Daar stonden ze al.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:57 schreef zoals_zovelen het volgende:
De foto's zouden nu normaal moeten verschijnen in de eerste post.
NouMooiNiet dusquote:Op maandag 13 juni 2011 13:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
De eerste lijkt zo'n ding om de pootjes van een caravan er onderuit te draaien.
Heb jammer genoeg niet meer fotomateriaal bij me ...quote:Op maandag 13 juni 2011 14:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
NouMooiNiet dusDaar lijkt het totaal niet op eerlijk gezegd
Plaatst eens een duidelijk (!) plaatje TS vanuit meerdere hoeken
Zijn spuwankers niet meer spijkervormig ipv het latje in de foto?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.google.com/sea(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Stel dat ze van een asbestdak komen, zijn die dan gevaarlijk?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:20 schreef Daniel1976 het volgende:
Onderste zijn dakbouten, veel gebruikt bij het bevestigen van een dak op stal (met van die grote astbest golfplaten).
Tsja neeuh nauwelijks. Wat gevaarlijk is, is stof van die platen als ze breken.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:26 schreef zoals_zovelen het volgende:
[..]
Stel dat ze van een asbestdak komen, zijn die dan gevaarlijk?
Het gevaar van asbest, zit in inademen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:51 schreef zoals_zovelen het volgende:
Dus tijdens het werken in die loods (stofontwikkeling, er ligt ook ander puin verspreid) zou er door deze voorwerpen geen gevaar zijn voor mijn gezondheid? Vormt het aanraken van zo'n voorwerpen enig gevaar in?
Kan zo'n materiaal verspreid over zo'n loods asbest-stof afgeven?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:53 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het gevaar van asbest, zit in inademen.
Het hangt er een beetje vanaf hoe hard ze naar beneden komen vallenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:26 schreef zoals_zovelen het volgende:
[..]
Stel dat ze van een asbestdak komen, zijn die dan gevaarlijk?
Ik denk niet dat ze er spontaan zijn uitgevallen, het dak is inmiddels verwijderd.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje vanaf hoe hard ze naar beneden komen vallen
maareh, als je het punt bereikt dat die dingen er spontaan of met een beetje hulp uit komen vallen dan dwarrelt er aardig wat stof door de lucht daar. Ik zou er dan niet meer zo rustig rondlopen. Geen idee wat je in zo'n situatie eigenlijk zou moeten doen, goede vraag.
Om dat metaal zou ik me geen zorgen maken, wel over de troep die daar op de grond ligt.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:57 schreef zoals_zovelen het volgende:
[..]
Kan zo'n materiaal verspreid over zo'n loods asbest-stof afgeven?
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je? Herken je gevaarlijke stoffen in dat puin?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Om dat metaal zou ik me geen zorgen maken, wel over de troep die daar op de grond ligt.
Dat, of als je weet dat na het dakwerk niets anders meer gedaan is dan lag het er misschien al wel maar dan is er in ieder geval niet meer geveegd/gezogen.quote:
Het is een loods van een bouwbedrijf, dus er komt vanalles in. De asbestdaken hebben ook een eerder donkergrijze kleur dacht ik.quote:
Na verwijderen hadden ze het volledig schoon moeten ruimen lijkt me? Goeie kans dat er asbest tussen ligt. Ik zou niet gaan stofzuigen als ik jou was.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:26 schreef zoals_zovelen het volgende:
Ik heb even gevraagd wie er instond voor de verwijdering van die daken, vervolgens contact opgenomen met het (erkend) verwijderingsbedrijf zelf en gevraagd of het veilig was om die loods te betreden, en die zeiden onomwonden "ja". Er werden metingen uitgevoerd tijdens de verwijderingswerken, en die toonden geen verhoging aan.
En al helemaal niet gaan vegen zonder beschermende kleding.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Na verwijderen hadden ze het volledig schoon moeten ruimen lijkt me? Goeie kans dat er asbest tussen ligt. Ik zou niet gaan stofzuigen als ik jou was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |