quote:TS had daarom wat WC-papier alvast in de WC gedaan, zodat de drollen opgevangen zouden worden door het papier
Dat doe ik ook altijd.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:48 schreef Shinji-Ono het volgende:
Met je hand erin gaan en al het poep er uit schapen!
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:47 schreef SomePerson het volgende:
Nu moest TS een tak uit de tuin halen om daarmee in de poep te roeren, alvorens de WC niet meer verstopt zou zijn.
TS denkt dat z'n verhaal mooier wordt als hij 'moeilijke' woorden gebruikt waarvan hij de betekenis niet kentquote:
OK, editquote:Op maandag 13 juni 2011 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS denkt dat z'n verhaal mooier wordt als hij 'moeilijke' woorden gebruikt waarvan hij de betekenis niet kent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pure takkenmishandelingquote:Op maandag 13 juni 2011 15:47 schreef SomePerson het volgende:
Lief dagboek,
TS moest zojuist eens nodig poepen. Alleen is het herkenbare nadeel ervan dat je drol plonst als 'ie erin valt, en dat je hele kont dan weer nat is. TS had daarom wat WC-papier alvast in de WC gedaan, zodat de drollen opgevangen zouden worden door het papier. TS was blij, maar dat zou niet lang meer duren. Toen TS gereed was met zijn boodschap doen, en alles had afgeveegd, raakte de WC verstopt, omdat TS het papiertje eronder had gedaan! Nu moest TS een tak uit de tuin halen om daarmee in de poep te roeren, zodat de WC niet meer verstopt zou zijn.
Klacht: TS moet in het WC-water met WC-papier en poep roeren om de WC weer te kunnen laten doortrekken.
Doe ik ook altijd hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:55 schreef leetzors het volgende:
Doet me denken aan het geweldige verhaal van die kerel met pleeborstel al roerende in poep.
Die paints.
Bovengemiddelde grotequote:Op maandag 13 juni 2011 16:09 schreef Tomatosalaat het volgende:
Ik heb met regelmaat een wat bovengemiddelde grote drol. Bij het doortrekken blijft deze dan aan het begin van de leiding steken. Het werkt altijd om gewoon uurtje of 3 te wachten, kijken hoe bruin het water is (poep lost namelijk een beetje op in het water) en vervolgens doortrekken.
Maar terechte klacht
Dit.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:18 schreef Nederturk het volgende:
Ik heb dit ook vaak. Gewoon zo achterlaten en je vader laten schoonmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |