Maar het is een date met CL! Dat maakt alles toch anders.quote:
Daarom opteerde ik inquote:Op maandag 13 juni 2011 10:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Maar het is een date met CL! Dat maakt alles toch anders.
Het is wel handig zo'n film, hoef je niet de hele tijd moeite te doen om niet saai over te komenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Maar het is een date met CL! Dat maakt alles toch anders.
Dat past toch niet bij Marvel en Linux!quote:
Dat roept voor geen meterquote:Op maandag 13 juni 2011 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zou mijn hond OS/2 noemen als ik er één had.
Maar "windows" klinkt ook weer zo kutquote:Op maandag 13 juni 2011 11:00 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dat past toch niet bij Marvel en Linux!
Dus wat let je!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is wel handig zo'n film, hoef je niet de hele tijd moeite te doen om niet saai over te komen
Windows is ook kutquote:Op maandag 13 juni 2011 11:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Maar "windows" klinkt ook weer zo kut
Gevolg is dat de date ook volkomen onboeiend is.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is wel handig zo'n film, hoef je niet de hele tijd moeite te doen om niet saai over te komen
En daarom is een meet de beste oplossing dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gevolg is dat de date ook volkomen onboeiend is.
Er vanuit gaan dat een date met CL onboeiend is.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gevolg is dat de date ook volkomen onboeiend is.
SSSSST!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:15 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat een date met CL onboeiend is.
Je wilt haar gewoon bij Grrrrrrrr wegkapen!
Ik noem ze meestal "hoerige kut vista-laptopquote:Op maandag 13 juni 2011 11:58 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn computers <Voornaam> 2.0 en 3.0 genoemd.
wehe vistaquote:Op maandag 13 juni 2011 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik noem ze meestal "hoerige kut vista-laptop" en "die stofmagneet op mijn bureau"....
Veel schelden ook neem ik aan?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
hmmm mijn computer mag ook wel een naam ja
ik praat wel tegen hem en doe alsof ie een ietsje is
Ik noem 'm "mijn lieve ubuntu-klapper"quote:Op maandag 13 juni 2011 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik noem ze meestal "hoerige kut vista-laptop" en "die stofmagneet op mijn bureau"....
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
hmmm mijn computer mag ook wel een naam ja
ik praat wel tegen hem en doe alsof ie een ietsje is
Voor de duidelijkheid, ik bedoelde de werkelijke 'computernaam' niet hoe ik ze in het dagelijkse leven noemquote:Op maandag 13 juni 2011 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:
Geen pics maar wel vooruitgangquote:
Hm, in het netwerk heten ze hier gewoon 'laptop' en mijn echte naam.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Voor de duidelijkheid, ik bedoelde de werkelijke 'computernaam' niet hoe ik ze in het dagelijkse leven noem. Maar het is ook wel makkelijk af en toe om onderscheid te maken als ik iets zeg of regel voor een van de computers.
Geen pics?quote:Geen pics maar wel vooruitgang.
Alle plinten liggen. Alle kleine lelijke hoekjes en twee deuren die nog een extra laag moesten zijn nu geverfd. Nooit meer verven
. Alle meubels worden morgen bezorgd
. Heb dan alleen nog geen bank en nog geen
vloerkleed
. En nog wat kleine dingen zoals een bezem enzo
. En die electronica die nog bezorgd wordt dan
.
had ie alleen z'n eigen ondergang voorspeldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)krijgt-beroerte.html
Krijgt de man iig zijn persoonlijke apocalyps
Ik vraag me af of hij het zelf echt geloofde of het alleen maar voor de aandacht/het geld deed. Als ie het echt geloofde moet er toch wel een flinke deuk in zijn geloof geslagen zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
had ie alleen z'n eigen ondergang voorspeld
Dat denk ik ook, hij heeft zijn eigen sterfdag gezien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:05 schreef CherryLips het volgende:
had ie alleen z'n eigen ondergang voorspeld
Als hij echt zo gelovig is en er gebeurt 21 okt wéér niks heb je grote kans dat hij er in blijft ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, hij heeft zijn eigen sterfdag gezien.
21 Oktober dan maar in de gaten houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als hij echt zo gelovig is en er gebeurt 21 okt wéér niks heb je grote kans dat hij er in blijft ja.
Liever chips. Misschien een biertje erbij.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:43 schreef Tegan het volgende:
Geen pics maar wel vooruitgang.
Alle plinten liggen. Alle kleine lelijke hoekjes en twee deuren die nog een extra laag moesten zijn nu geverfd. Nooit meer verven
. Alle meubels worden morgen bezorgd
. Heb dan alleen nog geen bank en nog geen
vloerkleed
. En nog wat kleine dingen zoals een bezem enzo
. En die electronica die nog bezorgd wordt dan
.
Internet is zoooo 1996.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat handig dat de meubels ook al zo snel bezorgd konden worden.
Weet je al wanneer je internet krijgt?
Vertel!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:50 schreef Lolaatje het volgende:
Hoe sommige dingen waarvan je het totaal niet meer had verwacht toch nog goedkomen.
Hmmm, bier.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Liever chips. Misschien een biertje erbij.
Nee, lekker retro. Al is zo'n bakelieten ding nog beter natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar als ik zo'n telefoon wil?
http://link.marktplaats.nl/452531941
Nah. Ik ben niet zo onder de indruk van het festival zelf.quote:
Vriendin had destijds scheermesjes gekocht (voor de oksels enzo he) bij de supermarkt in Landgraaf zelf. Staan ze bij de ingang mijn zak M&M's open te maken en te husselen (quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:31 schreef Kuukske het volgende:
Ow wacht. Ik moet nog zeiken op de ingang. Worden verdomme AL MIJN CHUPA CHUPS INGEPIKT!! Zie ik later mensen met zakmessen rondlopen. HOE IST!.
Ik zie er dan ook uit als een supercrimineel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:57 schreef Kuukske het volgende:
Lol. Nouja het was leuk voor een keer. Overigens ben ik niet gefouilleerd
Ik wil je wel fouilleren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:57 schreef Kuukske het volgende:
Q! Foei !quote:
Een beetje wel ja, want die doen het niet meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar als ik zo'n telefoon wil?
http://link.marktplaats.nl/452531941
Nou is de kans dat je XTC in een scheermesje stopt ook wel ietsje kleiner dan de kans dat het tussen de M&M's zit, lijkt me.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin had destijds scheermesjes gekocht (voor de oksels enzo he) bij de supermarkt in Landgraaf zelf. Staan ze bij de ingang mijn zak M&M's open te maken en te husselen () en haar scheermesjes zien ze niet, terwijl die nog met verpakking en al in 'r tas zaten.
Mongolen.
Vroeg er eentje: Mag ik u visiteren?
PARDON??? Er is volgens mij een subtiel verschil tussen fouilleren en visiteren, maar hey
Oh tof! Dan ben ik niet de enige daarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Breuh, ik ga waarschijnlijk naar geen enkel festival dit jaar
Meet!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh tof! Dan ben ik niet de enige daar
nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, want die doen het niet meer.
Ik geloof dat de telefooncentrales tegenwoordig alleen nog maar kunnen toonbellen... kleine kans dusquote:
Klinkt goed. Lekker vaag ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:50 schreef Lolaatje het volgende:
Hoe sommige dingen waarvan je het totaal niet meer had verwacht toch nog goedkomen.
Internet komt meneer 20 juni maken voor mequote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wat handig dat de meubels ook al zo snel bezorgd konden worden.
Weet je al wanneer je internet krijgt?
Voor zover ik weet heb je daar gelijk in ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik geloof dat de telefooncentrales tegenwoordig alleen nog maar kunnen toonbellen... kleine kans dus
Wat een pervert!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt goed. Lekker vaag ook.
[..]
Internet komt meneer 20 juni maken voor me. Had het ook wel zelf gedaan, maar dan hangt hij hem ook meteen mooi aan de muur enzo, en een boor en ik gaan niet samen zeg maar
.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Breuh, ik ga waarschijnlijk naar geen enkel festival dit jaar
Kun je prima zonder, als je maar een telefoon hebtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:30 schreef Tegan het volgende:
Geen koelkast en geen fornuis. En alle meubels nog niet in elkaar. Behalve een ladekastje nu.
Ja, ik ben ook stiekem van alles aan het oververhuizen, langzaamaan, want die trappen zijn echt killerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kun je prima zonder, als je maar een telefoon hebt
Ideale gelegenheid om iemand het SSID 'dat wijf van #357 heeft pukkels op d'r reet' te geven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Komt er ineens iemand aan de deur of ik kan helpen zijn router in te stellen, omdat hij gezien heeft dat er een wireless netwerk bestaat met mijn kamernummer
Kun je doen. Dan geef je hem 'I like chicks with dicks' o.i.d.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Goeie, die kan ik zelf ook nemen!Ze kunnen toch niet ruiken uit welke kamer dat signaal komt.
Als SSID?quote:
Ow.quote:
Ik was in slaap gevallenquote:
Je kunt iig niet meer zo'n keuzemenu doorlopen nee, toen wij nog zo'n ding hadden, hadden we daar soms al last vanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik geloof dat de telefooncentrales tegenwoordig alleen nog maar kunnen toonbellen... kleine kans dus
Op de zweefvliegclub hebben we nog wel zo'n ding, maar die hangt aan een eigen centrale
Wel gevisiteerd?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:57 schreef Kuukske het volgende:
Ja nou superkut heyquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb je daar gelijk in ja.
whutquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Mwah, de welwillende medemens bestaat nog hoor
Bovendien kon ik 'm niet helpen, hij heeft zo'n sitecom router die alleen via wizards is in te stellen, die de helft van de benodigde opties missen. En om er nou OpenWRT ofzo op te flashen leek me ook niet zo verstandig aangezien ik daar net gisteren een router mee gesloopt heb
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:32 schreef Tegan het volgende:
@CL: Zoiets heb je ook vast wel ergens dan. http://www.amazon.com/Cro(...)/ref=pd_sim_dbs_hg_3
English motherfucker! Do you speak it?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
English motherfucker! Do you speak it?
Het gaat me al tijden veel te snel hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |