Mwoah, ik heb een meisje dat met haar balletpakje nog aan in bomen klimtquote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef MASD het volgende:
Zijn jullie dan niet bang dat als je hem niet laat schieten of vechten dat hij dan homo wordt? Lijkt mij best eng namelijk, voor je het weet wil hij op ballet of theatersport. Of andersom voor meisjes.
Zijn jullie daar dan niet bang voor?
Uiteraard, als 'ie echt niet anders wil dan dat, dan ok... Maar ik ga wel hard mijn best doen om het te onmoedigen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:28 schreef erodome het volgende:
Maar had hij ballet willen doen dan was ik er niet erg warm van gelopen, maar hij had het gewoon gemogen en uiteidelijk had ik daar dan ook trots gezeten.
Wbt voetbal heb ik andere sporten aangeboden en gelukkig lukte het met crossenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Uiteraard, als 'ie echt niet anders wil dan dat, dan ok... Maar ik ga wel hard mijn best doen om het te onmoedigen.
Ik vind ballet gewoon niet iets voor jongens. Of turnen en dat soort dingen.
Misschien ben ik daar bekrompen in, maar tsja.
Komt waarschijnlijk door trauma's op school vroeger, verplicht turnen en dansen en ballet achtige oefeningen met gym. Ik vond het verschrikkelijk.
dat heb ik vroeger gedaan, was hartstikke leukquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef trui het volgende:
haha ja majorette zou ik ook wel actief ontmoedigen!
niet? ik vind het de plicht van de ouders om te zorgen dat hun kind kan zwemmen. niet de school.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:24 schreef Jojogirl het volgende:
En er is weinig/niets dat echt niet zou mogen, maar we hebben wel een aantal antipathieën die we heel hard zouden ontmoedigen (top 3: vioolles, majorette, paarden).
Nee, dat weet ik. Maar ik heb gewoon vooroordelen mbt scouting. Waarschijnlijk geheel onterecht, maar die kleuren wel mijn visie daarop.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:25 schreef DJMO het volgende:
Waarom scouting niet leuk She-Wolf? Bij scouting ligt de nadruk vooral op het sociale aspect: Samen dingen doen. Het is echt geen jagen of het leger in het klein hoor
Wat ben jij lekker hypocriet zeg...jongens mogen niet dansen want dan worden ze homo? Zo iets? Mijn zoon(12) doet aan stijldansen, latin dansen(al een jaar of 5) EN zit tegenwoordig op de balletacademie in Amsterdam. Ik vind dat fantastisch, want dat betekent dat hij heel sterk in zijn schoenen staat. Want als dansende jongen moet hij op de lagere school af en toe zijn gepest, dat kan niet anders....maar hij heeft het er nooit over, heeft niet geklaagd, en deed gewoon waar z'n hart in lag. Mijn zoon wordt een echte man, als ik het zo zie.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Of je zoon wil op ballet. Tsja, het heeft toch een beetje een homo imago. Sta je het toe?
Meisjes op meisjevoetbal zal ik dus weer van harte aanmoedigen. Of korfbal, ook goed.
Ok,quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:11 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wat ben jij lekker hypocriet zeg...jongens mogen niet dansen want dan worden ze homo? Zo iets? Mijn zoon(12) doet aan stijldansen, latin dansen(al een jaar of 5) EN zit tegenwoordig op de balletacademie in Amsterdam. Ik vind dat fantastisch, want dat betekent dat hij heel sterk in zijn schoenen staat. Want als dansende jongen moet hij op de lagere school af en toe zijn gepest, dat kan niet anders....maar hij heeft het er nooit over, heeft niet geklaagd, en deed gewoon waar z'n hart in lag. Mijn zoon wordt een echte man, als ik het zo zie.
Je moet jongens ook niet VERPLICHTEN om te dansen, dan maak je ze kopschuw. Maar als je echt wat wil bereiken met dansen train je al voor de middelbare school elke dag. Een stuk meer dan het gemiddelde voetballertje...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]Ik vind ballet gewoon niet iets voor jongens. Of turnen en dat soort dingen.
Misschien ben ik daar bekrompen in, maar tsja.
Komt waarschijnlijk door trauma's op school vroeger, verplicht turnen en dansen en ballet achtige oefeningen met gym. Ik vond het verschrikkelijk.
Een kind moet een hobby kunnen doen omdat hij/zij het leuk vindt, neit om iets te bereiken. Als een kind dat wil, is dat een tweede, maar volgens mij is het idee van een hobby (welke dan ook) dat je je ermee bezig houdt, omdat je daar plezier in hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je moet jongens ook niet VERPLICHTEN om te dansen, dan maak je ze kopschuw. Maar als je echt wat wil bereiken met dansen train je al voor de middelbare school elke dag. Een stuk meer dan het gemiddelde voetballertje...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |