abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98181483
je je hebt het liggen ,
maar waarom zwart leer (met Elast-O-Actif in je aflak kan je het natuurlijk ook nog elke gewenste kleur spuiten ,en blijft het ook zacht :P
pi_98181625
Is eigenlijk skyleer, echt leer absorbeert vocht/water..

Is apart, is wel cool.. Ik heb zowiezo een zwart dak, en op afstand zal het ook alleen zwart uit zien, maar als je er dicht bij komt en je voelt er aan is het lekker zacht en kweetnie.. Lijkt me apart..

Check tha interwebz eens.. :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_98182201
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Is eigenlijk skyleer, echt leer absorbeert vocht/water..

Is apart, is wel cool.. Ik heb zowiezo een zwart dak, en op afstand zal het ook alleen zwart uit zien, maar als je er dicht bij komt en je voelt er aan is het lekker zacht en kweetnie.. Lijkt me apart..

Check tha interwebz eens.. :P
Checking tha interwebz:

white car black roof

Ongeveer 5.450.000 resultaten (0,28 seconden)

hmmmm
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:42:26 #29
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_98194980
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:40 schreef Gokhan03 het volgende:
Wat dacht je van een DIY car wrapping voor $120
Dat verdient respect! Wel gaaf hoor, ik zou zoiets best in parelmoer wit willen hebben, lijkt me gaaf! Punt is alleen dat ik het geduld gewoon écht niet heb, ben ik bang...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_98209864
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat verdient respect! Wel gaaf hoor, ik zou zoiets best in parelmoer wit willen hebben, lijkt me gaaf! Punt is alleen dat ik het geduld gewoon écht niet heb, ben ik bang...
Parelmoer kan toch niet mat?
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:42:13 #31
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_98210728
Klopt, maar ik hoef ook niet mat. Je hebt ook glanzend folie. En dan wil ik dus wel parelmoer glans. Zou wel een geniale activiteit zijn voor m'n zomervakantie. Muziek erbij, biertje erbij... :)
Zerg schreef:
pi_98224835
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:42 schreef Mikkie het volgende:
Klopt, maar ik hoef ook niet mat. Je hebt ook glanzend folie. En dan wil ik dus wel parelmoer glans. Zou wel een geniale activiteit zijn voor m'n zomervakantie. Muziek erbij, biertje erbij... :)
Ik zou het ook wel willen doen maarja je auto moet roestvrij zijn want anders rot het alsnog door en krijg je niet zo n mooie vorm van.
Mijn motorkap rot van de linkerkant helemaal weg
pi_98226734
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Ik zou het ook wel willen doen maarja je auto moet roestvrij zijn want anders rot het alsnog door en krijg je niet zo n mooie vorm van.
Welk bouwjaar is jou Compact..??!! _O-
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_98228991
Eey Gokhan, als je wilt mag je wel voor een klein (lees; weinig) prijsje mijn motorkap overnemen, yarin krijg ik toch nieuwe motorkap die wel in het zelfde kleur is.

Enige minpunten aan deze motorkap is alleen dat ie geen ruitensproeiers heeft (gewoon van je eigen overzetten) en 2 deukjes (onopvallend) van binnenuit na buiten, omdat mijn broertje de motorkap dicht liet vallen met de startkabels er nog op aan..

Is een gloednieuwe motorkap (destijds) waar ik 120 euri ofzo voor had betaald, is nogsteeds in de transportlak :'), bied maar wat, ik hoef er niet veel voor.. Als ik maar een klein deel van mijn nieuwe motorkap etc. er uit kan halen..
Quote van Tjabbo:
  donderdag 16 juni 2011 @ 00:25:13 #35
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_98233391
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Mijn auto is qua roest op dit moment nog puntgaaf, dus daar heb ik niks van te vrezen. Het zou meer zijn om gewoon eens een tijdje een andere kleur te hebben :).
Zerg schreef:
pi_98237481
Zou je niet, voordat je dingen laat bekleden/lakken/whatever, eerst de diverse schades fixen?
Nee.
pi_98266698
Plamuur is al gekocht, net als een paar spuitbussen.. :P

Zaterdag to do:
Links achter deuk herstellen,
Front er op pleuren (al gekocht): Motorkap, zijschermen en rechtervoor deur.
Kit restjes verwijderen Rechter dorpel
Als ik er aan toe kom nog 'ff snel' dak bekleden,
Dan nog mijn velgen er weer onder pleuren denk ik.. Maar is niet hoofdzakelijk nu.. :)
Quote van Tjabbo:
pi_98267128
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef Turquaz52 het volgende:
Eey Gokhan, als je wilt mag je wel voor een klein (lees; weinig) prijsje mijn motorkap overnemen, yarin krijg ik toch nieuwe motorkap die wel in het zelfde kleur is.

Enige minpunten aan deze motorkap is alleen dat ie geen ruitensproeiers heeft (gewoon van je eigen overzetten) en 2 deukjes (onopvallend) van binnenuit na buiten, omdat mijn broertje de motorkap dicht liet vallen met de startkabels er nog op aan..

Is een gloednieuwe motorkap (destijds) waar ik 120 euri ofzo voor had betaald, is nogsteeds in de transportlak :'), bied maar wat, ik hoef er niet veel voor.. Als ik maar een klein deel van mijn nieuwe motorkap etc. er uit kan halen..
Thx maar het kutte is dat ik die motorkap dan ga laten spuiten maar dat ik dan een splinternieuwe motorkap die aan alle kanten glimt en de rest van mn auto weer niet :(

Ik zag laatst een cosmos zwarte motorkap voor 30 euro maar dat was weer in sittard -.-
Moet ik een tank leegrijden om op en neer te gaan :')
pi_98267690
Waar woon je..? 4 tientjes en ik breng het je wel (indien je ergens onderweg tussen Eindhoven/Venlo woont...).. Spuiten hoeft niet, mat zwart is in nu ^O^
Quote van Tjabbo:
pi_98267954
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Waar woon je..? 4 tientjes en ik breng het je wel (indien je ergens onderweg tussen Eindhoven/Venlo woont...).. Spuiten hoeft niet, mat zwart is in nu ^O^
Haarlem :')
pi_98268175
biraz uzakta kalmiis.. :P

maargoed, al aq 40 euro neem mee, ben ik er gelijk van af, en kan jij lekker met een mat zwarte kap rijden die niet roest.. :D
Quote van Tjabbo:
pi_98271246
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Turquaz52 het volgende:
biraz uzakta kalmiis.. :P

maargoed, al aq 40 euro neem mee, ben ik er gelijk van af, en kan jij lekker met een mat zwarte kap rijden die niet roest.. :D
Ja dat is het m ouwe. Ik ga echt geen 400 km rijden voor een motorkap :P
pi_98271732
400km..? cuuus.. is niet de andere kant van de wereld..??!! :')
Quote van Tjabbo:
pi_98276522
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef Turquaz52 het volgende:
400km..? cuuus.. is niet de andere kant van de wereld..??!! :')
haha moruk haarlem-> venlo = 200km heen en 200 km terug
Als het wat dichterbij was dan zou k wel ff rondje in je auto willen rijden haha.
pi_98312186
Rondje in me auto gaat je niet lukken, ik rij er geen cm meer mee de weg op.. :P..

kutwoute.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_98320538
Arkadas ik dacht jij was altijd lieve jongen met je projecten, zie hem even 4 maanden zitten.. hahaa
If not now, then when.
pi_98321270
Ik en zij hebben de zelfde lot begaan, ik 4 maanden, zij 6, en nog op elkaar gewacht.. We zijn weer verenigd *;
Quote van Tjabbo:
pi_98322600
Kan niet wachten om me nieuwe front er op te zetten!! :D :D
Zou zeker wel kleurverschil opleveren of niet? Blijkt deze front & deur in de kleur Alpin Weiss 2 is, ik heb Alpin Weiss 3.. Zou je dat gelijk merken?
Quote van Tjabbo:
pi_98322879
Ziet er netjes uit man! Ben jaloers dat ik dat niet kan.
pi_98322987
Nee jong, geen reden om jaloers te zijn, ik ben ook maar een mens als jij en ik.

Waar een wil is een weg, ik wou perse automaat rijden met 5 bak ipv de 4 bak wat ik had met mijn 1.8 motortje, de 1.9 16v (318is) motor die ik kocht kreeg ik niet overeen met de versnellingsbak/kabelboom combo dus ben ik gelijk voor een 6 pitter gegaan..

Alle overige zaken zijn gewoon gedaan om de auto rijdend te houden kan kun je inbeelden om ff het totaal plaatje ff samen te vatten..

Maar merendeels: omdat het KAN.
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')