Staan nog veel meer recencies op Hookers van haar, schijnt dat ze het ook lekker vind om je kont af te likken als je net gescheten hebt...quote:
Is Tamponlover een Fok!ker?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Toen trok ze haar kontgaatje open met tweevingers en vroeg me haar kont vol te pissen. Haar gaatje stond wijdopen en vanop enkel centimeters spoot ik m'n blaas nog eens leeg in haar kont.
WTF! Mensen kunnen rare mensen zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Godver, die hookers site, beetje zoeken op "trefwoorden" en je komt pareltjes van recencies tegen![]()
[..]
WC papier is goedkoper.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:22 schreef Kper_Norci het volgende:
Staan nog veel meer recencies op Hookers van haar, schijnt dat ze het ook lekker vind om je kont af te likken als je
net gescheten hebt...
Vochtig toiletpapier?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:22 schreef totalvamp het volgende:
[..]
daar krijg je alleen zo'n droge aars van
WHAHAHAquote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Godver, die hookers site, beetje zoeken op "trefwoorden" en je komt pareltjes van recencies tegen![]()
[..]
Hoezo is het nou weer ziek? Iedereen heeft andere dingen die ze lekker vinden. Sommige mensen zijn zo pervers als het maar kan en vinden werkelijk de meest extreme dingen lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:39 schreef very het volgende:
[..]
WHAHAHA
WTF...wat voor zieke mensen leven er toch in de wereld?
Sorry dat ik iemand die stront eet en pis drinkt ziek noem...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:20 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Hoezo is het nou weer ziek? Iedereen heeft andere dingen die ze lekker vinden. Sommige mensen zijn zo pervers als het maar kan en vinden werkelijk de meest extreme dingen lekker.
Ik zou er zelf niet geil van kunnen worden, maar daarom hoef je een ander die dat er wel van wordt niet ziek te noemen.
Ze zal er misschien ziek van worden jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:24 schreef very het volgende:
[..]
Sorry dat ik iemand die stront eet en pis drinkt ziek noem...
Begin maar vast met flippen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:16 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
Omdat ik een pareltje geopend hebDankjewel Juicyhill ik wou nog wel uit gaan flippen bij feedback omdat ik dacht dat ik het hierbij moest laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |