Checking tha interwebz:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Is eigenlijk skyleer, echt leer absorbeert vocht/water..
Is apart, is wel cool.. Ik heb zowiezo een zwart dak, en op afstand zal het ook alleen zwart uit zien, maar als je er dicht bij komt en je voelt er aan is het lekker zacht en kweetnie.. Lijkt me apart..
Check tha interwebz eens..
Dat verdient respect! Wel gaaf hoor, ik zou zoiets best in parelmoer wit willen hebben, lijkt me gaaf! Punt is alleen dat ik het geduld gewoon écht niet heb, ben ik bang...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:40 schreef Gokhan03 het volgende:
Wat dacht je van een DIY car wrapping voor $120
Parelmoer kan toch niet mat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat verdient respect! Wel gaaf hoor, ik zou zoiets best in parelmoer wit willen hebben, lijkt me gaaf! Punt is alleen dat ik het geduld gewoon écht niet heb, ben ik bang...
Ik zou het ook wel willen doen maarja je auto moet roestvrij zijn want anders rot het alsnog door en krijg je niet zo n mooie vorm van.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:42 schreef Mikkie het volgende:
Klopt, maar ik hoef ook niet mat. Je hebt ook glanzend folie. En dan wil ik dus wel parelmoer glans. Zou wel een geniale activiteit zijn voor m'n zomervakantie. Muziek erbij, biertje erbij...
Welk bouwjaar is jou Compact..??!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel willen doen maarja je auto moet roestvrij zijn want anders rot het alsnog door en krijg je niet zo n mooie vorm van.
Mijn motorkap rot van de linkerkant helemaal weg
Mijn auto is qua roest op dit moment nog puntgaaf, dus daar heb ik niks van te vrezen. Het zou meer zijn om gewoon eens een tijdje een andere kleur te hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:03 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel willen doen maarja je auto moet roestvrij zijn want anders rot het alsnog door en krijg je niet zo n mooie vorm van.
Mijn motorkap rot van de linkerkant helemaal weg
Thx maar het kutte is dat ik die motorkap dan ga laten spuiten maar dat ik dan een splinternieuwe motorkap die aan alle kanten glimt en de rest van mn auto weer nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef Turquaz52 het volgende:
Eey Gokhan, als je wilt mag je wel voor een klein (lees; weinig) prijsje mijn motorkap overnemen, yarin krijg ik toch nieuwe motorkap die wel in het zelfde kleur is.
Enige minpunten aan deze motorkap is alleen dat ie geen ruitensproeiers heeft (gewoon van je eigen overzetten) en 2 deukjes (onopvallend) van binnenuit na buiten, omdat mijn broertje de motorkap dicht liet vallen met de startkabels er nog op aan..
Is een gloednieuwe motorkap (destijds) waar ik 120 euri ofzo voor had betaald, is nogsteeds in de transportlak, bied maar wat, ik hoef er niet veel voor.. Als ik maar een klein deel van mijn nieuwe motorkap etc. er uit kan halen..
Haarlemquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Waar woon je..? 4 tientjes en ik breng het je wel (indien je ergens onderweg tussen Eindhoven/Venlo woont...).. Spuiten hoeft niet, mat zwart is in nu
Ja dat is het m ouwe. Ik ga echt geen 400 km rijden voor een motorkapquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Turquaz52 het volgende:
biraz uzakta kalmiis..
maargoed, al aq 40 euro neem mee, ben ik er gelijk van af, en kan jij lekker met een mat zwarte kap rijden die niet roest..
haha moruk haarlem-> venlo = 200km heen en 200 km terugquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:31 schreef Turquaz52 het volgende:
400km..? cuuus.. is niet de andere kant van de wereld..??!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |