil blijven....
Nee dat doe ik bij haarquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, nu lief en me dan dadelijk weer compleet afzeiken
Waarom doe je het niet dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:
Terwijl dat toch best leuk tijdverdrijf is, konthaar epileren met een pincet.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja onvoorstelbaar he.
Wie wil haar adres nou niet pmen naar iemand met teveel konthaar
Schandalig!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eigenmijsje....
Eerst Bartho z'n hoofd op hol laten slaan en vervolgens stil blijven....
Heee, was ik weer niet goed genoeg?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat doe ik bij haar![]()
Volgens mij is MissB zo'n beetje de enige fokster die ik gemeet heb waarbij ik dat niet heb gedaan
Daar wil ik je wel vanaf helpen hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het was het konthaar
Op fok is het gebruikelijk dat je je als een schoothondje laat behandelen?quote:
Zeur niet!!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, nu lief en me dan dadelijk weer compleet afzeiken
Krijg je met die vetjes.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heee, was ik weer niet goed genoeg?
Shaving sex?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar wil ik je wel vanaf helpen hoor.
En wie hebben in jouw tieten gebeten?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij is MissB zo'n beetje de enige fokster die ik gemeet heb waarbij ik dat niet heb gedaan
Ah wat goed! Wat was het ookalweer precies?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn BSA is ingetrokken, dus ik mag in september overnieuw beginnen.
Bang dat ik ze kapot maakquote:Op maandag 13 juni 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heee, was ik weer niet goed genoeg?
Wait what?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
Kinky tochquote:
Communicatie Multimedia Design.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah wat goed! Wat was het ookalweer precies?
Ik gaf je een voorzet voor open doel en je liet hem lopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet!!
Als ik het niet doe ga jij het ziekenhuis al bijna bellen omdat je denkt dat ik terminaal ben ofzo
Tarrels zoekenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Terwijl dat toch best leuk tijdverdrijf is, konthaar epileren met een pincet.
Dat ik in de tieten van myraela, lovelylady, flippieee, opdekop, marijkezwolle, uhm nog een paar heb gebetenquote:
En dan nog raak schieten hequote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik gaf je een voorzet voor open doel en je liet hem lopen.
Normaal schiet je zelfs uit kansloze posities
Wax natuurlijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij begint er over om hem van z'n konthaar af te helpen
En ook nog herentepels?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik in de tieten van myraela, lovelylady, flippieee, opdekop, marijkezwolle, uhm nog een paar heb gebeten
Wel dat alles fake is schatquote:Op maandag 13 juni 2011 17:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op fok is het gebruikelijk dat je je als een schoothondje laat behandelen?
Nicequote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tarrels zoeken
[..]
Dat ik in de tieten van myraela, lovelylady, flippieee, opdekop, marijkezwolle, uhm nog een paar heb gebeten
Die van monopoly, ezechielk en dan houdt het wel op volgens mijquote:
Waarschijnlijk zegt ie danquote:Op maandag 13 juni 2011 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier niet, maar waarschijnlijk was ze nog niet helemaal wakker toen
Communicatie Multimedia Design. Dat zijn dan weer drie woorden waarvan ik het verband niet direct zie. Ik bedoel design voor de media (alhoewel dat al meervoud is wordt er benadrukt dat het er meerdere zijn) heeft toch altijd met communicatie te maken?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Communicatie Multimedia Design.
Nou hopen dat ik deze keer meer dan 26 punten haal.
Ik ben in staat om NU naar deventer te rijden om even te bijten he!quote:
Ja, maar da's Mono.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van monopoly, ezechielk en dan houdt het wel op volgens mij![]()
Mono zn tepels zijn ook heerlijk om rond te draaien trouwens
Mn sig al gelezen?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
Huppelmuts, vuile slet, ik dacht dat ik uniek was.
Next time babe, next timequote:Op maandag 13 juni 2011 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben in staat om NU naar deventer te rijden om even te bijten he!
And you know I'm crazy enough to do it!!
Eens over het crazy gedeeltequote:Op maandag 13 juni 2011 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maak dan gelijk foto's als bewijsquote:Op maandag 13 juni 2011 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono trapt er ook elke keer weer inquote:
Op het strandquote:
Als ik mono was zou ik terug bijten of gaan schwaffelenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono trapt er ook elke keer weer in![]()
Dan zegt ie dat ie op zn hoede zal zijn en een half uur later staat ie te vloeken van de pijn
Ik zal het even herhalen. Dat ALLES fake is schatquote:
Ik ben nog niet geswaffeld door monoquote:Op maandag 13 juni 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik mono was zou ik terug bijten of gaan schwaffelen
schwaffelen? gaat ie dan met een bradwurst over haar heen?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of schijten in Huppel haar woonkamer.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer doe ik dat gewoonquote:Op maandag 13 juni 2011 17:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of schijten in Huppel haar woonkamer.
Mijn nagels zijn van mezelf en heel lang, mijn tieten zijn echt en volgens sommigen episch groot, mijn haar is van nature eng blond!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zal het even herhalen. Dat ALLES fake is schat
Of slaapkamerquote:Op maandag 13 juni 2011 17:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of schijten in Huppel haar woonkamer.
Niet alleen je haar wat eng isquote:Op maandag 13 juni 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn van mezelf en heel lang, mijn tieten zijn echt en volgens sommigen episch groot, mijn haar is van nature eng blond!
Niks aan mij is fake
Pics van je tieten, x2quote:Op maandag 13 juni 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn van mezelf en heel lang, mijn tieten zijn echt en volgens sommigen episch groot, mijn haar is van nature eng blond!
Niks aan mij is fake
Monoquote:
Toch jammer dat je dat zo ziet, je mist een hoop kansen dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zal het even herhalen. Dat ALLES fake is schat
Mijn slaapkamer is offlimits voor monoquote:
Arme myrquote:Op maandag 13 juni 2011 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geswaffeld door mono![]()
Myraela wel
Het hele bed onderquote:
Het ontwerpen van de interactie die een interface voert met zijn/haar gebruiker. Wat is gebruiksvriendelijk en aantrekkelijk design voor een interface van multimedia-producten.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Communicatie Multimedia Design. Dat zijn dan weer drie woorden waarvan ik het verband niet direct zie. Ik bedoel design voor de media (alhoewel dat al meervoud is wordt er benadrukt dat het er meerdere zijn) heeft toch altijd met communicatie te maken?
Maar wellicht denk ik te moeilijk, en te makkelijk over de studie.
En daarna er met je blote voeten instampen en dán dreigen met terugbijten. Als je dan voor je wegrent zit haar hele huis onder.quote:
Doe maar stoer, je wil me en je weet hetquote:
Klopt allemaal vast, maar het geeft wel te denken dat er blijkbaar mensen zijn die denken dat andere mensen op basis van een paar posts op een forum met elkaar in 1 bed gaan liggen, als volslagen vreemdelingenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks aan mij is fake
Op die fietsquote:Op maandag 13 juni 2011 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ontwerpen van de interactie die een interface voert met zijn/haar gebruiker. Wat is gebruiksvriendelijk en aantrekkelijk design voor een interface van multimedia-producten.
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En daarna er met je blote voeten instampen en dán dreigen met terugbijten. Als je dan voor je wegrent zit haar hele huis onder.
Neer onder?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zal nog een hele poos duren. Veel werken en geld sparen en verhuizen binnenkort
Uiteraardquote:Op maandag 13 juni 2011 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe maar stoer, je wil me en je weet het
Het gebeurt.....quote:Op maandag 13 juni 2011 17:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt allemaal vast, maar het geeft wel te denken dat er blijkbaar mensen zijn die denken dat andere mensen op basis van een paar posts op een forum met elkaar in 1 bed gaan liggen, als volslagen vreemdelingen
Het gebeurt vaak zatquote:Op maandag 13 juni 2011 17:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt allemaal vast, maar het geeft wel te denken dat er blijkbaar mensen zijn die denken dat andere mensen op basis van een paar posts op een forum met elkaar in 1 bed gaan liggen, als volslagen vreemdelingen
Klinkt hip!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ontwerpen van de interactie die een interface voert met zijn/haar gebruiker. Wat is gebruiksvriendelijk en aantrekkelijk design voor een interface van multimedia-producten.
Heb je al een kamer?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zal nog een hele poos duren. Veel werken en geld sparen en verhuizen binnenkort
Gebeurt zeer zeker wel. Regelmatig zelfs.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jaquote:
Kusjes!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga weer verder. House MD afkijken.
gr gr
Welja, ga maar weer vreten ipv doen wat je moet doenquote:
Blijkbaar ja, best schokkend eigenlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 17:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gebeurt zeer zeker wel. Regelmatig zelfs.
Je hebt ook niks aan die man hequote:Op maandag 13 juni 2011 17:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, ga maar weer vreten ipv doen wat je moet doen
Slap excuusquote:Op maandag 13 juni 2011 17:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Blijkbaar ja, best schokkend eigenlijk
Nouja evengoed, het leek mij vrij duidelijk dat ik niet écht het idee had dat ik ook maar enige kans maakte op wat dan ook bij Eigenmijsje, juist omdat ik het er zo dik op legde. Blijkbaar nog niet dik genoeg
Inderdaad.... er hoeft er maar 1 een ziekte te hebben en binnen no-time heeft 50% van Fok het.... de andere 50% zijn troll-kloonsquote:Op maandag 13 juni 2011 17:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal even hopeloosquote:
Ik moet op krachten blijven he, zeker voor wat ik nog moet gaan doenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, ga maar weer vreten ipv doen wat je moet doen
Eerder te dik waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja evengoed, het leek mij vrij duidelijk dat ik niet écht het idee had dat ik ook maar enige kans maakte op wat dan ook bij Eigenmijsje, juist omdat ik het er zo dik op legde. Blijkbaar nog niet dik genoeg
Dus laat je mij weer met d'r opgescheept zitten?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet op krachten blijven he, zeker voor wat ik nog moet gaan doen
Ja, je staat er even alleen voor nu.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus laat je mij weer met d'r opgescheept zitten?
Ook een optie inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eerder te dik waarschijnlijk.
En zo schokkend is dat toch niet, iets met met je tijd meegaan enzo
Wie bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus laat je mij weer met d'r opgescheept zitten?
Zorg maar dat je genoeg kracht hebt om de milf te overlevenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet op krachten blijven he, zeker voor wat ik nog moet gaan doen
Meestal gaat er ook wel iets van een date aan vooraf, denk ikquote:Op maandag 13 juni 2011 17:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook een optie inderdaad
Ik denk dat ik dat schokkend vind omdat het niks voor mij zou zijn, zomaar met een volslagen vreemde het bed in. En ja, ik ben hetero
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg maar dat je genoeg kracht hebt om de milf te overleven
Nou Roy heeft het vaak moeilijk omdat MissB en ik dan samen werken volgens hemquote:
Als het goed is komt die niet eerder dan donderdag weer.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg maar dat je genoeg kracht hebt om de milf te overleven
Volslagen vreemd.....je weet haar nick en met een beetje mazzel nog haar echte naam voordat je het bed induiktquote:Op maandag 13 juni 2011 17:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ook een optie inderdaad
Ik denk dat ik dat schokkend vind omdat het niks voor mij zou zijn, zomaar met een volslagen vreemde het bed in. En ja, ik ben hetero
Ach, ik ken genoeg verhalen van mensen die wat makkelijker zijn dat datquote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meestal gaat er ook wel iets van een date aan vooraf, denk ik
En een x-honderdtal PM's of DM's
Ik hoop het echt voor je!!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het goed is komt die niet eerder dan donderdag weer.
Werkt niet bij mijquote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier, om je te wapenen:
[ afbeelding ]
En jij kan ze maar niet vinden?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ik ken genoeg verhalen van mensen die wat makkelijker zijn dat dat
Miss durft toch nietquote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou Roy heeft het vaak moeilijk omdat MissB en ik dan samen werken volgens hem
Stiekem ben ik best lief hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 17:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Miss durft toch niet
Jou aan de andere kant, jij bent al erg genoeg alleen![]()
Mja, het zijn eerder mensen die ik persoonlijk niet in bed hoef te hebben....quote:
Ga je nu ontkennen dat het zo is?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou Roy heeft het vaak moeilijk omdat MissB en ik dan samen werken volgens hem
Huppel is van het bier toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier, om je te wapenen:
[ afbeelding ]
Dan heb je heel veel bier nodigquote:
We doen het niet opzettelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je nu ontkennen dat het zo is?
Als ik tegen de 1 iets zeg dan zijn jullie binnen zeer korte tijd samen in het topic om mij af te zeiken.
Dat alles?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ok, maar wel één onschadelijk gemaakt dus.
[ afbeelding ]
Vraag het Roycoquote:Op maandag 13 juni 2011 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja alles op internet is waar he
[..]
Dat zegt iemand anders ook wel eens
Nee schat, dat anderequote:Op maandag 13 juni 2011 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil je nu dat ik bevestig dat je best lief bent?
Nooit
Gimme gimme gimmequote:Op maandag 13 juni 2011 17:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat kwam iets later:
[ afbeelding ]
Heb ikquote:
Echt niet!quote:
Dus als ik nog een keer kom en je hebt maar 1 krat breekt de paniek uit bij je?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen, was bang dat ik niet genoeg hj zou hebben
Hoe weet jij dat nouquote:
Ik zorg nu dat ik standaard meer heb.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als ik nog een keer kom en je hebt maar 1 krat breekt de paniek uit bij je?
Dus ik moet wel langskomen voor de HJ "overstuur" gaatquote:
En zelfs die directe lijn is niet genoegquote:Op maandag 13 juni 2011 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Directe lijn naar de fabriek zeker, voor het geval huppel langskomt
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Mjah, maar dat is dus al meer dan zomaar een paar posts hequote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Meestal gaat er ook wel iets van een date aan vooraf, denk ik
En een x-honderdtal PM's of DM's
Zo erg ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 17:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Directe lijn naar de fabriek zeker, voor het geval huppel langskomt
Hmmquote:[..]
Jaaaaaaaaaaa
succesquote:
Wil je dat ik daar nog wat op zeg, afgaande op het angstzweet wat uitbreekt bij roy als hij maar een krat heeft?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer niet hoor
[..]
Hmm
En dan weer sog-en? (ja ik weet inmiddels wat het is)quote:
Het bier smaakte me gewoon goed toen!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je dat ik daar nog wat op zeg, afgaande op het angstzweet wat uitbreekt bij roy als hij maar een krat heeft?
Nu nog 7 (minuten)quote:
Volgens mij ben ik echt 1 van de weinige vrouwen die chocolade gewoon niet lekker vindquote:Op maandag 13 juni 2011 17:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Chocolade van de chocolatier zou echt verboden moeten worden
god dat ziet er ook niet uitquote:Op maandag 13 juni 2011 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
awwwzieke egel verliest stekels
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het bier smaakte me gewoon goed toen!
Ik was zelf ook verbaasd over hoeveel ik had gedronken en hoe weinig daarvan te merken was
Mijn ex was er ook niet van. Mocht alles voor mezelf houden, de schatquote:Op maandag 13 juni 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt 1 van de weinige vrouwen die chocolade gewoon niet lekker vind
Ja heb 3 kratten staan voor jequote:Op maandag 13 juni 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik moet wel langskomen voor de HJ "overstuur" gaat
Toen ik als postbode werkte kreeg ik rond de sinterklaas een stuk of 25 chocoladeletters.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn ex was er ook niet van. Mocht alles voor mezelf houden, de schat
Ineens weet je het, je wordt postbodequote:Op maandag 13 juni 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik als postbode werkte kreeg ik rond de sinterklaas een stuk of 25 chocoladeletters.
Mijn zoon en ex waren daar ook heel blij mee
Allergisch.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:56 schreef tijnbrein het volgende:
Er zijn zelfs vrouwen die er allergies voor zijn
Was leuk hoor. Ik had een hele leuke wijk!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ineens weet je het, je wordt postbode
Dat krijg ik niet in 1 avondje op hoorquote:
Nee dat is voor het eind van de middag al opquote:Op maandag 13 juni 2011 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet in 1 avondje op hoor
Heul nietquote:Op maandag 13 juni 2011 17:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee dat is voor het eind van de middag al op
ik neem geen enkel risico, heb ook een doos wodka klaar staan voor als MissB langskomt.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet in 1 avondje op hoor
Goed voor de alcoholisten ben je toch weer royquote:Op maandag 13 juni 2011 18:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik neem geen enkel risico, heb ook een doos wodka klaar staan voor als MissB langskomt.
Wij zijn geen alcoholistenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goed voor de alcoholisten ben je toch weer roy
Slechts grootverbruikersquote:
There is a difference!quote:
Ja.quote:
En gezellig ben ikquote:
Dan niet inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Ik zit niet dagelijks aan de borrel. Niet eens wekelijks!
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan niet inderdaad.
Dagelijks ben je gewoon alco.
Een borrel is ook wat anders dan bier....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Ik zit niet dagelijks aan de borrel. Niet eens wekelijks!
En ik ben liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |