quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Zegt'ie dat niet dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of ie daar blij mee is![]()
/care eigenlijk
ex misschienquote:Op maandag 13 juni 2011 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zegt'ie dat niet dan?
Baaad sign
Woehoe !!quote:
JAquote:
Ik wou het niet zeggenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woehoe !!
Sedan je bent weer veilig, roy is er nu
Hoezo?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zegt'ie dat niet dan?
Baaad sign
Neen! Je mag mij niet afmaken en villen en dan rondlopen in mijn velletje als ware ik een haute couture jasjequote:Op maandag 13 juni 2011 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och mens stel je aan.
Ik zou een moord doen voor jouw figuur!
Ga maar staanquote:Op maandag 13 juni 2011 17:03 schreef ArTiC het volgende:
@ TT
voorover laten buigen, broek omlaag en slaan met dat squashracket
Nee, als ik mijn buik bekijk en de muffin die ik in bepaalde broeken bijna krijg.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je geconfronteerd wordt met gratenpakhuizen op tv enzo?
Have no fear, roy is herequote:Op maandag 13 juni 2011 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woehoe !!
Sedan je bent weer veilig, roy is er nu
Dat pas ik niet eens mens. Jij past al 2 keer in 1 tiet van mijquote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen! Je mag mij niet afmaken en villen en dan rondlopen in mijn velletje als ware ik een haute couture jasje
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neen! Je mag mij niet afmaken en villen en dan rondlopen in mijn velletje als ware ik een haute couture jasje
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat pas ik niet eens mens. Jij past al 2 keer in 1 tiet van mij
Hoe is het barbecueën?quote:
Topje dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics van je tietenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou het alarmerend vinden als mijn vriend me geen complimentjes gaf over mijn figuur.quote:
Ik heb geen vriendquote:Op maandag 13 juni 2011 17:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou het alarmerend vinden als mijn vriend me geen complimentjes gaf over mijn figuur.
vrouwen die bevestiging nodig hebbenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou het alarmerend vinden als mijn vriend me geen complimentjes gaf over mijn figuur.
Was goed, druk.quote:
Nergensquote:
Beter passende broeken kopenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, als ik mijn buik bekijk en de muffin die ik in bepaalde broeken bijna krijg.
Wij gingen toch de hele avond en nacht het bed delen?quote:
En als je dan complimentjes krijgt het niet geloven natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 17:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het zit je ook nooit mee ook hequote:Op maandag 13 juni 2011 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was goed, druk.
Nu is het kutweer hier.
En ik heb gewoon 1 van de mooiste f1 races in tijden gemist. Van de 3 uur die opgenomen waren hebben ze 20 minuten geraced.
Fml
Die heb ik gister op de bank hangend wel gekeken, toffe race iddquote:Op maandag 13 juni 2011 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was goed, druk.
Nu is het kutweer hier.
En ik heb gewoon 1 van de mooiste f1 races in tijden gemist. Van de 3 uur die opgenomen waren hebben ze 20 minuten geraced.
Fml
Dat is standaardquote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als je dan complimentjes krijgt het niet geloven natuurlijk
Ik kreeg ieder uur een complimentje dan is het gewoon niet geloofwaardig meerquote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen willen dat jij de eerste stap zetquote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij gingen toch de hele avond en nacht het bed delen?
Waar staat jouw huis?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij gingen toch de hele avond en nacht het bed delen?
Dat is dan weer het andere uiterstequote:Op maandag 13 juni 2011 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg ieder uur een complimentje dan is het gewoon niet geloofwaardig meer
Doen alsof, zodat ze het er nog dikker bovenop leggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had hem opgenomen, maar niet gerekend op een onderbreking die zolang zou duren.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die heb ik gister op de bank hangend wel gekeken, toffe race idd
Duh, moet ik wel weten in welke richtingquote:Op maandag 13 juni 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen willen dat jij de eerste stap zet
Nee hoor, hoeft niet perse.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen willen dat jij de eerste stap zet
Hartje achterhoek, in the fucking middle of niksquote:
dat soort ja *ril*quote:Op maandag 13 juni 2011 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe laat je je vriend merken dat hij meer moeite voor je moet doen?
Zelf een PM sturen?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Duh, moet ik wel weten in welke richting
Vandaar de /carequote:
Dikker bovenop liggenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doen alsof, zodat ze het er nog dikker bovenop leggen.
Feitelijk is het 1 oude broek en waarbij ik moet oppassen dat ik er geen muffin in krijg. Het kan nog wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |