quote:Op maandag 13 juni 2011 21:13 schreef Pek het volgende:
[..]
Absoluut, alle dieren gaan echt dood in deze serie. Honden, paarden, zelfs die duif van Arya. En dat deed de bikkel nog zelf ook!
Ik vind haar wel verantwoordelijk voor Viserys' dood, en zoals hij in de serie was had ik hem graag wat langer in leven gezienquote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Joffrey is inderdaad een klootzak. En natuurlijk is hij niet goed ingelicht. Hij is gewoon de stroman van de mensen om hem heen. Hij weet alleen niet beter. En misschien wordt hij ook nog een beetje onderschat door de mensen om hem heen. Of toch ook weer niet. Dat is dan weer de vraag.
Ned heeft dat heul niet verdient. Deserteur is een deserteur, en Ned durft het tenminste zelf te doen. En hij gedroeg zich niet dom, maar eervol. Wat natuurlijk bijna hetzelfde is, maar toch niet helemaal.
Dany heeft toch niemand vermoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, bitter steel
Meneer de deserteur bracht waardevolle informatie met zich mee. Wat doet Ned? Hij zegt dat-ie gek is, negeert de informatie over de terugkeer van de White Walkers volledig en hakt zijn hoofd er af met zijn familiezwaard op een manier die erg doet denken aan de manier waarop Ned ook geëxecuteerd werd. Vier woorden: karma is a bitch.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef djenneke het volgende:
Ned heeft dat heul niet verdient. Deserteur is een deserteur, en Ned durft het tenminste zelf te doen. En hij gedroeg zich niet dom, maar eervol. Wat natuurlijk bijna hetzelfde is, maar toch niet helemaal.
Drogo's dood is een direct gevolg van Daenerys' acties.quote:Dany heeft toch niemand vermoord?
Vind je, wat was er gebeurd als z'n wond niet behandeld was?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Meneer de deserteur bracht waardevolle informatie met zich mee. Wat doet Ned? Hij zegt dat-ie gek is, negeert de informatie over de terugkeer van de White Walkers volledig en hakt zijn hoofd er af met zijn familiezwaard op een manier die erg doet denken aan de manier waarop Ned ook geëxecuteerd werd. Vier woorden: karma is a bitch.
[..]
Drogo's dood is een direct gevolg van Daenerys' acties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ~12.000 andere dode Lannisters, dat was niet helemaal duidelijk maar zo is 't wel.quote:Beneath the gold, bitter steel
Robb heeft 't leger van Jaime verslagen, daar zijn een hoop van zijn Lannisters bij omgekomen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef drumstickNL het volgende:
Dus die 2000 man hebben er zelf 12000 gedood?
Robb had zijn leger opgesplitst, 2000 man om het leger van Tywin bezig te houden als opoffering terwijl de rest Jaime aanviel en daar alles afmaakte en hem gevangen namquote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef drumstickNL het volgende:
Nee, die andere 18000quote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef drumstickNL het volgende:
vond ik ook, en ook jammer was dat dit dus niet was wat er in het boek gebeurdequote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef kort het volgende:
Dat kwam niet echt naar voren uit de aflevering.
Dat begrijp ik maar die hadden misschien ook wel een groot aantal van dat kamp kunnen doden voordat ze zelf gingen..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:40 schreef Rahl het volgende:
[..]
Die vielen bij wijze van afleiding het kamp van Tywin en Tyrion aan, die zijn dood.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef casper019 het volgende:
alleen wat ik nu niet zo snap, waarom moet die ene koning die andere broer nou meenemen naar zn kasteel??
Welke koning?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef casper019 het volgende:
alleen wat ik nu niet zo snap, waarom moet die ene koning die andere broer nou meenemen naar zn kasteel??
Zou je ook wat duidelijker kunnen uitleggen wat je bedoelt?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef casper019 het volgende:
In een verhaal met zoveel karakters kom je hier niet ver meequote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef casper019 het volgende:
Je bedoelt Ned die mee moest met koning Robert die nu beiden dood zijn? Die waren geen broers maar oude vrienden en dat moest omdat de koning het zeiquote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef casper019 het volgende:
ehm ik heb het nog niet zo met namen
maar de vader van dat jongetje dat eerst in koma lag door de val die moest meekomen met zn broer de koning
waarom?
ok dus ik neem aan dat ik de uitleg waarom enzo nog allemaal krijg\??quote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef casper019 het volgende:
ehm ik heb het nog niet zo met namen
maar de vader van dat jongetje dat eerst in koma lag door de val die moest meekomen met zn broer de koning
waarom?
Nouja, het is vrij simpel. Als je als edelman een bevel krijgt van je koning dan moet je dat doen. Anders ben je een verrader en wordt je geëxecuteerd.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef casper019 het volgende:
[..]
ok dus ik neem aan dat ik de uitleg waarom enzo nog allemaal krijg\??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |