Prima, maar dat ze nu dus steam in de kou laten staan is gewoon geen handige zet. Ik ga geen 6 clients naast elkaar draaien iig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:40 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Origin wel wat hebben.
Ik heb Origin nu al draaien met welgeteld 3 spellen, maar veel meer gaan dat er ook niet worden. BF3 komt erbij en misschien dat ik The Old Republic ga proberen maar voor de rest blijf ik Steam gebruiken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Prima, maar dat ze nu dus steam in de kou laten staan is gewoon geen handige zet. Ik ga geen 6 clients naast elkaar draaien iig.
Wat catch_me dus al zei dus. ASE heeft heel lang goed gedraaid todat het werd overgenomen. Overigens moest je ASE wel een klein beetje configureren voordat je er daadwerkelijk lekker mee kon werken. Misschien was dat ook de reden waarom jij er niet mee kon werken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb het welgeteld 3x gebruikt "omdat het zo handag is". Vond het dikke faal.
Serverbrowsers zijn tot op heden adequaat, al blijft er altijd ruimte voor verbetering. Ik wist niet eens dat het gestopt was.
Yahoo heeft ASE toen overgenomen en het verneukt. Dat is denk ik de voornaamste reden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan vraag je je af waarom het niet geadopteerd werd door steam oid.
Nah, de config was de moeite niet destijds (2005-2006?), meer dat ik het gewoon niet heel geweldig lekkerder vond werken dan een ingame browser.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:58 schreef Hytz12972 het volgende:
Misschien was dat ook de reden waarom jij er niet mee kon werken?
O ja dat was wel aan de late kant. Rond die tijd speelden we al BF2. Ik gebruikte ASE toen men 1942 en BFV speelde. Toen werkte het nog prima.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nah, de config was de moeite niet destijds (2005-2006?), meer dat ik het gewoon niet heel geweldig lekkerder vond werken dan een ingame browser.
Ja toen jij het gebruikte wel. Alhoewel, de browser van BF2 was (vooral in het begin) ook echt te triest voor woorden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Ah, dus het was gewoon technisch zwaar achterhaald?
Ja als ik dat geweten had, heb hem nu al besteld voor 15. Vond dat trouwens al cheap..quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:25 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
kerel, in de winkel kost hij nog maar 19 euro, dan haal je hem daar toch even , heb je hem meteen!
Ik heb hem net gekocht, hij is al aan het installeren:)
Nee, ok, dan is het gewoon valse nostalgie die je aanklampt, niet de digitale messias zelve.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:09 schreef Hytz12972 het volgende:
[..]
Ja toen jij het gebruikte wel. Alhoewel, de browser van BF2 was (vooral in het begin) ook echt te triest voor woorden.
Euhm nee? Ik gaf toch al duidelijk aan dat ASE niet meer goed was nadat Yahoo het had overgenomen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, ok, dan is het gewoon valse nostalgie die je aanklampt, niet de digitale messias zelve.
da's nieuwe gameplay dus?quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:33 schreef ElmoFan het volgende:
vandaag word battlefield gepresenteerd voor consoles: http://blogs.battlefield.(...)6/15/late-night.aspx
Tuurlijk niet. Waarom mensen gratis dingen laten maken als je het ook kan verkopen voor zachte prijzenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Technisch was er daarna geen kut veranderd anders?
Najah, laat ook maar, het is ook niet dat het terugkomt ofzo.
Tot die tijd bc2 knallen...
Zouden er eigenlijk modtools komen deze keer?
Alles was pc, maar ze zeiden dat dat er toen net zo uit zou zien als op de consolesquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Alle filmpjes tot nu toe waren console toch?
Alleen op de E3 was de PC versie speelbaar.
Andersom me dunkt, maar recent was er toch een kleine rel over dat Activision de EHEC kon krijgen en dat alle promo's (dus NIET de gameplayfilmpjes, alleen de verhakselde trailers) met de consolevariant gemaakt waren?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Alles was pc, maar ze zeiden dat dat er toen net zo uit zou zien als op de consoles
Yeah, in ieder geval de multiplayer-trailer bestond uit console footagequote:Op donderdag 16 juni 2011 15:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Andersom me dunkt, maar recent was er toch een kleine rel over dat Activision de EHEC kon krijgen en dat alle promo's (dus NIET de gameplayfilmpjes, alleen de verhakselde trailers) met de consolevariant gemaakt waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |