Gast, je zegt het alsof homoseksualiteit een probleem is dat opgelost moet worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:48 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Het is wel erg om een homo als zoon te hebben daar maak je geen grapjes over.
hier ook! Amber moet eerst d'r A en B halen en dan mag ze doen wat ze wil.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ze mag van mij doen wat ze wilt qua hobby. Maar ze is verplicht om in elk geval dr zwemdiploma te halen.
Bijzonder hè, het is inderdaad een basisvaardigheid die elk kind moet beheersen...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
hier ook! Amber moet eerst d'r A en B halen en dan mag ze doen wat ze wil.
ja dat snap ik dus ook niet!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bijzonder hè, het is inderdaad een basisvaardigheid die elk kind moet beheersen...
En de scholen maar bezuinigen op zwemlessen!
Zo denk ik er ook over, alleen zijn er wel uitzonderingen vind ik. Mijn zus bijvoorbeeld durft niet te zwemmen, volgens mijn ouders zorgde zwemlessen op school vroeger voor nachtmerries en eindeloos gehuil. Wanneer hij op woensdag schoolzwemmen had, sliep hij maandags al niet. Waardoor mijn ouders hem na een aantal maanden maar lieten stoppen. In theorie wil ik mijn kind wel A en B laten behalen. Maar niet als het zulke drama's met zich mee brengt.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
hier ook! Amber moet eerst d'r A en B halen en dan mag ze doen wat ze wil.
Ook niet verkeerd, scouting. beetje basisvaardigheden en het leren te improviserenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef Vicky het volgende:
hier gelukkig totaal geen drama met zwemmen. Mijn dochter(s) is (zijn) een echte waterrat.
Amber gaat naast zwemmen trouwens wel naar scouting.
nee zeker niet. Ze vindt het hartstikke leukquote:Op maandag 13 juni 2011 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd, scouting. beetje basisvaardigheden en het leren te improviseren
Mwoah, ik heb een meisje dat met haar balletpakje nog aan in bomen klimtquote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef MASD het volgende:
Zijn jullie dan niet bang dat als je hem niet laat schieten of vechten dat hij dan homo wordt? Lijkt mij best eng namelijk, voor je het weet wil hij op ballet of theatersport. Of andersom voor meisjes.
Zijn jullie daar dan niet bang voor?
Uiteraard, als 'ie echt niet anders wil dan dat, dan ok... Maar ik ga wel hard mijn best doen om het te onmoedigen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:28 schreef erodome het volgende:
Maar had hij ballet willen doen dan was ik er niet erg warm van gelopen, maar hij had het gewoon gemogen en uiteidelijk had ik daar dan ook trots gezeten.
Wbt voetbal heb ik andere sporten aangeboden en gelukkig lukte het met crossenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Uiteraard, als 'ie echt niet anders wil dan dat, dan ok... Maar ik ga wel hard mijn best doen om het te onmoedigen.
Ik vind ballet gewoon niet iets voor jongens. Of turnen en dat soort dingen.
Misschien ben ik daar bekrompen in, maar tsja.
Komt waarschijnlijk door trauma's op school vroeger, verplicht turnen en dansen en ballet achtige oefeningen met gym. Ik vond het verschrikkelijk.
dat heb ik vroeger gedaan, was hartstikke leukquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef trui het volgende:
haha ja majorette zou ik ook wel actief ontmoedigen!
niet? ik vind het de plicht van de ouders om te zorgen dat hun kind kan zwemmen. niet de school.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |