abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juni 2011 @ 21:29:24 #51
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_98132280
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:48 schreef feesbeeest het volgende:

[..]

Het is wel erg om een homo als zoon te hebben daar maak je geen grapjes over.
Gast, je zegt het alsof homoseksualiteit een probleem is dat opgelost moet worden. :{w :r
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_98132760
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ze mag van mij doen wat ze wilt qua hobby. Maar ze is verplicht om in elk geval dr zwemdiploma te halen.

hier ook! Amber moet eerst d'r A en B halen en dan mag ze doen wat ze wil.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 13 juni 2011 @ 21:56:07 #53
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_98134108
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef Vicky het volgende:

[..]

Bijzonder hè, het is inderdaad een basisvaardigheid die elk kind moet beheersen...
En de scholen maar bezuinigen op zwemlessen!
pi_98134266
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Bijzonder hè, het is inderdaad een basisvaardigheid die elk kind moet beheersen...
En de scholen maar bezuinigen op zwemlessen!
ja dat snap ik dus ook niet!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98134302
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef Vicky het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over, alleen zijn er wel uitzonderingen vind ik. Mijn zus bijvoorbeeld durft niet te zwemmen, volgens mijn ouders zorgde zwemlessen op school vroeger voor nachtmerries en eindeloos gehuil. Wanneer hij op woensdag schoolzwemmen had, sliep hij maandags al niet. Waardoor mijn ouders hem na een aantal maanden maar lieten stoppen. In theorie wil ik mijn kind wel A en B laten behalen. Maar niet als het zulke drama's met zich mee brengt.
pi_98134526
hier gelukkig totaal geen drama met zwemmen. Mijn dochter(s) is (zijn) een echte waterrat.
Amber gaat naast zwemmen trouwens wel naar scouting.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 13 juni 2011 @ 22:22:02 #57
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_98135995
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef Vicky het volgende:
hier gelukkig totaal geen drama met zwemmen. Mijn dochter(s) is (zijn) een echte waterrat.
Amber gaat naast zwemmen trouwens wel naar scouting.
Ook niet verkeerd, scouting. beetje basisvaardigheden en het leren te improviseren
pi_98136075
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ook niet verkeerd, scouting. beetje basisvaardigheden en het leren te improviseren
nee zeker niet. Ze vindt het hartstikke leuk :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 13 juni 2011 @ 22:26:01 #59
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_98136288
Over dat autisme gedoe heeft Troel wel gelijk autisme kweek je niet maar is een aangeboren stoornis.
nu ontopic
als mijn kind later een schiet/vechtsport wil doen respecteer ik hem in zijn/haar keuze.
Maar stiekem toch meer een lurker.
  maandag 13 juni 2011 @ 22:47:03 #60
165512 MASD
Music is dead.
pi_98137885
Zijn jullie dan niet bang dat als je hem niet laat schieten of vechten dat hij dan homo wordt? Lijkt mij best eng namelijk, voor je het weet wil hij op ballet of theatersport. Of andersom voor meisjes.

Zijn jullie daar dan niet bang voor?
Long live music.
  maandag 13 juni 2011 @ 22:49:09 #61
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_98138017
Ja heel erg ;(
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 juni 2011 @ 10:58:46 #62
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98149448
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef MASD het volgende:
Zijn jullie dan niet bang dat als je hem niet laat schieten of vechten dat hij dan homo wordt? Lijkt mij best eng namelijk, voor je het weet wil hij op ballet of theatersport. Of andersom voor meisjes.

Zijn jullie daar dan niet bang voor?
Mwoah, ik heb een meisje dat met haar balletpakje nog aan in bomen klimt :') Geloof niet dat ik me veel zorgen maak...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_98149890
Voetbal, na wat andere sporten proeven bleef hij toch steeds terugkomen op voetbal, shit dachten we, nu zitten we aan voetbal vast ;)
Want he, als hij dat echt wil, dan staan wij langs de kant blij te zijn als een mongool met een lolly dat hij zo'n lol heeft.

Gelukkig gaat hij inmiddels regelmatig mee met het motorracen van papa en heeft hij een grote liefde voor crossmotoren ontwikkeld en staat er nu een mooie 85 cc met grote wielen in de schuur ;)
Dat bevalt ons allen veel beter moet ik zeggen ;)

Maar bv een drumstel, dat mag wel van mij, maar wel in een geluidsdichte(arme) kamer, dat is een beetje erg onpraktisch hier, dus dat gaat mooi niet door.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:23:17 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98150077
Whehehe, herkenbaar, ik hoop ook zo enorm dat ze niet gaan voetballen. :') :@
Maar willen ze wel hebben ze mijn zegen ook. :Y

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou staan te springen als ze motorsport zouden kiezen als alternatief. :o :D ;)
pi_98150257
Tja, dat is hier anders, papa heeft vroeger veel gemotorcrossed en raced nu ook nog, dat deed hij al voor wij een relatie kregen, is heel even gestopt, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, hij miste het heel erg, dus heb ik ervoor gezorgt dat hij weer een motor kocht voor op het circuit(geen kenteken, dat wordt niks, hij en rustig rijden, nee...).

Het is dan ook echt iets wat ze samen delen, mijn man kan hem veel leren op dat gebied, ze gaan samen naar zijn vaders races en oefenen samen tot de kleine ook kan racen en daar zullen we ook weer allemaal samen van genieten.

Maar had hij ballet willen doen dan was ik er niet erg warm van gelopen, maar hij had het gewoon gemogen en uiteidelijk had ik daar dan ook trots gezeten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:40:21 #66
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_98163938
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:28 schreef erodome het volgende:
Maar had hij ballet willen doen dan was ik er niet erg warm van gelopen, maar hij had het gewoon gemogen en uiteidelijk had ik daar dan ook trots gezeten.
Uiteraard, als 'ie echt niet anders wil dan dat, dan ok... Maar ik ga wel hard mijn best doen om het te onmoedigen.
Ik vind ballet gewoon niet iets voor jongens. Of turnen en dat soort dingen.
Misschien ben ik daar bekrompen in, maar tsja.
Komt waarschijnlijk door trauma's op school vroeger, verplicht turnen en dansen en ballet achtige oefeningen met gym. Ik vond het verschrikkelijk.
pi_98164027
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Uiteraard, als 'ie echt niet anders wil dan dat, dan ok... Maar ik ga wel hard mijn best doen om het te onmoedigen.
Ik vind ballet gewoon niet iets voor jongens. Of turnen en dat soort dingen.
Misschien ben ik daar bekrompen in, maar tsja.
Komt waarschijnlijk door trauma's op school vroeger, verplicht turnen en dansen en ballet achtige oefeningen met gym. Ik vond het verschrikkelijk.
Wbt voetbal heb ik andere sporten aangeboden en gelukkig lukte het met crossen ;)
Maar ontmoedigen, nee, andere dingen aanbieden ja.
pi_98166571
Wat ik heel graag wil dat ze leren, is zwemmen. En bijna-kleuter ga ik denk ik wel eerst op kleutergym doen. Ze is nog zo bang in het water, dan duurt het halen van een diploma alleen maar extra lang, we gaan eerst nog wel een tijdje zelf oefenen met watervrij worden en dan kan ze op zwemles...

Verder heb ik echt wel sommige dingen dat ik denk: liever niet. Maar aan de andere kant, als ze iets doen met plezier vind ik dat belangrijker!
Fake it till you make it...
pi_98167645
Zwemles was wel een noodzakelijkheid, hij sprong namelijk gewoon het water in zonder te kunnen zwemmen ;)
Les vond hij niet zo heel leuk, dus hij heeft van mij maar 1 diploma hoeven te behalen, hij zwemt vaak en erg goed, dus hoefde het verder niet.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:20:01 #70
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_98175233
Precies. Als ze maar in elk geval een schoolslag kunnen, dat mochten ze ooit in een vijver of vennetje vallen, dat ze er tenminste niet verdrinken en weer naar de kant kunnen komen.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:24:22 #71
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_98183267
Zwemles (moeten we nog aan beginnen) wordt een moetje en verder wordt er al gehonkbald door de oudste. En er is weinig/niets dat echt niet zou mogen, maar we hebben wel een aantal antipathieën die we heel hard zouden ontmoedigen (top 3: vioolles, majorette, paarden).
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:37:10 #72
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_98183835
haha ja majorette zou ik ook wel actief ontmoedigen!
in de haak.
pi_98183924
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:37 schreef trui het volgende:
haha ja majorette zou ik ook wel actief ontmoedigen!
dat heb ik vroeger gedaan, was hartstikke leuk :D :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:42:52 #74
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_98184081
ja, vast! maar ik vind 't stom! :P

maar motorcross hoeft van mij ook niet hoor. ik vind 't al eng zat dat manlief wel eens met willem gaat karten...
in de haak.
pi_98190142
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 21:58 schreef Vicky het volgende:

[..]

ja dat snap ik dus ook niet!
niet? ik vind het de plicht van de ouders om te zorgen dat hun kind kan zwemmen. niet de school.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')