Eet dan toch gewoon iets substantieels, lieve FF!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
lunch was een frikandelbroodje, 2 beschuitjes kaas/ketchup en 2 kiwi's. Heb nu alweer trek
heb alleen nog maar beschuiten en crackers op werkquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Eet dan toch gewoon iets substantieels, lieve FF!
Aan de volkoren boterhammen, avocado's, noten en eieren jij!![]()
![]()
Gewoon een paar handen pinda's in mijn cheapass keukenmachine gegooid. Je moet wel wat geduld hebben en af en toe even de prut van de wanden van de kom schrapen, maar als je een keukenmachine maar lang genoeg loslaat op pinda's dan wordt het vanzelf een gladde, dikke pasta door de olie die al in de pinda's zelf zit. Mocht je keukenmachine er toch wat moeite mee hebben om de pinda's te pureren dan kun je er wat extra olie doorgooien, maar meestal is dat niet nodig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
minilot hoe maak jij pindakaas? Krijg je de pinda's zo fijngemalen of hou je liever grovere structuur aan? En dan normale manier mengen met olie en zout?
wel lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Ontbijt/Lunch twee kaasbroodjesheel gezond ik weet het
Wij hadden bij gebrek aan beter (next time naar de slager) gewoon plakjes chorizo/broodbeleg gebruikt. Smaak was goed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:20 schreef minilot het volgende:
Oooh, bloedsinaasappels! Ik hoef het woord maar te hóren en ze gaan ogenblikkelijk op mijn boodschappenlijstje. Lekker!
Dat paellarecept klinkt tof, maar dan wel met goede chorizo! Een beetje goede chorizoworst, daar kan ik oneindig veel van eten, zo heel gelukzalig en met rode paprikavingers en -lippen..![]()
Die van Stegeman is echter de meest ranzige worst die ik ooit heb gegeten. Niet te vreten!
Overigens staat aan het einde van het recept: "verwarm alles nog 10 minuten op laag vuur en schep het geheel af en toe om", maar daarmee krijg je natuurlijk nooit een krokante rijstkorst onderin je paella-pan! Hoog vuur en niet omscheppen!![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
toetje; chocoladevla! een nectarine
Bloedsinaasappelyoghurt.. mjoh met vla erbij is het wel lekker.quote:
Chocoladevla met íets te stijf geklopte slagroomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |