Het nadeel van wit is weer dat ie ineens mijn koplampen zo ongepast maakt, hoe zal ik het je uitleggen? Het is meer van dat mijn koplampen ineens afsteken van de rest.. dat het gelijk opvalt waar de naad is tussen de koplamp en de knipperlicht, met smoke heb je dat niet, dan 'vloeit' de koplamp met de knipperlicht samen..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Op een witte e36 vind ik smoke niet zo geslaagd, zou eerder voor wit gaan.
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:40 schreef Mikkie het volgende:
Maar wit is toch niet of amper te zien? Los van of het mag of niet, vind ik het wel belangrijk dat ik de functie van die dingen ook gebruik, wel zo handig, vaak.
Wetgeving zegt:quote:Op maandag 20 juni 2011 00:09 schreef invine het volgende:
Hij gaat lekker turq! Ik zou voor witte knippers in smoke gaan.. als dat kan/mag..
quote:Richtingaanwijzers
Richtingaanwijzers moeten:
– voor het tegemoetkomende verkeer duidelijk zichtbaar wit of oranje
knipperlicht kunnen uitstralen
– voor het achteropkomend verkeer duidelijk zichtbaar rood of oranje
knipperlicht kunnen uitstralen.
De sterkte moet voldoende zijn zodat de knipperlichten overdag en bij
brandende achterlichten goed opvallen. Het aantal knipperingen van het
knipperlicht moet tussen de 60 en 120 keer per minuut bedragen.
Wat is het nou..?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Witte kap is wel beter man! Leuke sleutelplek ook haha!
Owja, ik zou lekker oranje knippers nemen!
quote:
Thanks!quote:
Ik snap je punt volledig, 1 van mijn lijfspreuken is Nil Volentibus Arduum oftewel niets is moeilijk voor hen die echt willen. Het is voor mij ook een kwestie van tijdgebrek en een beetje kennis.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee jong, geen reden om jaloers te zijn, ik ben ook maar een mens als jij en ik.
Waar een wil is een weg, ik wou perse automaat rijden met 5 bak ipv de 4 bak wat ik had met mijn 1.8 motortje, de 1.9 16v (318is) motor die ik kocht kreeg ik niet overeen met de versnellingsbak/kabelboom combo dus ben ik gelijk voor een 6 pitter gegaan..
Alle overige zaken zijn gewoon gedaan om de auto rijdend te houden kan kun je inbeelden om ff het totaal plaatje ff samen te vatten..
Maar merendeels: omdat het KAN.
Succes met je paps, en thanks voor je bewondering.. Ik doe alleen mijn best..quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:14 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Ik snap je punt volledig, 1 van mijn lijfspreuken is Nil Volentibus Arduum oftewel niets is moeilijk voor hen die echt willen. Het is voor mij ook een kwestie van tijdgebrek en een beetje kennis.
Mijn vader bouwde vroeger ook auto's om, om te verzamelen en om rally's te rijden. Mijn pa is van Nieuw-Zeeland en daar leeft een enorme rally cultuur en dat nam die mee naar Nederland. Dat en zijn liefde voor Amerikaanse oldtimers en hot-rods heeft mij een enorme kennis verschaft over auto's in het algemeen, en ik zie mezelf later ook wel klussen aan bv een Ford Mustang 429 Boss alleen werk ik nu bijna 60 uur per week en daarnaast moet ik nog heel wat jaar leren dus daar gaat nu helaas al mijn tijd inzitten.
Volg met bewondering je project!
Hahahah kut is dat he. Morgen komen(hopelijk) mijn speakers binnen. Ik ben in de ochtend thuis maar in de middag niet. Als ze rond 9 uur komen, dan bouw ik ze meteen in.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Succes met je paps, en thanks voor je bewondering.. Ik doe alleen mijn best..
En fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck. Heb ik weer
Amina koyim, mijn koplampen zouden vandaag bezorgd worden, maar er was niemand thuisecht kut man. Morgen sleutelen aan de bimmer, heb ik dalijk alles strak er op zonder de koplampen
![]()
damn, ik voel me echt fucked up, hele dag na de tering. Tot maandag wachten..![]()
Is ook deels mijn fout, had mijn moeder op de hoogte moeten houden dat er wat zou komen vandaag, maar tja ging er ook niet van uit dat de beste dame ff boodschappen moest doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |