Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: Najaar 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Game Informer: Magazine scans
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DE OP WORD ZO METEEN GEÜPDATE.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Op maandag 13 juni 2011 14:54 schreef Tobi-wan het volgende: Wel chill dat je maar tot september hoeft te wachten. De rest van de wereld moet tot eind oktober wachten...
Op maandag 13 juni 2011 14:59 schreef Skull-splitter het volgende: Bedenk me net dat als je MoH gekocht hebt dat je je dan goed genaaid voelt als het op de beta aankomt...
Ik zit nu te kijken en zie inderdaad dat je beta access bij MoH kreeg...
Wat trouwens vervelend is is dat je alleen bij pre-orders dat back to karkard erbij krijgt. Ik wil gewoon op de release dag dat spel ophalen en niet op de post zitten wachten maar wil wel heel graag die extra shit erbij!
Vind dat extra bullshit maar kut. Ik wil niet weer 50 euro betalen voor een game straks wat maar 8 maps bevat en full met bugs. Dan ook nog voor DLC gaan betalen...
Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef CantFazeMe het volgende: Vind dat extra bullshit maar kut. Ik wil niet weer 50 euro betalen voor een game straks wat maar 8 maps bevat en full met bugs. Dan ook nog voor DLC gaan betalen...
BFBC2 anyone? Hopelijk leren ze erwat van .
Ik hoop gewoon dat het net zo goed wordt als BF2. Heb de Bad company serie overgeslagen.
Zit er over te twijfelen om BF2 weer even te installeren en te kijken hoe dat ook alweer was. Maar misschien kan ik dat beter laten want zoals ik het me herinner is het een van de beste shooters ooit
Ik zit nu te kijken en zie inderdaad dat je beta access bij MoH kreeg...
Wat trouwens vervelend is is dat je alleen bij pre-orders dat back to karkard erbij krijgt. Ik wil gewoon op de release dag dat spel ophalen en niet op de post zitten wachten maar wil wel heel graag die extra shit erbij!
back to karkand is een mappack met als inhoud oude maps:
Wake Island, Strike at Karkand, Gulf of Oman, Sharqi Peninsula
back to karkand is een mappack met als inhoud oude maps:
Wake Island, Strike at Karkand, Gulf of Oman, Sharqi Peninsula
Ja er zit nog wat meer bij maar het gaat mij om die maps. Volgens mij zaten in BF2 alleen maar goede maps. Kan niet wachten om weer met mijn chopper over Wake Island te vliegen!
Ja er zit nog wat meer bij maar het gaat mij om die maps. Volgens mij zaten in BF2 alleen maar goede maps. Kan niet wachten om weer met mijn chopper over Wake Island te vliegen!
En dat je dan op het vliegdek schip staat en iedereen is ent weggevlogen
Ik wil iets van een vette map zien met als thema dropping. Zal toch niet gebeuren.
Flag en drop. Gewoon een nieuwe gamemode die mij te binnen schoot. Verdedigers in een stad moeten vlag verdedigen en aanvallers worden gedropt uit de lucht. Paratroopers! Iedereen tegelijk of in waves. Verdedigers beschikken over anti air flak Cannon. en normale schietersputten en objecten immers is een stad.
Missie is behaald als aanvallers de vlag naar beneden hebben weten te krijgen door te capturen. Hoe meer personen het proberen te cappen hoe sneller de captijd gaat. Of andersom; als het met succes verdedigd is.
Op maandag 13 juni 2011 16:31 schreef CantFazeMe het volgende: Ik wil iets van een vette map zien met als thema dropping. Zal toch niet gebeuren.
Flag en drop. Gewoon een nieuwe gamemode die mij te binnen schoot. Verdedigers in een stad moeten vlag verdedigen en aanvallers worden gedropt uit de lucht. Paratroopers! Iedereen tegelijk of in waves. Verdedigers beschikken over anti air flak Cannon. en normale schietersputten en objecten immers is een stad.
Missie is behaald als aanvallers de vlag naar beneden hebben weten te krijgen door te capturen. Hoe meer personen het proberen te cappen hoe sneller de captijd gaat. Of andersom; als het met succes verdedigd is.
Dat zou ik heel tof vinden .
Aangezien het uit de lucht schieten van parachutisten in BC2 al als baserapen wordt gezien (en tot op bepaalde hoogte terecht) lijkt me dit totaal onhaalbaar.
Maar hoe tof zou het zijn om net als in Desert Combat gewoon met een heel team in een hercules rond te kunnen tuffen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef CantFazeMe het volgende: Vind dat extra bullshit maar kut. Ik wil niet weer 50 euro betalen voor een game straks wat maar 8 maps bevat en full met bugs. Dan ook nog voor DLC gaan betalen...
BFBC2 anyone? Hopelijk leren ze erwat van .
PC had als enige betaalde DLC Vietnam en SpecAct (dat laatste was zwakzinnig overigens)
Op maandag 13 juni 2011 15:14 schreef kwaliteit. het volgende: Ik hoop idd dat het meer op bf2 gaat lijken dan bfbc2.
Dat hoop ik ook.
Gister voor het eerst BC2 gespeeld.. wat een kutspel. Standaard field of view was niet eens mee te spelen, net alsof je met je kop tegen het scherm aanzit. Alles voelt aan als een goedkope 1:1 port van console naar PC. Dat hele Bad Company is een smet op de naam Battlefield.
Het gaat meer om hoe het geïmplenteerd wordt. De BFBC was gewoon knullig gedaan.
Enfin maar ik ze al dat het toch niet gaat lukken maar het leek mij heel tof als ze de juiste balans hier in kon vinden
Maar zon volle Hercules is ook gaaf. Of dat je in first person even een sigaretje kunt roken of je teammaat kunt uitjoelen, ach gewoon leuke fantasie met interactie.
Maar hoe tof zou het zijn om net als in Desert Combat gewoon met een heel team in een hercules rond te kunnen tuffen?
Volgens mij kan je in zo'n auto met 4-5 man zitten ofzo. Ben benieuwd met hoeveel mensen je in zo'n helicopter kan. Ik kan in ieder niet meer wachten... en het duurt nog zo fucking lang!