Smaken verschillen, toen ik 18 was zat ik niet alleen maar achter meisjes aan van mijn leeftijd, ik zat ook vol in mijn MILF-periode.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:53 schreef Daniel1976 het volgende:
Toen ik 18 was vond ik alle vrouwen van 30 lelijk, niet strak genoeg meer etc.
Ik weet niet of dit waar is. Homo's kunnen (onder maatschapplijke druk, net als bij pedo's) gewoon getrouwd zijn met een vrouw en kinderen hebben. Dat wil niet zeggen dat ze ook op vrouwen vallen.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:56 schreef Chef_M het volgende:
Niet geheel mee eens. Vele pedofielen vallen ook gewoon op oudere vrouwen. Wat de gedachten gang is van zo'n man weet ik niet, maar ik gok dat ze het gewoon spannender vinden om zo'n kleintje te nemen.
Zat pedo's die gewoon getrouwd zijn met een vrouw waar ze van houden. Ze missen alleen iets. Denk ik.
Dat ben ik ook met je eens. Maar zoals aangegeven, de gedachtengang van een pedo is vaak zo verkronkeld dat het gewoon wazig is.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit waar is. Homo's kunnen (onder maatschapplijke druk, net als bij pedo's) gewoon getrouwd zijn met een vrouw en kinderen hebben. Dat wil niet zeggen dat ze ook op vrouwen vallen.
Ja ik weet het mijn gektes. Ik viel ook altijd op extreem slank.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:56 schreef Chef_M het volgende:
Niet geheel mee eens. Vele pedofielen vallen ook gewoon op oudere vrouwen. Wat de gedachten gang is van zo'n man weet ik niet, maar ik gok dat ze het gewoon spannender vinden om zo'n kleintje te nemen.
Zat pedo's die gewoon getrouwd zijn met een vrouw waar ze van houden. Ze missen alleen iets. Denk ik.
[..]
Smaken verschillen, toen ik 18 was zat ik niet alleen maar achter meisjes aan van mijn leeftijd, ik zat ook vol in mijn MILF-periode.
Ik moet bekennen dat ik er psychisch niet genoeg vanaf weet.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:59 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat ben ik ook met je eens. Maar zoals aangegeven, de gedachtengang van een pedo is vaak zo verkronkeld dat het gewoon wazig is.
M.i. is dat geen oorzaak maar een symptoom. De vraag is waarom ze blijven 'hangen'.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hypothese: De leeftijd van de vrouwen waar een man op valt, groeit bij pedo's niet mee daar waar het bij normale mannen wel met de leeftijd mee groeit
Eens? Oneens? Input? Nog iets anders toe te voegen waar ik nog niet aan gedacht heb?
Er is idd een behoorlijke marge, zat stiekem een beetje te wachten tot iemand dit naar voren zou brengen!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:51 schreef deelnemer het volgende:
De leeftijd van aantrekkelijke partners groeit idd mee met je eigen leeftijd. Toch is er een behoorlijke marge. Kinderen die nog niet seksueel volwassen zijn vallen er normaal gesproken buiten.
De oplossing voor pedofilie is daarmee nog niet veel dichterbij.
Kijk, hier hebben we wat aan! Dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:56 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Smaken verschillen, toen ik 18 was zat ik niet alleen maar achter meisjes aan van mijn leeftijd, ik zat ook vol in mijn MILF-periode.
Exact!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
M.i. is dat geen oorzaak maar een symptoom. De vraag is waarom ze blijven 'hangen'.
Die "macht" herken ik ook wel, maar als macht voor mij al zo'n issue zou zijn (even voor de duidelijkheid, dat is 'ie niet) dan nog zou ik nooit verliefd worden op een kind of bijvoorbeeld een super onzekere man.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik vermoed dat het de pedo veel minder om seks en liefde te doen is, dan om macht. Een kind kunnen ze helemaal beheersen, terwijl dat bij de meeste volwassenen een stuk moeilijker gaat.
Veel pedofielen komen ook van een achtergrond waardoor ze seks niet meer los kunnen zien van macht (zelfs misbruikt) of waarin ze zichzelf machteloos voelden (veel gepest, kindermishandeling, een slechte jeugd).
De lust die ze dan voelen, verwarren ze met liefde.
Vandaar ook dat sommige pedofielen naast hun pedofilie ook een gewoon huwelijk hebben: het huwelijk gaat om de liefde en genegenheid, de pedofilie om lust.
Maar dat geldt toch meer voor het hebben van een daadwerkelijke relatie i.p.v. dat je iemand aantrekkelijk vind.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef Bargehassus het volgende:
Om van iemand te houden is het ook belangrijk dat er geestelijk een klik is, lijkt mij zo. De kans dat dat zo is bij iemand van je eigen leeftijd is groter dan bij een andere leeftijdscategorie. Let wel, ik spreek in algemeenheden. Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je van een kind kan houden op een manier zoals je van een partner houdt.
Iemand willen neuken is wat anders dan verliefd zijn. Verliefd word ik pas als ik iemand beter leer kennen en ze naast een leuk koppie ook nog eens een leuke meid is. Gelukkig maar, want anders zou ik elke avond in de kroeg op 4 meiden ofzo verliefd worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch meer voor het hebben van een daadwerkelijke relatie i.p.v. dat je iemand aantrekkelijk vind.
Het is best normaal dat je verliefd wordt op de aantrekkelijke buurvrouw, ook al is ze getrouwd.
Laten we eerst beginnen bij het begin, de rest komt later welquote:Op maandag 13 juni 2011 12:28 schreef mymoodfentje het volgende:
zeg TS, hoe wou jij deze hypothese gaan toetsen?
Ik kan ook verliefd worden op "dat ene meisje dat ik af en toe voorbij zie lopen" zonder haar daadwerkelijk gesproken te hebben. Denk dat ik daarin niet de enige benquote:Op maandag 13 juni 2011 12:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iemand willen neuken is wat anders dan verliefd zijn. Verliefd word ik pas als ik iemand beter leer kennen en ze naast een leuk koppie ook nog eens een leuke meid is. Gelukkig maar, want anders zou ik elke avond in de kroeg op 4 meiden ofzo verliefd worden.
Lijkt me nogal vermoeiend. Ik kan iemand ook leuk vinden, maar verliefd? Neuh, dat komt meestal na een paar weken.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan ook verliefd worden op "dat ene meisje dat ik af en toe voorbij zie lopen" zonder haar daadwerkelijk gesproken te hebben. Denk dat ik daarin niet de enige ben
Misschien verschilt dit gewoon van persoon tot persoon.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lijkt me nogal vermoeiend. Ik kan iemand ook leuk vinden, maar verliefd? Neuh, dat komt meestal na een paar weken.
Dit soort uitspraken staan of vallen zonder theoretische onderbouwing.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien verschilt dit gewoon van persoon tot persoon.
Zelf ben ik iemand die makkelijk op iemand verliefd kan worden.
Maar de opmerking over dat pedo's op zowel prepubers ald volwassen vrouwen kunnen vallen vind ik wel de moeite waard om verder op in te gaan.
Zou het kunnen dat bij een pedo het normale mechanisme van "verliefd worden" op iemand van min of meer eigen leeftijd wel normaal functioneerd, maar dat het "verliefd worden op/iets voelen voor" een prepuber niet correct uitgeschakeld wordt zodra de pubertijd aanbreekt?
Wederom zit je te bedenken wat er gebeurt, maar nog steeds niet waarom. Dus je hebt het nog steeds niet over oorzaken, itt tot wat je TT beweert.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien verschilt dit gewoon van persoon tot persoon.
Zelf ben ik iemand die makkelijk op iemand verliefd kan worden.
Maar de opmerking over dat pedo's op zowel prepubers ald volwassen vrouwen kunnen vallen vind ik wel de moeite waard om verder op in te gaan.
Zou het kunnen dat bij een pedo het normale mechanisme van "verliefd worden" op iemand van min of meer eigen leeftijd wel normaal functioneerd, maar dat het "verliefd worden op/iets voelen voor" een prepuber niet correct uitgeschakeld wordt zodra de pubertijd aanbreekt?
Ik ben geen wetenschapper, en deze topic is geplaatst op fok.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:50 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken staan of vallen zonder theoretische onderbouwing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |