Want het is gebruikelijk dat mensen hun vrienden en familie inlichten als ze vreemdgaan?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:17 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
...
Vanmorgen liet hij me per sms weten dat hij eerlijk tegen me wil zijn en dat hij is vreemd gegaan. Het was in een periode dat het al slecht ging in hun relatie. Toch heeft hij dit allemaal een paar maanden voor al zijn vrienden en familie verborgen weten te houden.
Nou weet ik zelf niet goed wat ik er mee moet. Aan de ene kant ben ik echt heel erg kwaad op hem omdat hij dit zijn vriendin allemaal aandoet. En aan de andere kant ben ik heel erg teleurgesteld in hem omdat ie tegen mij, z'n vrienden en familie heeft gelogen en dit allemaal verborgen heeft gehouden.. Ik weet nu gewoon niet goed wat ik tegen hem moet zeggen..
Of wil hij dat iig... hij focussed wel heel erg op dat hij boos moet zijn om wat hij HAAR heeft aangedaan...quote:Op maandag 13 juni 2011 15:25 schreef HSG het volgende:
Volgens mij heeft TS ook zijn vriendin lopen knallen
Tuurlijk is hij mijn maat. Ik ken m al ruim 20 jaar en we hebben alles samen meegemaakt. Maar ik ben gewoon boos op hem omdat ie tegen mij en iedereen heeft gelogen. Helemaal omdat zij een topwijf is en ze in de vriendenkring ook door iedereen heel erg werd gewaardeerd. En in al die tijd ben ik ook met haar bevriend geraakt, ik wil niet voor haar opkomen maar het doet mij wel pijn dat hij haar zoiets aandoet..quote:Op maandag 13 juni 2011 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
Hij is toch je maat? Ik snap niet waarom jij dan in de positie denkt te zijn dat jij boos op HEM moet zijn om wat hij haar aandoet?
Je kan hem een klootzak vinden, z'n gedrag verwerpelijk, of boos zijn omdat hij tegen je loog. Maar ik snap de invalshoek niet helemaal waarin jij voor haar denkt op te moeten komen....
Dit in het kwadraat zeg.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:27 schreef Frag_adder het volgende:
Je bent toch in de eerste plaats een vriend van hem? Gast, ben blij dat hij je toch genoeg vertrouwde jou dit te vertellen, en ga dit vooral niet tegen je andere vrienden / zijn familie etc. melden en steun hem in deze tijd dat hij alleen is, zijn huis moet gaan verkopen en 5 jaar relatie moet gaan verwerken. Dat je teleur gesteld bent in hem snap ik, maar om nou boos te worden op hem, jij bent niet de gene die hij bedrogen heeft in de liefde.
Stel je niet zo aan en ben er voor je vriend en moedig hem dusdanig aan dat hij dit soort zaken de volgende keer meteen tegen jou verteld in plaats van dat je hem nu een eikel gaat vinden.
ik zou sowieso niet vreemd gaan. Je moet pas eerst een relatie verbreken voordat je met iets anders gaat beginnen. Ik ben ook wel blij dat ie t me heeft verteld en nu eerlijk is. Maar dat neemt niet weg dat ik wel erg teleurgesteld in hem ben. En ik bemoei me totaal niet met hun relatie. Ze moeten zelf hun problemen maar oplossen en als vriend ben ik er om hen te steunen als ze dat willen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef Crutch het volgende:
Ik snap wel dat je hem nu een eikel vindt omdat hij je niks heeft verteld, maar zou jij het wel doen?
Het zijn tenslotte beide vrienden van je.
Uiteindelijk heeft hij het vreemdgaan opgebiecht, da's ook niet makkelijk voor hem om te vertellen.
Dat zeggen ze allemaal als ze in een succesvolle relatie zitten, maar als dat wat minder gaat en je hebt het heel gezellig met een andere geweldige meid dan wordt je eerlijkheid toch behoorlijk op de proef gesteld.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:32 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
[..]
ik zou sowieso niet vreemd gaan. Je moet pas eerst een relatie verbreken voordat je met iets anders gaat beginnen. Ik ben ook wel blij dat ie t me heeft verteld en nu eerlijk is. Maar dat neemt niet weg dat ik wel erg teleurgesteld in hem ben. En ik bemoei me totaal niet met hun relatie. Ze moeten zelf hun problemen maar oplossen en als vriend ben ik er om hen te steunen als ze dat willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |