abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 juni 2002 @ 22:38:30 #1
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4720415
Haai,

Ik ken sinds een paar maanden dit nieuwe leuke meisje, wat ik leerde kennen op een borrel. Diezelfde dag heb ik haar nog uitgevraagd. Zij ging op mijn voorstel in, maar vertelde me wel dat ze een vriend had.
Inmiddels hebben we die "date" gehad en icq'en/msn'en we bijna iedere dag soms wel (5 uur lang) en worden er redelijk wat sms'jes naar elkaar gestuurd.
Ik weet van haar dat de relatie met haar vriend niet zo redelijk meer loopt en dat het vorig weekend bijna uit was.

Nu heb ik haar verteld hoe leuk ik haar vind en wat ik voor haar voel. Maar ze geeft me geen duidelijk antwoord terug. Eigenlijk ontwijkt ze elke keer het onderwerp.
Maar de aandacht blijft, ze blijft met me icq'en en smsjes sturen.
Aankomende dinsdag komt ze zelfs hier eten en gaan we samen naar vrijdansen van de stijldansvereniging.

Nu zit ik echter met het dilemma dat ik nu niet weet of ze echt in me geinteresseerd is ofdat ze me slechts valse hoop geeft. In het laatste geval zou ik het heel erg gemeen vinden omdat ze weet wat ik voor haar voel.
Ik ben echter bang dat dit wel het geval is, en dit is me wel vaker overkomen. waarom kunnen sommige vrouwen toch zo gemeen zijn.
Ik moet het haar dus gewoon recht op de vrouw af vragen, want zelf geeft ze me geen zekerheid.
dat wordt dinsdag dus 7e hemel of de rest van de vakantie depressiviteit.

Asumption is the mother of all fuck-ups
  zondag 23 juni 2002 @ 22:41:46 #2
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_4720478
Je kunt ook gewoon genieten van de tijd die je met haar meemaakt, zeurpiet
Hoezo moet er meteen een serieuze diepgaande relatie in het verschiet liggen?
En hoezo ga je er vanuit dat dat meisje zelf al helemaal op een rijtje heeft wat ze wilt.
And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
pi_4720535
en respect voor die vriend van dat wicht is er niet meer bij?

Geen stijl, iemands vriendin proberen weg te kapen!

[Dit bericht is gewijzigd door TheHolyOne op 23-06-2002 22:49]

en aan bakboord zwemmen haaien......
  zondag 23 juni 2002 @ 22:45:12 #4
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4720557
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:41 schreef Ilyana het volgende:
Je kunt ook gewoon genieten van de tijd die je met haar meemaakt, zeurpiet
Hoezo moet er meteen een serieuze diepgaande relatie in het verschiet liggen?
En hoezo ga je er vanuit dat dat meisje zelf al helemaal op een rijtje heeft wat ze wilt.
Ik geniet ook wel van het contact met haar, tuurlijk.
Ik weet ook niet of er wat in verschiet ligt, maar laat haar duidelijk maken of ze me leuk vindt of niet.
Ik wil liever weten dat ze me niet leuk genoeg vindt dan dat ik niks hoor.
pi_4720565
ach ja veel mensen hebben weleens zoiets gehad..
Ik chatte/sms-te/belde ook veel met een meisje met een vriend.. Dacht ook dat ze iets voor me voelde..

Maar goed nu woont ze samen met hem..

Zorg dat je leven er niet door beinvloed wordt verder..
Doe gewoon je ding verder in het leven, verkloot school of werk er niet door iig.

zondag 23 juni 2002 @ 22:46:58 #6
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4720591
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:44 schreef TheHolyOne het volgende:
Jawel, dat ik ook het moeilijke, ik wil haar niet "afpakken" (zou ik zelf ook absoluut niet waarderen), maar ik zou gek zijn (mezelf nooit vergeven) indien ik haar niet duidelijk had gemaakt wat ik voor haar voel.
Want ik wil haar wel.
  zondag 23 juni 2002 @ 22:47:18 #7
29093 Ik_dus
Your banner could be here!!!
pi_4720598
Misschien wil ze niet besluiten of is ze bang dat de leuke vriendschap die jullie nu hebben daardoor zal veranderen.
Ze kan ook gewoon behoefte hebben aan iemand om mee te praten.
[url]http://phrostbite.iscool.net[/url]
pi_4720684
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:46 schreef Tsjernobelg het volgende:

[..]

Jawel, dat ik ook het moeilijke, ik wil haar niet "afpakken" (zou ik zelf ook absoluut niet waarderen), maar ik zou gek zijn (mezelf nooit vergeven) indien ik haar niet duidelijk had gemaakt wat ik voor haar voel.
Want ik wil haar wel.

Vraag haar gewoon duidelijk wat ze van je wil. Als ze er niet direct antwoord op weet dan geeft dat niet. Als ze er maar over nadenkt.
  zondag 23 juni 2002 @ 22:52:27 #9
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4720694
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:47 schreef Ik_dus het volgende:
Misschien wil ze niet besluiten of is ze bang dat de leuke vriendschap die jullie nu hebben daardoor zal veranderen.
Ze kan ook gewoon behoefte hebben aan iemand om mee te praten.
Ja ik denk dat ze me zeker waardeert omdat ze goed met me kan praten, maar het geeft mij valse hoop. Ik wil gewoon haar bedoelingen zeker weten.
Ik wil haar zeker niet als "vriend" kwijt ook niet indien het valse hoop was.
  zondag 23 juni 2002 @ 22:53:24 #10
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_4720719
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:45 schreef Tsjernobelg het volgende:
Ik geniet ook wel van het contact met haar, tuurlijk.
Ik weet ook niet of er wat in verschiet ligt, maar laat haar duidelijk maken of ze me leuk vindt of niet.
Ik wil liever weten dat ze me niet leuk genoeg vindt dan dat ik niks hoor.
Natuurlijk vind ze je leuk, zou jij 5 uur per dag met iemand kunnen icq-en, dan ook nog smsjes
sturen én ingaan op een uitnodiging om te eten, als je die persoon niet héél erg leuk vond?

Zie gewoon hoe het loopt man, ik wens je iig een geweldige avond toe, ga
je nog wat lekkers koken voor haar of neem je haar mee naar een chic restaurant?

And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
  zondag 23 juni 2002 @ 22:56:27 #11
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4720792
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:53 schreef Ilyana het volgende:

[..]

Natuurlijk vind ze je leuk, zou jij 5 uur per dag met iemand kunnen icq-en, dan ook nog smsjes
sturen én ingaan op een uitnodiging om te eten, als je die persoon niet héél erg leuk vond?

je nog wat lekkers koken voor haar of neem je haar mee naar een chic restaurant?

Nee, ze komt hier rond 5 uur. daarna gaan we gezellig samen om boodschappen en samen koken. Ik wilde er meer iets gezelligs van maken (2nd date) ipv iets formeels.
pi_4720828
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:53 schreef Ilyana het volgende:

[..]

Dit zegt helemaal niets hoor.. Ze vind hem misschien wel erg leuk maar als ze je als goede vriend ziet doen vrouwen dit soort dingen ook.
Dat is een verschil tussen mannen en vrouwen. Mannen steken daar doorgaans niet zoveel tijd in als ze weten dat het niets wordt.
  zondag 23 juni 2002 @ 22:59:37 #13
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4720870
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:58 schreef 2ndReality het volgende:

[..]

Dit zegt helemaal niets hoor.. Ze vind hem misschien wel erg leuk maar als ze je als goede vriend ziet doen vrouwen dit soort dingen ook.
Dat is een verschil tussen mannen en vrouwen. Mannen steken daar doorgaans niet zoveel tijd in als ze weten dat het niet wordt.

Dit bedoel ik nu met het feit dat vrouwen niet snel door hebben dat ze mannen vaak valse hoop geven (en valse hoop doet echteraf een hoop pijn, kan ik uit ervaring vertellen)
  zondag 23 juni 2002 @ 22:59:40 #14
29093 Ik_dus
Your banner could be here!!!
pi_4720871
Ze vind je sowieso aardig,misschien is ze er gewoon nog niet aan toe.
Vragen kan altijd maar stel je verwachtingen niet te hoog.
Reken er maar op dat zij waarschijnlijk er nog niet aan toe is.
Je kan natuurlijk ook geluk hebben.....
[url]http://phrostbite.iscool.net[/url]
pi_4720902
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:59 schreef Tsjernobelg het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nu met het feit dat vrouwen niet snel door hebben dat ze mannen vaak valse hoop geven (en valse hoop doet echteraf een hoop pijn, kan ik uit ervaring vertellen)

precies daar zijn vrouwen sterren in.
en toch trap je er steeds weer in gggrrrr

mannen zijn wat dat betreft veel duidelijker:
wel aandacht = ik wil je
weinig/geen aandacht = ik wil je niet

[Dit bericht is gewijzigd door 2ndReality op 23-06-2002 23:02]

zondag 23 juni 2002 @ 23:01:45 #16
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4720922
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:59 schreef Ik_dus het volgende:
Ze vind je sowieso aardig,misschien is ze er gewoon nog niet aan toe.
Vragen kan altijd maar stel je verwachtingen niet te hoog.
Reken er maar op dat zij waarschijnlijk er nog niet aan toe is.
Je kan natuurlijk ook geluk hebben.....
Wie weet, ik probeer positief te blijven denken. het moet ook niet allemaal de komende dagen te gebeuren. Ik wil eigenlijk allen de woordjes: "Ik vind jou ook leuk", horen.
(ik ben niet zo goed in hints, ben zelf ook recht door zee)
  zondag 23 juni 2002 @ 23:03:33 #17
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_4720971
Oja, nou hebben de vrouwen het weer gedaan
pi_4720973
Confronteer haar met jouw gevoelens en laat haar nadenken! Als ze geen antwoord geeft, dan negeren, anders kan het een langslepend probleem worden!
pi_4721008
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:03 schreef Ilyana het volgende:
Oja, nou hebben de vrouwen het weer gedaan
ja idd vrouwen hebben het weer gedaan
pi_4721055
heb het idee dat ze je aan het lijntje houd en dat ze die verhalen over hoe slecht het gaat met haar vriend alleen maar verteld tegen je om je valse hoop te geven waardoor je bij haar blijft..
pi_4721089
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:44 schreef TheHolyOne het volgende:

Geen stijl, iemands vriendin proberen weg te kapen!

Op dit bericht heb ik eigenlijk maar 1 reactie : lees mijn username

Als reactie op het bericht.... Je kan van iemand die nog in een relatie zit, niet verwachten dat hij/ zij helemaal openlijk daarover praat. En je moet ZEKER niet verwachten dat daar een relatie in zit op korte termijn... Als dat zo is, dan is ze ook niet eerlijk tegen haar huidige vriend geweest en je mag je dan afvragen of je dat zelf wel wil.

Je kan ook gewoon tegen haar zeggen, dat je niets van haar verwacht, maar dat je het wel raar vind, dat ze zo met jou omgaat, terwijl ze die aandacht beter aan haar eigen relatie zou kunnen besteden... OF haar conclusies moet trekken en bij hem weggaan...

zondag 23 juni 2002 @ 23:10:09 #22
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4721113
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:07 schreef MegA het volgende:
heb het idee dat ze je aan het lijntje houd en dat ze die verhalen over hoe slecht het gaat met haar vriend alleen maar verteld tegen je om je valse hoop te geven waardoor je bij haar blijft..
Nee dat denk ik niet, ze heeft, wat ze me verteld heeft, wel redlijk onderbouwd. En ik heb niet de gedachte dat ze me voorliegt. Ik denk idd dat ze bang/verlegen/beslissingsloos/ is.
  zondag 23 juni 2002 @ 23:15:41 #23
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_4721224
quote:
Op zondag 23 juni 2002 22:38 schreef Tsjernobelg het volgende:
[..]
Nu zit ik echter met het dilemma dat ik nu niet weet of ze echt in me geinteresseerd is ofdat ze me slechts valse hoop geeft. In het laatste geval zou ik het heel erg gemeen vinden omdat ze weet wat ik voor haar voel.
Ik ben echter bang dat dit wel het geval is, en dit is me wel vaker overkomen. waarom kunnen sommige vrouwen toch zo gemeen zijn.
Ga er niet vanuit dat het vals of gemeen is. Misschien heeft zij wel een heel ander gevoelsbeeld van jullie samenzijn. Wellicht ben je een soort katalysator of erger ziet ze je als "broer", waardoor ze in staat is haar gevoelens te toetsen.
quote:
Ik moet het haar dus gewoon recht op de vrouw af vragen, want zelf geeft ze me geen zekerheid.
Zo is het, bespreek het rustig en duidelijk bij naam.
Gezien het (mogelijke) flipfloppen zal je niet echt 100% zekerheid hebben maar het is een begin.
quote:
dat wordt dinsdag dus 7e hemel of de rest van de vakantie depressiviteit.

Jongen toch, de hemel is op aarde en blijf daar met beide voeten op staan.

Word je afgewezen is dat onzettend kl*te maar ga niet je hele vakantie afhankelijk van een "ja" of "nee", bijvoorbaat om zeep helpen. Dat is niet leuk voor jou maar als zij jou als "vriend" aardig vind (zie het maar zo) ook niet voor haar.

Sterkte, suc6 en hou het forum op de hoogte.

"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 23 juni 2002 @ 23:18:05 #24
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_4721267
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:10 schreef Tsjernobelg het volgende:
Nee dat denk ik niet, ze heeft, wat ze me verteld heeft, wel redlijk onderbouwd. En ik heb niet de gedachte dat ze me voorliegt. Ik denk idd dat ze bang/verlegen/beslissingsloos/ is.
Gelukkig weet je iig zeker dat het een vrouw is

Op SBS zit ik met een half oog te kijken naar internetliefdes met oplichters en pedofielen

Maar sorry, ik dwaal af van het oorspronkelijke onderwerp, wat ging je nou koken?
En waarom doe je niet zelf van te voren de boodschappen?
Mij zou je niet blij maken hoor als ik ergens uitgenodigd wordt en dan blijkt
dat ik nog effe mee kan om boodschappen te sjouwen

zondag 23 juni 2002 @ 23:19:04 #25
30575 Necertje
ja wat nu????
pi_4721291
zou jij bij een vrouw willen zijn die zoiets bij haar vriend doet?
als jij iets met haar hebt, doet ze misschien hetzelfde met jou.
Ik ben weer terug !!!!!!!!!
  zondag 23 juni 2002 @ 23:27:04 #26
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4721444
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:18 schreef Ilyana het volgende:

[..]

[KNIP]

Ja heb je misschien wel gelijk in, moet ik alleen nog ff vragen wat ze wil eten, of was het nou haar voorstel om samen te koken ff kijken......., shit kan het niet meer terugvinden. Nou ja ik vraag het nog wel ff.
  zondag 23 juni 2002 @ 23:28:22 #27
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4721474
Vervelende situatie...ik zit er nu ook in.
Alleen zou ik het echt vertikken om 'gewoon vrienden' te zijn. Daarvoor is het teveel een zaak van bloed, zweet en tranen geweest.

Ik zou in ieder geval niet al te snel zeggen hoe je over haar denkt, want dat kan vrij beangstigend zijn voor haar. En om redenen van goed fatsoen zal ze het toch eerst met haar vriend uit moeten maken.
Zorg in ieder geval dat ze niet bij jou uithuilt over hun onenigheden, want de kans is groot dat ze dan weer naar hem teruggaat. Op zo'n moment zou je het liefst mime-spelers met een tank platwalsen.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_4721508
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:18 schreef Ilyana het volgende:

[..]

Gelukkig weet je iig zeker dat het een vrouw is

Op SBS zit ik met een half oog te kijken naar internetliefdes met oplichters en pedofielen

Maar sorry, ik dwaal af van het oorspronkelijke onderwerp, wat ging je nou koken?

Samen boodschappen doen is toch leuk ? Vind ik wel iig.. Kan ze zelf haar lievelingsijs uitzoeken
Zij ook weer blij..
  zondag 23 juni 2002 @ 23:32:32 #29
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4721558
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:28 schreef SportsIllustrated het volgende
[KNIP]

Ik zou in ieder geval niet al te snel zeggen hoe je over haar denkt, want dat kan vrij beangstigend zijn voor haar.

[KNIP]

Daar is het nu al iets te laat voor, heb ik namelijk al gedaan. Ik ben nu eenmaal iemand die recht door zee is.Dat waardeert ze denk ik wel, merk ik wel in onze gesprekken, heb nergens moeite mee om over te praten.
  zondag 23 juni 2002 @ 23:33:39 #30
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4721580
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:32 schreef Tsjernobelg het volgende:

[..]

Daar is het nu al iets te laat voor, heb ik namelijk al gedaan. Ik ben nu eenmaal iemand die recht door zee is.Dat waardeert ze denk ik wel, merk ik wel in onze gesprekken, heb nergens moeite mee om over te praten.

Ik had moeten zeggen: te drammerig. Het is wel goed als het hoge woord er eenmaal uit is.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zondag 23 juni 2002 @ 23:36:11 #31
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4721624
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:33 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Ik had moeten zeggen: te drammerig. Het is wel goed als het hoge woord er eenmaal uit is.

Ja, denk dat je daar wel gelijk in heb. Moet niet te veel de nadruk er op elggen dat ik haar leuk vind. Moet me meer bezig gan houden met een leuke dinsdagavond, ja je hebt gelijk. Ben me teveel aan het focussen. Relax blijven dus (zie signature)
pi_4721635
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:28 schreef SportsIllustrated het volgende:
Vervelende situatie...ik zit er nu ook in.
Alleen zou ik het echt vertikken om 'gewoon vrienden' te zijn. Daarvoor is het teveel een zaak van bloed, zweet en tranen geweest.

Ik zou in ieder geval niet al te snel zeggen hoe je over haar denkt, want dat kan vrij beangstigend zijn voor haar. En om redenen van goed fatsoen zal ze het toch eerst met haar vriend uit moeten maken.
Zorg in ieder geval dat ze niet bij jou uithuilt over hun onenigheden, want de kans is groot dat ze dan weer naar hem teruggaat. Op zo'n moment zou je het liefst mime-spelers met een tank platwalsen.

Ik zat ook in zo'n situatie en ik had moeten doen wat jij zegt, maar goed sommige mensen zijn nogal open en kunnen het niet voor zich houden, zoals ik en blijkbaar ook de topicstarter.
Maar goed ik vertik het niet om goede vrienden te zijn, ook daar kun je iets aan hebben. Hoeveel mensen hebben zogenaamd veel vrienden, maar zijn uiteindelijk alleen maar 'mooi weer' vrienden waar je niets aan hebt als het er echt om gaat ?
Met vrienden uit dit soort situaties heb je gelijk al een hele goede emotionele band. Maarja het blijft strange als ze je uitnodigd voor een etentje bij haar en haar vriend thuis...

[Dit bericht is gewijzigd door 2ndReality op 23-06-2002 23:38]

zondag 23 juni 2002 @ 23:38:42 #33
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4721675
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:36 schreef 2ndReality het volgende:

[..]

Ik zat ook in zo'n situatie en ik had moeten doen wat jij zegt, maar goed sommige mensen zijn nogal open en kunnen het niet voor zich houden, zoals ik.
Maar goed ik vertik het niet om goede vrienden te zijn, ook daar kun je iets aan hebben. Hoeveel mensen hebben zogenaamd veel vrienden, maar zijn uiteindelijk alleen maar 'mooi weer' vrienden waar je niets aan hebt als het er echt om gaat ?
Met vrienden uit dit soort situaties heb je gelijk al een hele goede emotionele band. Maarja het blijft strange als ze je uitnodigd voor een etentje bij haar en haar vriend thuis...

Ik heb het ook nog nooit vertikt om goede vrienden te zijn, integendeel. Ik ben gisteren nog op de verjaardag van mijn laatste ex geweest.
Maar nu zou ik het alleen niet kunnen. Daarvoor is er teveel gebeurd.
  zondag 23 juni 2002 @ 23:43:27 #34
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_4721762
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:30 schreef 2ndReality het volgende:
Samen boodschappen doen is toch leuk ? Vind ik wel iig.. Kan ze zelf haar lievelingsijs uitzoeken
Zij ook weer blij..
Ze is juist veel blijer als dat lievelingsijs al bij jou in de vriezer ligt
omdat jij zo attent was zulke informatie gewoon te onthouden
en niet later in je icq nog na moeten zoeken, he Tjernobelg..

*zucht* broekies, moet ik jullie dan alles uitleggen? Vrouwen willen verwend worden!!

pi_4721872
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:43 schreef Ilyana het volgende:

[..]

*zucht* broekies, moet ik jullie dan alles uitleggen? Vrouwen willen verwend worden!!

jaja ppff doe even moeilijk zeg..
tis maar eten..
  zondag 23 juni 2002 @ 23:51:25 #36
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4721922
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:43 schreef Ilyana het volgende:

[..]

[offtopic]
Eerst emancipatie, vervolgens willen ze weer de passieve rol (grapje )
[/offtopic]

Maar je hebt wel een punt, komt allemaal goed. Dinsdag ben ik voorbereid.

maandag 24 juni 2002 @ 00:11:09 #37
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_4722344
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:49 schreef 2ndReality het volgende:
jaja ppff doe even moeilijk zeg..
tis maar eten..
Ja pannekoek zo wordt het natuurlijk niets met jou en de liefde
  maandag 24 juni 2002 @ 00:11:48 #38
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_4722359
quote:
Op zondag 23 juni 2002 23:51 schreef Tsjernobelg het volgende:

Maar je hebt wel een punt, komt allemaal goed. Dinsdag ben ik voorbereid.

Kijk dit klinkt beter, ga je ervoor!!
  maandag 24 juni 2002 @ 00:15:36 #39
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4722432
quote:
Op maandag 24 juni 2002 00:11 schreef Ilyana het volgende:

[..]

Kijk dit klinkt beter, ga je ervoor!!

Ik laat het jullie nog wel weten, hoe het ging.
Of als ik morgen nog nieuws heb natuurlijk ook.
pi_4722789
Hi

Thanx voor je reactie op mijn topic "ik snap helemaal niets van hem".

We zitten een klein beetje in dezelfde situatie geloof ik. Voor jou ziet het er wel positief uit als ik kijk naar een aantal dingen:

quote:
Diezelfde dag heb ik haar nog uitgevraagd. Zij ging op mijn voorstel in, maar vertelde me wel dat ze een vriend had.Inmiddels hebben we die "date" gehad en icq'en/msn'en we bijna iedere dag soms wel (5 uur lang) en worden er redelijk wat sms'jes naar elkaar gestuurd.
Nu heb ik haar verteld hoe leuk ik haar vind en wat ik voor haar voel. Maar ze geeft me geen duidelijk antwoord terug. Eigenlijk ontwijkt ze elke keer het onderwerp.
Maar de aandacht blijft, ze blijft met me icq'en en smsjes sturen.Aankomende dinsdag komt ze zelfs hier eten en gaan we samen naar vrijdansen van de stijldansvereniging.
En bovendien blijft ze contact zoeken, ook nadat je haar hebt verteld dat je haar leuk vindt. Dat betekent dat ze niet is afgeschrikt ofzo. Als ik iemand niet leuk zou vinden en die verklaart mij de liefde, dan ga ik persoonlijk zo min mogelijk contact zoeken. Belt ze je trouwens ook?

Ik denk niet dat ze je valse hoop geeft. Ik denk eerder dat ze je wel heel leuk vindt, maar dat ze gewoon een soort van drempel over moet om het met haar huidige vriend uit te maken. Mensen vinden het namelijk vaak eng om uit het vaste patroon te stappen.

Hoe lang heeft ze met die jongen? Misschien moet je nog even wachten met de vraag of ze nu echt een keuze wil maken. Soms kan er een wat lange aanloop nodig zijn om de huidige relatie te verbreken en werkt het snelle een beetje averechts (en ik kan het weten want dit meisje heeft bindingsangst )

Wat je misschien wel kunt doen is nog even een paar dates afwachten en vervolgens een termijn stellen. Dus zoiets van: als ze voor 3 augustus nog niet weet wat ze wilt, dan kap je het contact zelf af of richt je je aandacht op iemand anders.

Ik ben wel benieuwd hoe het afloopt. Hou je me op de hoogte?

pi_4722836
quote:
Op maandag 24 juni 2002 00:11 schreef Ilyana het volgende:

[..]

Ja pannekoek zo wordt het natuurlijk niets met jou en de liefde

LOOOOL ik ga maar iets serieuzer over eten nadenken nu <kuch>
Ik vind dit dus echt iets om je niet zo druk over te maken..
  maandag 24 juni 2002 @ 00:43:59 #42
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4722959
quote:
Op maandag 24 juni 2002 00:35 schreef da_blonde het volgende:

[KNIP]
Belt ze je trouwens ook?

[KNIP]
Hoe lang heeft ze met die jongen?

[KNIP]
Ik ben wel benieuwd hoe het afloopt. Hou je me op de hoogte?

Nee ze belt niet, ik trouwens ook niet. Ik merk een beetje dat ze makkelijker met me praat via icq of msn dan rechtstreeks. Denk dat ze misschien zich wat ongemakkelijk voelt in m'n bijzijn.

Ze heeft nog maar iets van 1 maand met die jongen, zover ik weet. (Ze ziet hem ook alleen in het weekend, hij woont in het westen des lands* *dit hoeft overigens niks te zeggen over kwaliteit van relatie

Ik hou je op de hoogte!

pi_4723045
Ze heeft nog maar een maand iets met hem ?
ppff boeie stoken dan maar

Als het zo kort is zou ik echt even m'n best gaan doen hoor ! Je niet teveel afzijdig houden en haar veel aandacht schenken.
Zeggen wat je voor haar voelt dus ! (had je al gedaan maar af en toe herhalen kan geen kwaad) Zeg tegen haar dat je niet direct hoeft te weten wat ze van je wil om haar niet onder druk te zetten. Je moet niet haar beslissingen nemen natuurlijk..
Maar veel aandacht is denk ik wel the key.
Ook haar bellen want alleen msn/icq is een te veilige afstand voor haar. Leer ook gewoon via de telefoon goed met haar te praten.
Ze voelt zich vanzelf op haar gemak dan.

Go for it !

maandag 24 juni 2002 @ 00:55:11 #44
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4723169
quote:
Op maandag 24 juni 2002 00:48 schreef 2ndReality het volgende:
Ze heeft nog maar een maand iets met hem ?
ppff boeie stoken dan maar

Als het zo kort is zou ik echt even m'n best gaan doen hoor ! Je niet teveel afzijdig houden en haar veel aandacht schenken.
Zeggen wat je voor haar voelt dus ! (had je al gedaan maar af en toe herhalen kan geen kwaad) Zeg tegen haar dat je niet direct hoeft te weten wat ze van je wil om haar niet onder druk te zetten. Je moet niet haar beslissingen nemen natuurlijk..
Maar veel aandacht is denk ik wel the key.
Ook haar bellen want alleen msn/icq is een te veilige afstand voor haar. Leer ook gewoon via de telefoon goed met haar te praten.
Ze voelt zich vanzelf op haar gemak dan.

Go for it !

Ik merk aan deze post en aan die uit andere topics dat je een heel praktisch ingesteld persoon bent. Ik waardeer dat, je komt gewoon met bruikbare tips aan, dank je. Is weer eens wat anders.
* Tsjernobelg schrijft al bovenstande tips mooi op een spiekbriefje
pi_4723258
quote:
Op maandag 24 juni 2002 00:55 schreef Tsjernobelg het volgende:

[..]

Ik merk aan deze post en aan die uit andere topics dat je een heel praktisch ingesteld persoon bent. Ik waardeer dat, je komt gewoon met bruikbare tips aan, dank je. Is weer eens wat anders.
* Tsjernobelg schrijft al bovenstande tips mooi op een spiekbriefje

Naja aan vaag gelul heeft niemand iets toch ?
Ik kan wel zeggen dat ik met iedereen meeleef en een dikke knuffel geef maar daar koop je ook nix voor als iedereen dat zegt (het is natuurlijk leuk om te horen maar daar zijn andere mensen dan ik voor).
Als je mij maar niet gaat uitschelden als het niet werkt
LOL

Veel succes in elk geval !

maandag 24 juni 2002 @ 01:02:52 #46
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4723289
quote:
Op maandag 24 juni 2002 01:01 schreef 2ndReality het volgende:
[KNIP]
Als je mij maar niet gaat uitschelden als het niet werkt
Nee hoor, wees niet bang.
pi_4723405
Ik sluit me aan bij de laatste berichten.. gewoon ervoor gaan.. kan je beter nu doen dan later.. hoe langer je zo doorgaat hoe onmogelijker het is een beetje succes te hebben

Succes ermee..

pi_4726621
quote:
Op maandag 24 juni 2002 00:43 schreef Tsjernobelg het volgende:

[..]

Nee ze belt niet, ik trouwens ook niet. Ik merk een beetje dat ze makkelijker met me praat via icq of msn dan rechtstreeks. Denk dat ze misschien zich wat ongemakkelijk voelt in m'n bijzijn.

Ze heeft nog maar iets van 1 maand met die jongen, zover ik weet. (Ze ziet hem ook alleen in het weekend, hij woont in het westen des lands* *dit hoeft overigens niks te zeggen over kwaliteit van relatie

Ik hou je op de hoogte!

Misschien kun je haar eens een keertje bellen 's avonds. Wie weet klikt het wel erg goed aan de telefoon en zo worden jullie wat meer vertrouwt met elkaar.
En ze heeft pas een maand met die jongen?......maar ze richt zich nu ook al op jou?

Dat is wel een beetje vaag want het betekent dat ze nu al twijfelt over die relatie....na een maand al! En het is al een keer bijna uitgeweest tussen die twee? Dan zal ik nog maar even volhouden als ik jou was.

maandag 24 juni 2002 @ 11:43:21 #49
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4727055
da Blonde heeft gelijk, er schijnt daar iets grondig fout te zitten. Maar leg het er niet te dik bovenop.
En dat ijs had je natuurlijk allang in huis moeten hebben
  maandag 24 juni 2002 @ 12:11:28 #50
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4727368
quote:
Op maandag 24 juni 2002 11:43 schreef SportsIllustrated het volgende:
[KNIP]
En dat ijs had je natuurlijk allang in huis moeten hebben
, ROFL
  maandag 24 juni 2002 @ 12:50:59 #51
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4727931
Ik schijn altijd over mezelf te praten als het over andermans liefde gaat, maar ik zal voor de zekerheid nog even uit de doeken doen waarom ik ongeveer in hetzelfde schuitje zit:

Tijdens een excursie van mijn opleiding leerde ik enkele maanden geleden een meisje kennen dat ik al een tijdje leuk vond, maar waarmee ik nog zelden of nooit had gesproken en waarmee ik pas drie of vier keer in een college had gezeten.
Het contact vlotte ontzettend goed, en dat terwijl ze waarschijnlijk wel wist dat ik haar leuk vond. Op de laatste dag kwam ik er pas achter dat ze al een vriend had.

We waren echter al overeengekomen dat we een keer naar een borrelavond van een vereniging zouden gaan. Ze had het daar te druk voor, maar zei dat het haar wel erg leuk leek om een keer uit eten te gaan.
We liepen elkaar mis bij het restaurant, maar hebben toen later op haar kamer gedineerd. Ik had wat voor haar verjaardag gekocht, en dat was 'superlief' en 'supercool'. Ze zei dat ze het bijna uitgemaakt had met haar vriend, en ze had inderdaad gemerkt dat ik op haar viel. Bij het weggaan knuffelde ze me nog even.

Maar sindsdien heeft ze niets meer van zich laten horen, en de telefoon wordt ook niet opgenomen.

Het gaat nu niet om mij, maar dit ter illustratie.

maandag 24 juni 2002 @ 19:54:52 #52
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4734173
Update

Ze blijft zich vaag gedragen. Haar MSN-naam was vandaag Nickname +(L) (waarin (L) voor een hartje staat).
Vervolgens raken we aan het chatten, waarna ze plotselig niet meer reagert en ze op "afwezig" spring.

later belde ik haar op om te vragen wat ze wilde eten morgen, waarop ze erg ?verlegen/ongemakkelijk? reageert, lijkt het, en het gesprek zo snel mogelijk wil afsluiten.

ik weet het nu helemaal niet meer. Ik hoop morgen wat meer te weten, want ik begin echt door te draaien door onzekerheid. ja ik ben een softie, weet het.

maandag 24 juni 2002 @ 20:01:15 #53
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4734263
Ach, iedereen zou hier lichtelijk gek van worden.
Ze had het ook af kunnen zeggen, dus alles is nog niet verloren.
  maandag 24 juni 2002 @ 20:02:42 #54
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4734286
quote:
Op maandag 24 juni 2002 20:01 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ach, iedereen zou hier lichtelijk gek van worden.
Ze had het ook af kunnen zeggen, dus alles is nog niet verloren.
ja dat debk ik ook steeds , positief blijven denken. Maar waarschijnlijk allemaal VALSE HOOP!
pi_4734720
aardig matig mannetje ben jij als je weet dat ze een vriend heeft...

Doe de groeten aan de nachtzuster

maandag 24 juni 2002 @ 20:38:29 #56
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4734833
Vrouwen hebben tegenwoordig ook nog een stem in het kapittel, hoor.
Of hij moet verzwegen hebben dat hij een Uzi bij zich had en aankondigde dat hij hem zou gebruiken, ook...
  maandag 24 juni 2002 @ 22:45:33 #57
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4737164
Update

AAAARg, ik krijg net van haar te horen dat alles weer goed gaat met haar vriendje en dat ze nu zelfs trouwplannen hebben!!!
AAArg. Wat gebeurt er nu. Ben ik de reden hiervan, dat ze nu juist weet dat ze hem liever heeft.
Ik weet nu ff niet wat ik moet schrijven, ben erg geschokt.
* Tsjernobelg zit stil achter de Pc en er lopen wat tranen over zijn wangen die aan het eind van zijn gezicht zich als lemmingen op hun laatste levensdag naar beneden storten om zich bij hun voorgangers te voegen.

maandag 24 juni 2002 @ 23:32:45 #58
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4738005
Is er dan helemaal niemand om even m'n verdriet mee te delen???
pi_4738296
Tjaaaa.. ik ken jou gevoel.... (zoek maar op mijn naam... kheb dr al veel over gezegd)

Wees een beetje blij dat ze eerlijk tegen jou is.. mijn "grote liefde" heeft me vergeten te vertellen dat ze ging trouwen.. totdat ik vond dat ze erg stil toen maar eens goed gevraagd heb wat drwas.. de volgende dag was de bruiloft...

overigens begrijp ik niet hoe je het kan presteren in een maand al trouwplanen te hebben.. een maand geleden had ik je gezegd dat het best zou kunnen dat ze maar wat zegt omdat ze in de war is door jou.. maar denk ik dat je dikke pech hebt..

En erg veel sterkte.. sorry dat ik me dr eigenlijk beter door voel omdat ik niet de enige ben die totaal absoluut niks meer van vrouwen snapt, en een compleet bizarre relatie met zo'n meisje blijkt te hebben (gehad)

Nogmaals sterkte.. kweet dat dit erg ellendig voelt (understatement..)

dinsdag 25 juni 2002 @ 00:01:24 #60
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4738403
quote:
Op maandag 24 juni 2002 23:54 schreef Norjee het volgende:
[KNIP]
Wees een beetje blij dat ze eerlijk tegen jou is.. mijn "grote liefde" heeft me vergeten te vertellen dat ze ging trouwen.. totdat ik vond dat ze erg stil toen maar eens goed gevraagd heb wat drwas.. de volgende dag was de bruiloft...

overigens begrijp ik niet hoe je het kan presteren in een maand al trouwplanen te hebben.. een maand geleden had ik je gezegd dat het best zou kunnen dat ze maar wat zegt omdat ze in de war is door jou.. maar denk ik dat je dikke pech hebt..
[KNIP]

Nogmaals sterkte.. kweet dat dit erg ellendig voelt (understatement..)

Eerlijk, eerlijk? Ze had niet eens door dat ze me tot waanzin dreef met haar aandacht naar mij. Ze vertelt me nu gewoon "out of the blue" dat ze trouwplannen heeft met haar vriend. Als in: "Weet je wat, ik ga trououwennn. Cool he?"

Ze kent die gast al veel langer, maar ze hebben pas een maand ofzo.

Dankje voor je medeleven, ja het voelt idd klote.
En ze heeft het nu voor de rest van de leuke meisjes verknalt. Duurt weer een tijdje voordat ik die weer ga vertrouwen.
Beetje "gebruikt" voel ik me toch wel.

pi_4738413
quote:
Op maandag 24 juni 2002 22:45 schreef Tsjernobelg het volgende:
Update

AAAARg, ik krijg net van haar te horen dat alles weer goed gaat met haar vriendje en dat ze nu zelfs trouwplannen hebben!!!
AAArg. Wat gebeurt er nu. Ben ik de reden hiervan, dat ze nu juist weet dat ze hem liever heeft.
Ik weet nu ff niet wat ik moet schrijven, ben erg geschokt.
* Tsjernobelg zit stil achter de Pc en er lopen wat tranen over zijn wangen die aan het eind van zijn gezicht zich als lemmingen op hun laatste levensdag naar beneden storten om zich bij hun voorgangers te voegen.

wat is dit nu weer ?
Je zei dat ze pas een maand samen waren toch ?
en btw ik ken het gevoel al ging het bij mij om samenwonen.
pi_4738443
reageer anders ff op icq anders wordt het hier een slowchat
pi_4738842
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 00:01 schreef Tsjernobelg het volgende:
quote:
"Weet je wat, ik ga trououwennn. Cool he?"
Beats "cool hee ik ben getrouwd..."
quote:
Ze kent die gast al veel langer, maar ze hebben pas een maand ofzo.
Misschien voelde die gast zich errug bedreigd door jou, en heeft hij besloten zijn kansen maar te wagen en dr ten huwelijk te vragen.. weet ik het.. ik wou dat ik het kon begrijpen.. Das eigenlijk wel een compliment voor jou toch.. euh.. nah ik geloof dat ik als een kip zonder kop praat
quote:
Beetje "gebruikt" voel ik me toch wel.
Dat je je gebruikt voelt.. ach.. wees blij.. ik ben meer bang dat mocht het ooit zover komen dak een lief meisje tegenkom dak dan compleet instort omdat ze haar niet is Beste kans dat dat meisje niet eens doorheeft wat ze jou aandoet...

En jaa.. nog een heeeel erg goed advies waar je tien tegen een absoluut niks mee doet / kunt doen.. vergeet haar.. voorkomt een hoop ellende later... jaja * Norjee weet wel hoe het moet.. hij doet het alleen zelf niet..

dinsdag 25 juni 2002 @ 17:02:13 #64
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_4748475
* knikt wat en vreest dat het bij hem zo ongeveer op hetzelfde uit gaat lopen..

vrouwen..

Vind je er eindelijk weer eens 1 die alle moeite en aandacht waard is, schoffelt ze je zonder het ook maar in de gaten te hebben meteen ff meters onder de grond..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')