Skaten is redelijk veilig, en bmxen ook, waarom je kind opvoeden als een mietje.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:37 schreef Gemaskerde het volgende:
Hoe heet dat ook alweer, freerunnen.
Hartstikke gevaarlijk als je niet precies weet wat je doet.
Zijn ook genoeg 12-jarige dat doen.
Verder dingen als wellicht graffiti spuiten, paintball, skaten, bmxen.
Vrijwel allemaal hobby's waar je gewond bij kan raken of een boete riskeerd.
Hey, ik zeg niet dat ik het zou verbieden, integendeel, maar als hij die sporten 'beoefend' zou ik mij wellicht wat meer zorgen maken dan wanneer hij kleurt. Uiteraard is hij/zij vrij in zijn doen en staan, zolang ie maar wel een beetje aan de veiligheid denkt.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:38 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Skaten is redelijk veilig, en bmxen ook, waarom je kind opvoeden als een mietje.
Ik skate al 6jaar en als je weet wat je doet, breek je nooit iets.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:41 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hey, ik zeg niet dat ik het zou verbieden, integendeel, maar als hij die sporten 'beoefend' zou ik mij wellicht wat meer zorgen maken dan wanneer hij kleurt. Uiteraard is vrije in zijn doen en staan, zolang ie maar wel een beetje aan de veiligheid denkt.
Skaten bedoel ik btw als in skateboarden, weet je wel hoeveel mensen hun botten breken daarbij?
Damn, ik zei toch al in de eerste reactie(of tweedde) dat ik daar geen probleem mee heb mits hij wel een beetje aan de veiligheid denkt. Dus niet meteen met al die sporten hij grootste van het grootste doet, maar het wel opbouwt. You know I'm saying?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:42 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Ik skate al 6jaar en als je weet wat je doet, breek je nooit iets.
Als beginner doe je gewoon simpele dingen.
Ga jij eens even wieberen met je driewieler en je flauwekul.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:45 schreef juppiejippie het volgende:
TS heeft een homo-zoon die op ballet wilt whehehe, maar weet niet wat ie er mee aan moet
Nou nou zeg, wat trek jij fel van leer om een grapjequote:Op maandag 13 juni 2011 10:47 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ga jij eens even wieberen met je driewieler en je flauwekul.
Actie figuren daarin tegen.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:45 schreef OeJ het volgende:
Mensen die hun zoontje een barbie of pop geven.
Mensen die niks beters te melden hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:45 schreef OeJ het volgende:
Mensen die hun zoontje een barbie of pop geven.
Het is wel erg om een homo als zoon te hebben daar maak je geen grapjes over.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:48 schreef juppiejippie het volgende:
[..]
Nou nou zeg, wat trek jij fel van leer om een grapje
quote:Op maandag 13 juni 2011 10:48 schreef Antaris het volgende:
[..]
Mensen die niks beters te melden hebben.
Die van mij is 4 en is gek van 'twensfommus'. Heeft ie echt niet van mij hoor en wat mij betreft speelt ie nog wat langer met buzz Lightyear en Bob de bouwer.quote:
Geef 'm Power Rangers, oldskoolquote:Op maandag 13 juni 2011 10:52 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Die van mij is 4 en is gek van 'twensfommus'. Heeft ie echt niet van mij hoor en wat mij betreft speelt ie nog wat langer met buzz Lightyear en Bob de bouwer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |