Vorig jaar was zwaar relext in ieder geval, toen waren er bands als Aswad en Alpha Blondy...
dit jaar is de line-up weer iets anders
Israel Vibration & Roots Radics (Jamaica)
Luciano & Jah Messenjah Band (Jamaica)
Macka B & Royal Roots Band (UK)
Toure Kunda (Senegal)
Caribbean Pulse (USA)
RasItes (UK)
En dit alles is hosted bij MC Jah Kriz...
Ik ben benieuwd of het dit jaar net zo relext als vorig jaar gaat zijn
quote:Kortom... Wie komt er nog meer!?
REGGAE SUNDANCE FESTIVALOp de, inmiddels vertrouwde, en prachtige lokatie gelegen midden in het Eindhovense Genneperparken Recreatiegebied vindt dit jaar editie nr. 7 plaats van Neerlands grootste en gezelligste (Open Air) reggae & wereldmuziekfestival, REGGAE SUNDANCE. Het muzikale aanbod bestaat traditiegetrouw uit wereldberoemde top acts en verassend nieuw (inter)nationaal reggae- & wereldmuziek talent.
Feit waar we toch erg trots op zijn is dat we er ook dit jaar in geslaagd zijn om een paar legendarische namen exclusief voor Reggae Sundance te contracteren, waaronder Luciano (Jamaica) en Afrikaans superster Toure Kunda.Op het terrein vind je verder vele exotische lekkernijen uit alle windstreken, diverse workshops, een uitgebreide festivalmarkt en veel entertainment, zodat je volop kan genieten van de IRIE vibes van de Reggae Sundance. Het terrein is wat uitgebreid om meer toeschouwers te kunnen herbergen en het consumptiebonnen systeem is weer terug bij het oude gebracht om een vlotte(re) doorstroom te garanderen. Ook de (gratis) kinderhoek met vermaak voor de kleinste liefhebbers ontbreekt dit jaar niet. (Open tot 19.00 uur !)
De festival-camping opent op vrijdag 16 augustus om 16.00 uur ! Daar worden het hele weekend de classic tunes ten gehore gebracht door de Jamaican Jukebox aangevuld met diverse Internationale gasten.
Zowel de camping als het festivalterrein bevinden zich in waterwin-gebied dus er dient wel met het nodige rekening gehouden te worden.
Om de relaxte en gezellige sfeer van het festival te garanderen is er dit jaar voor het eerst een maximum aan het aantal toegangskaarten gesteld !
Wees dus op tijd met het aanschaffen van je ticket !
en ja het is de bedoeling dat ik naar Reggae Sundance ga....afgelopen zondag voor t eerst naar Two 77 Splash geweest en wacht met smart op t volgende festival!
The Rasites, Macka B en Israel Vibration...
IK WIL MEEEEEEEEEERRR!
Waar is de Two 77 splash tegenwoordig. Heiniken Music Hall?
quote:Dit is ook de line up van vorig jaar, vroeg me alleen af of het dit jaar weer gehouden word.
Op dinsdag 4 maart 2003 16:52 schreef Riert het volgende:
MACKA B! Geweldig. Die is er al een keer geweest. Drie jaar terug of zo.
Ben de laatste 4/5 keer of zo wel geweest daar, op vorig jaar na. We gaan het weer proberen dit jaar, maar het is wel erg dichtbij de F1 Grand Prix van Hongarije waar ik ook heen ga.Waar is de Two 77 splash tegenwoordig. Heiniken Music Hall?
16 Augustus dus
Nog een tipje voor de dancehall minded peeps hier: Red Rat + T.O.K. staan 27 23 maart in de melkweg!!
[Dit bericht is gewijzigd door Kid_RisK op 05-03-2003 13:52]
quote:Vorig jaar was 't in de Heineken Music Hall, dus zal dit jaar wel weer zo zijn....
Op dinsdag 4 maart 2003 16:52 schreef Riert het volgende:
Waar is de Two 77 splash tegenwoordig. Heiniken Music Hall?
16 augustus (zaterdag):
Blem Blem Crew featering King Lover (NL)
Seed (GER)
Barrington Levy (JAM)
17 augustus:
Peter Tosh Celebration Tour featuring Fully Fulwood (JAM) & Caribbean Pulse (USA)
Sizzla (JAM)
Bushman (JAM)
LMS (JAM)
More to be Announced
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 13:26 schreef Riert het volgende:
Waar is Macka B gebleven?
quote:Wie weet??? Zou vet zijn!
Op donderdag 22 mei 2003 13:08 schreef Luni het volgende:
More to be Announced
quote:Ah, ik zie hem. Topic is een jaar oud. Line-up van vorig jaar was dat
Op donderdag 22 mei 2003 17:30 schreef OleGallis het volgende:[..]
[..]Wie weet??? Zou vet zijn!
Ik ben er nog nooit geweest en vroeg me een beetje af hoe het staat met de voorzieningen op de camping. Ik ga natuurlijk wel lekker 3 dagen camperen daar Is er iemand die daar wat meer over kan vertellen? Zijn er winkels op de camping waar je elementaire levensbehoeftes (bier) kan aanschaffen of in de buurt? Hoe zijn de wc's? Kan je er doesjen? enz.
Vertel vertel vertel!!
quote:Er zijn weer wat band bijgekomen, en welke!
Op donderdag 22 mei 2003 13:08 schreef Luni het volgende:
Voor zover bekend hier de Line up:16 augustus (zaterdag):
Lucky Dube (SA)
Morgan Heritage (JAM
Junior Kelly (JAM)
Seed (GER)
Barrington Levy (JAM)
Blem Blem Crew featering King Lover (NL) (soundsystem)
17 augustus:Peter Tosh Celebration Tour featuring Fully Fulwood (JAM) & Caribbean Pulse (USA)
Sizzla (JAM)
Bushman (JAM)
LMS (JAM)
Rico Rodruguez (JAM) meets The Highnotes (NL)
Crusial Sounds (NL) (soundsystem)
More to be Announced
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |