Net bevallen, pups zijn al 3 maandjes oud over 2 weken.. Intresse..?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:38 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Beetje dikke Kangal,of is ze zwanger ?
TS was ff op ''vakantie'' in de Hotel HVBquote:Op maandag 13 juni 2011 20:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
waarom issie in beslag genomen? En als hij bij de domeinen beland ben je hem meestal toch helemaal kwijt?
Hotel Van Boevenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef ukga het volgende:
[..]
TS was ff op ''vakantie'' in de Hotel HVB
Waar een wil is, is een wegquote:Op maandag 13 juni 2011 20:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
waarom issie in beslag genomen? En als hij bij de domeinen beland ben je hem meestal toch helemaal kwijt?
2 dubbele buizen van voor na achteren, geen kat en geen middendemper, een scheurtje @ een lasnaad en een originele 325i einddemper. En je hebt het zelfde geluid, oh ja.. Ik heb ook een CAI..quote:Op maandag 13 juni 2011 17:30 schreef Gokhan03 het volgende:
Die filmpjes in je OP zijn zo vet. Dat geluid alleen al hahah. Dat moet ik ook uit mn compact krijgen
Huis van BMW-eigenaren?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:43 schreef ukga het volgende:
[..]
TS was ff op ''vakantie'' in de Hotel HVB
Ik hou het even bij Duitsers ,(Al staat het formaat me wel aan )quote:Op maandag 13 juni 2011 16:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Net bevallen, pups zijn al 3 maandjes oud over 2 weken.. Intresse..?
Buitenkant, is gewoon skyleer.. dus geen echt leer.. (Echt leer absorbeert water waardoor het lijm los laat of hij zelf uitzet)quote:Op maandag 13 juni 2011 22:38 schreef Koepert het volgende:
Zonde van t leer denk ik... of bedoel je de binnenkant?
Eens een Turkse herder, altijd een Turks Herder.. (L)quote:Op maandag 13 juni 2011 22:40 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ik hou het even bij Duitsers ,(Al staat het formaat me wel aan )
Zie hierboven ^quote:Op maandag 13 juni 2011 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Buitenkant, is gewoon skyleer.. dus geen echt leer.. (Echt leer absorbeert water waardoor het lijm los laat of hij zelf uitzet)
Is een keer wat anders, wat zeggen jullie er van..?
[..]
Eens een Turkse herder, altijd een Turks Herder.. (L)
naahh.. gewoon naar Oto Sanayii..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:40 schreef Gokhan03 het volgende:
Wat dacht je van een DIY car wrapping voor $120
Hoe? Goud/Wit?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:05 schreef invine het volgende:
gaan we weeren spuit die velgen gewoon weer zoals ze waren! veeeeeeeeeel mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |