Tegen de tijd dat het september is of de beta ook maar enigzins in de buurt komt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:28 schreef SoldMayor het volgende:
Zal ik gewoon een console topic voor bf3 maken?
wordt bij andere grote games ook gedaan.
Om dat 4 maanden van tevoren te doen is misschien iets te veel van het goede...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het september is of de beta ook maar enigzins in de buurt komt.
Versplintering
volgens mij zeg ik dat...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Om dat 4 maanden van tevoren te doen is misschien iets te veel van het goede...
Nee nog 4 maanden aan moeten lezen hoe suprieur de pc is en cod vs bf wars.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Om dat 4 maanden van tevoren te doen is misschien iets te veel van het goede...
waarom herhaal je het dan.quote:
vind info op één plaats handig, maar hier heb je een goed puntquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:03 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee nog 4 maanden aan moeten lezen hoe suprieur de pc is en cod vs bf wars.
Aangezien dat het enigste is waar het hier over gaat.
Inderdaad, erg makkelijk ipv elke keer switchen. En SoldMayor volgens mij wil je alle topics splitsen als het aan jou ligt. Laat het lekker zijn wat het is, lekker eenvoudig en wat betreft de consolewars who gives a shit. Zolang het tot een minimum blijft, van mij part vind iedereen de Xbox het beste interesseert mij toch niet zolang jezelf maar happy ermee bent. En cod vs bf is altijd leukquote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
vind info op één plaats handig, maar hier heb je een goed punt![]()
Omdat dat kennelijk voor niet iedereen duidelijk is.quote:
Ja dat is echt geweldig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:49 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad, erg makkelijk ipv elke keer switchen. En SoldMayor volgens mij wil je alle topics splitsen als het aan jou ligt. Laat het lekker zijn wat het is, lekker eenvoudig en wat betreft de consolewars who gives a shit. Zolang het tot een minimum blijft, van mij part vind iedereen de Xbox het beste interesseert mij toch niet zolang jezelf maar happy ermee bent. En cod vs bf is altijd leuk
Ik own jou terug.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:47 schreef RickoKun het volgende:
Lekker weer prone kunnen liggenOh jonge weet maar dat ik ga ownen in de multiplayer
ja zekerquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:03 schreef kwaliteit. het volgende:
Dat er animaties komen als je een voertuig in of uit gaat lijkt mij wel gaaf.
dan zie je dingen die er niet zijn, geeft niet, hebben wel meer mensen last vanquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ja zeker![]()
Maar zit dat ook niet in beperkte vorm in BC2? Ik zag kneus gisteren toch echt een deur openen en in een wagen stappen
Nouja misschien heb ik het fout, maar was gister met bassie en kneus potje aan het spelen en zag dat toen gebeuren en ik zei het nog omdat het me opviel.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dan zie je dingen die er niet zijn, geeft niet, hebben wel meer mensen last van
weet ik 't, maar zolang de specs niet boven de 7 komen weet je dat het snor zit.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:00 schreef Xblister het volgende:
Maar met die grafische kaart ga je hem dus op low kunnen spelen, wat je dus niet wil. en dus hebben we niet zoveel aan deze informatie?
Geen directX11 ondersteuning zie ik?
Mwah, ik gok op wel tegen de tijd dat het allemaal officieel wordt vrijgegeven, dit is pure speculaas.quote:
Slaat nergens op idd..quote:Op zondag 19 juni 2011 20:00 schreef Xblister het volgende:
Maar met die grafische kaart ga je hem dus op low kunnen spelen, wat je dus niet wil. en dus hebben we niet zoveel aan deze informatie?
Geen directX11 ondersteuning zie ik?
ben ik ook ontzettend benieuwd naar jaquote:Op zondag 19 juni 2011 21:48 schreef andreas612 het volgende:
ben eigenlijk wel benieuwd naar wat gameplay van de vliegmogelijkheden, met name de straaljagers.
Of nog beter: Desert Combatquote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef Catch_me het volgende:
Breng mij maar de handeling zoals uit BF2 terug,waar de mannen zich van de trollen onderscheiden en je nog wat aan je joystick hebt.
Ik hoop het ja. Zou erg prettig zijn. Vandaag nog even met Catch_me in een heli gezeten. Is echt geen kunst aan. Met toetsenbord spelen is genoeg om een map compleet te domineren. In voorgaande versies was je dan gewoon dood.quote:
Ik weet niet of je deze afbeelding al gezien hebt:quote:Op zondag 19 juni 2011 21:48 schreef andreas612 het volgende:
ben eigenlijk wel benieuwd naar wat gameplay van de vliegmogelijkheden, met name de straaljagers.
we want more!!quote:Op maandag 20 juni 2011 08:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je deze afbeelding al gezien hebt:
[ afbeelding ]
dat ziet er wel erg tof uit.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja, da's uit die fault line trailer op het laatst toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 08:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is vrijwel de enige screenshot (die al heel lang uit is) van vliegtuigen in BF3. Ben er een beetje sceptisch over eerlijk gezegd. Het gevoel van een derped down BF zoals BFBC2 begint steeds groter te worden bij mij.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was het maar Q3, dan was het iig nog gebalanceerdquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat gaat me ook weer wat ver, maar ik vind de MP van CoD zo ontzettend overrated. Het is echt gewoon Q3.
Ik begin ook te twijfelen of ik mijn preorder voor de PC moet cancelen. Doe ik vooral omdat ik lekker wil vliegen, maar ik maak me zorgen over de systeemeisen. De stilte over dit onderdeel doet het ergste vrezen.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:47 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Is vrijwel de enige screenshot (die al heel lang uit is) van vliegtuigen in BF3. Ben er een beetje sceptisch over eerlijk gezegd. Het gevoel van een derped down BF zoals BFBC2 begint steeds groter te worden bij mij.
Ga er maar vanuit dat je een goede PC nodig moet hebben wil je alles op high kunnen spelen. Volgens mij zit ik wel goed, mijn PC is dan ook erg nieuw.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:07 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik begin ook te twijfelen of ik mijn preorder voor de PC moet cancelen. Doe ik vooral omdat ik lekker wil vliegen, maar ik maak me zorgen over de systeemeisen. De stilte over dit onderdeel doet het ergste vrezen.
ELK spel is beter met maten. Vooral op een LAN. Helaas ondersteunen nog weinig games LAN.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:01 schreef kingmob het volgende:
Met een vriend spelen is nog wel lachen, maar dat heeft op zich weinig met het spel zelf te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |