hij is wel tof, maar het is geen tijdloos spel, af en toe heb er gewoon gvd écht genoeg van...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
ben ik nou de enige die bfbc2 een echt tof spel vond?
vermaak me er ook prima mee.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik vind BFBC2 ook (nog steeds) een leuk spelletje hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Ja en BFV was weer toffer dan BF2 en 1942 was toffer dan BFV.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:24 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
hij was tof, battlefield 2 was toffer
Vreemd genoeg zijn dat altijd anderen, dezelfde spelers die een M1 Garand als ware het een machinegeweer lijken af te kunnen voeren. Mij lukt het iig niet om op meer dan 60 meter non-stop-headshots te geven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:45 schreef RickoKun het volgende:
Zolang ze alles maar goed gaan balancen. Dat t niet zo is als met medics die doodleuk van 1 km afstand je met 6 kogels een headshot geven (zie bfbc2)
Oh please let this be irony...quote:
Die medics hadden toch dezelfde kogels als een barret. 0.50 caliber . Als ze hun kogels een upgrade hadden gegeven natuurlijk. Maar dan mag je al blij zijn dat je niet met een kogel dood bent. Want met zulke kogels creëer je een gat van 10cm diagonaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:45 schreef RickoKun het volgende:
Zolang ze alles maar goed gaan balancen. Dat t niet zo is als met medics die doodleuk van 1 km afstand je met 6 kogels een headshot geven (zie bfbc2)
Meer de accuracy die soms verdacht hoog is. En nee, zelfs met magnum ammo moet je iemand meer dan eens raken. Pakweg 3x.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:16 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Die medics hadden toch dezelfde kogels als een barret. 0.50 caliber . Als ze hun kogels een upgrade hadden gegeven natuurlijk. Maar dan mag je al blij zijn dat je niet met een kogel dood bent. Want met zulke kogels creëer je een gat van 10cm diagonaal.
Wel overpowered, maar die medics dragen wel hele zware wapens dus dat klopt dan weer wel.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Mij lukt het iig niet om op meer dan 60 meter non-stop-headshots te geven.
Speel je console of PC? Op de Pc zal het wel kunnen maar op de console is het inderdaad een stuk lastigerquote:
Dan zal ik toch eens kijken naar je internet of op welke servers je speelt. Met een beetje hoge ping en lag dan raak je al gauw niks meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:50 schreef Skull-splitter het volgende:
PC, en hoewel die dingen met stagger-fire best accuraat kunnen zijn is de accuratesse van anderen soms echt bizar hoog. Net je hoofd niet om het hoekje en vrrrp dood.
Hackers!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zit meestal laag, mensen met een hogere ping (150-200) zitten meestal het best
Ik raak best aardig wat, maar lees die zin nog eens zou ik zeggen. Stille hint: verdacht en hoofd om hoekje en binnen een fractie van een seconde dood zijn.
van Hackers had ik voornamelijk alleen in het begin last van en vooral in jungle maps. Waar ze ergens gaan staan en door alle bomen knallen. Dat is het punt als er geen dedicated servers zijn, admins zijn ook nergens te bekennen dan en word er ook niks gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Vaak wel, al is het maar dat ze vakjes zien door muren heen.
Laatste dagen in BC2 ineens dipjes in mijn FPS, alsof het stottert.
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Alles met PL en RUS in de naam vind ik bij voorbaat al verdacht. Vooral als ze ondanks een ping van 300 een hoge K/D ratio hebben.
Ik had gisteren ook weerr eens gejoined in een server (met drdre erin) en daar waren ook 2 [RUS] figuren. Eentje maakte mij telkens dood met een shotgun, maar in geen heine of verre had ik ook maar één enemy gezien. En tóch telkens dezelfde die het deed.....Veeerryyy straaaangeeequote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Alles met PL en RUS in de naam vind ik bij voorbaat al verdacht. Vooral als ze ondanks een ping van 300 een hoge K/D ratio hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |