abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98451275
whehe arme Selene ;)

En ik vindt dat Books wel een beetje een punt heeft djmo. er komen altijd 'drama' verhalen over jan. Relax gewoon. Kinderen eten soms slecht, luisteren soms niet en hebben soms driftbuien. Leren lopen, praten en zindelijk worden gaat niet altijd even makkelijk.
En tuurlijk mag je je gal op zn tijd even spugen, maar niet alles is een drama of iets aparts :)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:53:40 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98451377
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:34 schreef Jore het volgende:
Het was dan ook een stom grapje.
Niet! :o
Wij zeggen dat ook best wel vaak. :@ :P
pi_98451419
Hmmpfff ik heb hier elke ochtend "drama" bij het ontbijt... Tess wil gewoon niet eten... Middag eten eigenlijk idem dito..

Gister heeft ze bij mijn moeder een krentenbol en een boterham als ontbijt gegeten en een krentebol en een halve boterham als lunch...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:55:47 #204
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_98451441
Ik begrijp wat je bedoelt Books. Maar zoals ik al eerder zei, ik denk dat het onzekerheid is.
Daarbij wordt voor de oorzaak van de onzekerheid naar iemand anders gewezen, maar onzekerheid zit natuurlijk in jezelf, niet in een ander.

Ik heb in mijn directe omgeving iemand die voor elke scheet met haar kind naar de dokter gaat. Heel irritant en ook wel sneu voor het kind, vind ik. Die wordt er namelijk ook erg onzeker van. En aan de andere kant bevestigd in elk pijntje of kwaaltje wat er is.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:58:24 #205
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_98451523
Kijk Simmu en Bla kunnen dat veel netter met woorden bevangen zeg maar... Ik snap je onzekerheid maar je voed die onzekerheid zelf ook door voor alles meteen naar een arts/huisarts/kinderarts/therapeut/fysio/oogarts te willen of rennen. Je bent toch volwassen zat zou ik zeggen om zelf je beslissingen te maken die goed zijn voor je kinderen. En gewoon meegaan met een positief gevoel wat JZ wil dat is heel anders dan alles als een aanval te zien en als de KA recht in je gezicht zou zeggen (wat jij denkt dat zij denkt, snap je hem nog?) dat je een slechte moeder (ben je overigens helemaal niet, maar je bent te krampachtig bezig in mijn ogen) zou zijn dan zou je dat ook weer niet goed vinden. Neem het per dag en kies waar je met Jan echt voor gaat strijden ipv alles een probleem maken.

Edit: ik zie je bericht net Simmu She Wolf (gaat goed hier, hahaha) dat bedoelde ik dus eigenlijk ook te zeggen.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:59:40 #206
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_98451551
Drama met eten hebben wij hier eigenlijk niet. Smorgens vraagt ze al om een boterham en kringt ze er twee. Dan wilt ze er het liefst nog meer, maar dat doen we niet. Als lunch ook twee of drie boterhammen. Fruit eet ze goed. Alleen avondeten is minder. Ze kan niet aan tafel blijven zitten en gaat er steeds vanaf om te dansen of te spelen. Of ze gaat op de stoel staan etc... En dat mag ze niet, maar blijkbaar is het eten of het gezelschap niet boeiend genoeg. ;)
pi_98451659
DJMO, is het dan niet slim om ergens anders heen te gaan voor je gebit? Lijkt me nou niet echt prettig als je gebit niet lekker zit, daar moet vast een oplossing voor zijn toch??

Ik werd vanmorgen wakkergekust door Tess O+
Ze is momenteel zo in d'r kus en knuffelfase O+ Staat ze naast me: mama, ikke Tessje kuffelen! Of: mama, ikke Tessje kussssss O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:06:34 #208
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_98451747
Ik vind die Tess echt zo leuk...

She Wolf dat is een goed eetster dan. E. eet soms als een bootwerker en soms al een muis meestal twee dagen als een bootwerker en dan twee dagen als een muis. Ze zit op de min 1 lijn en ook qua lengte dus prima in verhouding.
pi_98451793
ze IS ook leuk Books :D maar soms ook niet hoor, zondag had ze weer eens een driftbui.. nou ja aanval beter... dan is ze echt de stervende zwaan, laat zich ter aarde storten en gaan heel hard liggen huilen met haar hoofd op haar armen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_98451841
Knuffel tess O+
Hier gaat het eten in principe prima. Alleen het avond eten gaat niet altijd evengoed ...tenzij we lasagna of spaghetti hebben...dan kan ik voor 5 personen koken :D

En vrijdag wordt ze trouwens al 3 *)
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:10:04 #211
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_98451855
Oh die komt hier ook wel eens voorbij hoor die stervende zwaan. Wat nu weer nieuw is als ze iets niet mag is zeggen stomme mama (lang leve grote zus op zijn tijd) en als ik dan naar dr kijk een beetje quasi boos dan is het ineens:

Lieve mama, doel ik (bedoel ik).
pi_98451876
whaha heerlijk!!

jeetje Bla, wordt ze gewoon al weer 3 :o
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:11:13 #213
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_98451892
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:06 schreef Books het volgende:
Ik vind die Tess echt zo leuk...

She Wolf dat is een goed eetster dan. E. eet soms als een bootwerker en soms al een muis meestal twee dagen als een bootwerker en dan twee dagen als een muis. Ze zit op de min 1 lijn en ook qua lengte dus prima in verhouding.
Ze eet ook heel goed. En toch is ze maar 86 cm met 2 1/2 jaar. :D
Daar ligt het niet aan dus iig.
pi_98451915
Ja elin roept de gehele dag

JA!? WAT DOE JE NOU?
MAMA WAT DOEJENOU?!!!! *stampvoet*

lieverd, ik maak even een boterhammetje voor je

OOOOOH OKE DATISGOED :')
pi_98451986
O+ Elin O+

Zodra ik uit Tess dr gezichtveld ben is het: mamaaaa waar ben je??
En als ze iets niet leuk vind: is nie gappig of is nie jeuk.

Van de week had ze zo'n lol aan tafel, ze riep steeds maar COOL COOL _O-

Als Amber er niet is is het de hele dag: waar is Ami nou? Ammieeee bejje nou??
En als Amberthuis is maar niet snel genoeg antwoord geeft: Ammietjeeeeeeee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:13:56 #216
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_98451994
Gewoon een lekker eten dat is toch fijn. K. eet ook alles en lust ook alles en E. lust op zich ook wel alles maar heeft gewoon niet altijd trek. Ik heb de ene dag ook meer trek als de andere denk ik dan maar.
pi_98452007
selene: "ik hou van jou mama"
O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98452050
Ik vroeg bij de kassa even of ik er langs zou mogen

'pardon?'

en hoppa Elin erachteraan

JAAAAA PEDON?! PPPEEEEEEEEEEEEEEEDON MEFFOUW PEDOON!!!!
pi_98452060
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:10 schreef Vicky het volgende:
whaha heerlijk!!

jeetje Bla, wordt ze gewoon al weer 3 :o
:Y
En het is zo'n heerlijke wijsneus geworden. Ze loopt je de halve dag door op te voeden "Nee mama dat mag je niet zeggen, dat heb ik je gister ook al uitgelegd" "nee mama, niet met je voeten op de tafel, dst weet je best" "nee papa dat hoort daar niet, komop, opruimen"
:D
pi_98452101
elin sloeg met net met de borstel op mn kop

'soo ff hare kjamme'

:') au
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:20:27 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98452214
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:08 schreef DJMO het volgende:
he ja, laten we gezellig het topic volkletsen over 't kind van een ander :P ;)

Ik weet dat Jan een achterstand heeft, maar ik link het ook aan andere problemen. Ik zit ook op een ander forum (ja ik ga vreemd ;) ) en daar zijn een aantal moeders met peuters bij wie KIDD is geconstateerd. En nee ik ben niet zo'n type die dan maar gelijk zegt: "Dat heeft mijn kind ook!" maar de overeenkomsten in hoe hun kinderen waren en hoe Jan nu is, zijn te opvallend om het zonder meer naast me neer te leggen. Vandaar ook de manueel therapeut voor Jan.

en even een foto die wel in de lijn van het gesprek valt:
[ afbeelding ]
't is af en toe net een holbewonertje ;)
Maar... je lijkt aardig vastbesloten om niet te accepteren dat Jan zijn achterstand mogelijk wel jouw alcoholgebruik komt. En dat kan ik me goed voorstellen, het lijkt me echt kut om met die wetenschap te leven, zeker nu je je leven gebeterd hebt. Maar is het niet toch beter daar wel eens serieus naar te kijken? Als het nl. wél zo is, dan lijkt het me handig als je dat zsm weet zodat er gericht een plan van aanpak gemaakt kan worden. En als het echt uitgesloten is, dán pas verder kijken naar andere dingen?

Handiger dan andere dingen zoeken die evt. mss. wel binnen hetzelfde beeld passen denk ik dan. :@

En met het oog op JZ lijkt me dat trouwens alleen maar positief. Aangeven dat je je wel degelijk bewust bent van de risico's die Jan gelopen heeft en aantonen dat je er zeker van wil zijn dat het goed met hem gaat en dat je hem alle mogelijkheden biedt die er zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 21-06-2011 12:37:33 ]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:26:14 #222
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_98452398
Oh ja dat haren kammen kennen wij hier ook! Nu is het de fase dat mijn lief helemaal gepimpt van de bank afkomt. Papa volhangen met allerlei speldjes is echt helemaal leuk nu.
pi_98452436
heerlijk Bla! :Y O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 21 juni 2011 @ 11:46:42 #224
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_98455476
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 07:53 schreef Jore het volgende:
't Is toch echt zo. De minimum spreeknorm bij twee (.0) is het gebruiken van tweewoordzinnetjes (papa kijk, is op, poes weg). Een kind hoeft dat niet de hele dag te doen, maar ze 'moeten' wel voorkomen. Als de actieve woordenschat bij 2.6 nog geen 20 woorden bedraagt is dat wel aanleiding om verder onderzoek te doen. Nou loopt Jan al bij een logopedist (die vermoedelijk als doel heeft om zijn woordenschat te vergroten), maar als dat niet voldoende effect heeft dan zal hij waarschijnlijk doorgestuurd worden naar een spraak-taalteam in het ziekenhuis. Die gaan dan uitgebreider onderzoek doen en advies geven.

Tweewoordzinnetjes klinken vaak nog niet echt als zinnetjes, zeker als ze weinig voorkomen.
Lennon zei toen hij 2 was nog echt geen tweewoordzinnetjes, maar onze cb-arts (is onze huisarts) vond het geen probleem. Lennon zei wel een aantal andere woordjes en dat vond hij prima, kwam vanzelf wel. en zo is het ook gebleken Is zo'n norm ook niet een beetje een gemiddelde? Elk kind volgt toch ook niet hetzelfde lijntje vwb ontwikkeling.

Wat leuk die verhalen over pratende kindjes O+ O+ Lennon begint nu ook flink te praten, zo leuk en gezellig. Hij heeft elke week wel een aantal nieuwe woordjes.

Estrys, jeetje pfff. Lastig zeg. Ik denk dat je inderdaad consequent moet (proberen te) blijven, hoe moeilijk ook.

Lennon heeft helemaal Blue's Clues ontdekt er lag nog een oude dvd van Twan die hij vond en wil de hele dag BC zien. Als we vrij zijn, mag hij 's morgens even kijken en elke avond even. Hij gaat er echt voor zitten en doet mee en zegt zelfs Blue's Clues en doet zn handen op en dicht net zoals in het filmpje . :o
Make love, not war ☮
pi_98456011
Diaan, Tess vindt BC ook zo leuk. Bij mijn moeder roept ze altijd: oma, ikke Tessje boeskoes kijken!!

Ik vind dat ikke Tessje zo schattig. Echt bij alles wat ze graag wil is het ikke Tessje O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')