SPOILER: Nieuwe screensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam boeit me niet zo, ik heb toch een retail (al ZOU het fijn zijn als ie gewoon via Steam te doen is zodat ik later nooit meer een DVD hoef te gaan zoeken), als Origin maar niet een verplicht nummer wordt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop dat BF3 geen Origins exclusive wordt en überhaupt op Steam komt...
Hmmm.. vaak heb je daar alleen bommenwerpers die je schip kapot maken. En op land kneusjes die geen vlaggen pakkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:20 schreef Catch_me het volgende:
Ik vond juist golf of oman een lauwe map![]()
De map begon altijd met een aanval vanuit zee door de amerikanen, en na een tijdje kreeg je vette tank en infantry battles voor de laatste 2 vlaggen
Dat kon volgens mij ook niet? Ik denk dat Roces18 meer doelt op campers die de hele tijd de vliegtuigen kapot maakten met bommen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik heb nog nooit een gesloopt schip gezien in BF2... In BF1942 daarentegen...
Ik zou niet zover durven gaan om te zeggen dat dit het meest beeldige spel is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:48 schreef LouieAnderson het volgende:
Dit is het enigste spel waar ik nu nog naar uitkijk_0_.
Dan heb ik liever BF3: Vietnam.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:30 schreef CantFazeMe het volgende:
Hopelijk komt er ook een 1943 versie of iets dergelijks uit, misschien volgend jaar?
Lolwhut? Dat was ook alleen in 1942.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Of als iemand eronder zwom het bootje loslaten op z'n koppie.
Niceequote:
Graphics zijn wel veel minder. Jammer.quote:
Weer die vent, weet nog dat die Killzone 3 in 3D speeldequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |