abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98290569
Seb heeft een playdate bij zijn beste vriend van het kdv O+ Heb ik met zijn moeder afgesproken Nou weet ik alleen niet of het de bedoeling is dat ik er zelf ook bij blijf :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:15:41 #122
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_98290606
Maarten heeft dus zijn vingertjes, op het moment stopt hij ze alleen in zijn mond als hij erg moe is en in bed... Ik hoef eigenlijk nooit te zeggen dat hij zijn vingers uit zijn mond moet halen, want hij doet het bijna niet. Als hij straks 3 is, dan wil ik het wel consequent overdag af gaan leren, dus dan juist als hij op de bank hangt en tv kijkt...

Wat leuk dat Seb een play-date heeft!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_98290640
Ah, ik krijg een sms dat ik ook mag blijven voor een bakkie. Ja is ook allemaal nieuw voor mij he :{w Wat worden ze groot :') O+
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:18:35 #124
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_98290690
O dat lijkt me ook spannend, hoor, zo voor het eerst bij een "vreemde" moeder op visite :D
Straks is dat vriendje wel leuk, maar die moeder helemaal niet (tja, dat ga ik dan denken he)...
pi_98290796
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 13:18 schreef Marie79 het volgende:
O dat lijkt me ook spannend, hoor, zo voor het eerst bij een "vreemde" moeder op visite :D
Straks is dat vriendje wel leuk, maar die moeder helemaal niet (tja, dat ga ik dan denken he)...
Nou het is nogal een kletskous (moeder en kind) dus stil zal het niet zijn. :D Maar als het goed gaat dan ga ik na een bakkie even wat boodschappen doen denk ik :D Ze zijn onafscheidelijk die twee *;
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:07:24 #126
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_98292242
Vandaag mocht Marlien weer naar het consultatiebureau. Haar ogen zijn goed en voor de rest geen vragen. We waren dus nogal snel klaar (we hoefden zelfs niet lang te wachten) en daarom ben ik maar met haar naar de kinderboerderij gegaan. Die is ook in de buurt van het cb en Marlien vond het prachtig (ik was er nog nooit eerder geweest :@)!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_98294057
Ik was me iets aan het afvragen.
Hoe hebben de ouders van de kindjes die nu op het kdv gedaan toen ze naar de basisschool gingen.

Dana wordt volgend jaar op 24 juni 4 jaar . Ze gaat dan dus naar de basisschool en een aantal dagen moet ze naar de BSO.
Daar staat ze al een tijdje voor ingeschreven. Maar ik bedacht me nu ineens dat de kindjes allemaal afscheid nemen op het kdv als ze 4 worden en dus ook al naar de basisschool gaan als ze 4 worden en niet pas in een nieuw schooljaar. Maar ik heb dr volgens mij pas aangememeld op de BSO met ingang van het nieuwe schooljaar.daar zit een hele zomervakantie tussen en ik kan echt geen 6? weken vrij nemen.
Hoe lossen jullie dit op? help! :@
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:11:44 #128
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_98295031
Wij hebben het er ook toevallig eens over gehad en mij lijkt het het makkelijkste om allebei 3 weken vakantie te nemen, 2 weken overlappend. Dan heb je al 4 weken "gedekt". De andere 2 weken (bij ons zou dat gaan van di t/m do) gaan we dan vragen of hij kan logeren.
Sowieso zou ik Maarten maar 1 week hoogstens naar de vakantieopvang brengen (in de zomervakantie dan), want het schijnt ook nog eens aardig aan de prijs te zijn... De andere vakanties gaat hij dan wel meeste tijd naar die opvang, want ook ik heb niet zoveel vakantiedagen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:17:04 #129
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_98295213
Goh bla_bla, dat is inderdaad een goeie! Ik weet vanuit mijn werk dat de meeste kindjes vaak geen hele weken en hele dagen naar de vakantie opvang gaan, maar dat familie/vriendjes bijspringen en ouders het op die manier proberen op te lossen. Kan ze niet op het kdv blijven totdat de zomervakantie voorbij is?
pi_98295256
ja ik denk dat het hier ook zoiets gaat worden dan.
we hebben sowiezo 3 paar opa's en oma's die het vast niet erg zouden vinden als dana een dag of 2 komt logeren. En dan nog 1 week in de vakantie wel gewoon naar de bso en dan denk ik dat het wel goedkomt.

Soms slaat ineens de paniek toe dat ik iets over het hoofd zie of weet ik veel wat. :@
Kun je nagaan...het is volgens jaar pas en ik maak me er nu al druk om :')
pi_98295304
Ja dat zou ik inderdaad ook kunnen vragen mikoxx :)
goed idee :)
  vrijdag 17 juni 2011 @ 15:19:31 #132
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_98295319
:* (nog) niet te druk maken Bla_bla, zoals je zelf al zegt: je hebt nog een jaar de tijd en een oplossing komt er echt wel!
pi_98295827
ja stom he, je hebt ook gelijk :)
pi_98307495
Mijn peuterdochter kan niet meer gewoon praten. En ik krijg het maar niet gecorrigeerd. Het zijn niet eens lastige buien ofzo. Maar ze zet steeds in met rare stemmetjes, gekke onverstaanbare woorden, baby-achtige kletspraat... En als ik er wat van zeg, dan doet ze het even gewoon, maar de eerst volgende keer dat ze wat zegt/ vertelt/ weet ik veel wat, steekt ze weer in met gekke stemmetjes.

Iemand een idee over hoe dit aan te pakken. Het speelt al zeker 3 maanden.

Ik probeer het positief te benaderen, dat ik graag hoor hoe goed ze al kan praten, dat ik van haar normale stem houd enzo :') ,... Ik weet het even niet meer.
pi_98307552
Herkenning zou ook al fijn zijn. Dan gooi ik het op een fase. :P
pi_98307637
Ik herken het wel een beetje van Amber.. Enige dat hielp was negeren. Als je er aandacht aan gaat geven vindt ze het alleen maar leuk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:39:13 #137
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_98307662
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:38 schreef Vicky het volgende:
Ik herken het wel een beetje van Amber.. Enige dat hielp was negeren. Als je er aandacht aan gaat geven vindt ze het alleen maar leuk.
Hier precies hetzelfde en ook zo opgelost :Y
pi_98307719
Ja, negeren doe ik ook vaak. Maar het lijkt nog niet te werken hier.
pi_98307802
Misschien maar helemaal geen enkele aandacht meer aan besteden. Echt niks meer iets van zeggen inderdaad. Ook niet af en toe.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:42:03 #140
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_98307806
Hier werkte het pas toen ik gewoon deed alsof ik har ook niet verstond als ze zo raar praatte. Dus met vreemd stemmetje kon ze om iets vragen tot ze een ons woog, pas bij een normale stem hoorde ik het. Bij de eerste keer rare stem vraag meteen zeggen dat je het zo niet verstaat en vervolgens geen reactie meer geven. Duurde een dag ofzo en toen was de lol er wel weer af ;)
pi_98307976
Ja maar, ja maar,... een dag?!?! :o
Ik doe dat ook wel (niet consequent genoeg misschien?, maar wel als het me echt stoort), maar geen verandering. Alleen op dat moment corrigeert ze zichzelf dan. Maar dat doet ze ook als ik haar vraag of ze gewoon kan praten. Ze lijkt wel te willen corrigeren, dat is het niet. Het is gewoon een hardnekkige gewoonte aan het worden/ geworden.

Het begon trowuens zo rond haar verjaardagsfeest. Toen weet ik het aan teveel spanning/ overprikkeling...
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:52:54 #142
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_98308308
Hier kwam het omdat haar kleine zusje zo grappig praat en die kreeg natuurlijk veel aandacht toen ze begon met praten.

Soms komt het weer even terug, maar dan is het genoeg om haar eraan te herinneren dat ik haar dan gewoon NIET versta. En heel consequent zijn inderdaad want 1x toch reageren op een gek stemmetje en je kunt weer van voor af aan beginnen...
pi_98308593
Dat wordt mijn strategie vanaf nu:

Negeren, en als ze iets van me wil, reageren met dat ik haar niet versta zo. Heel consequent. ~O>
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:00:21 #144
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_98308655
Ik hoop dat het snel werkt groofsken want die vreselijke hamsterstemmetjes kunnen zo op je zenuwen werken :X
pi_98308798
Ja precies. Ik vind het ook heel vevrelend, want ik merk dat ik me er aan erger, terwijl ze eigenlijk gewoon heel lief is en verder helemaal niet zo lastig. Maar dit vertekent echt een beetje mijn beeld. Bleh.
pi_98341256
Hier dus ook! Ze is 3 en doet ineens alsof ze debielo is :')
Echt vanuit het niets.. ik erger me er kapot aan.
Ik reageer dus niet en als ze gaat mopperen erover dan geef ik aan dat ze het normaal kan vragen. :)

Ik heb vandaag echt lol om haar gehad. O+ O+
er was bij een webwinkel een aanbod van de kidizoom (belachelijke digitale camera voor kinderen)
X doet nu al weken alsof ze foto's maakt en noem maar op. Dus ik dacht ik waag het gokje
En dat was een slim gokje.. Ze maakt nu al de hele dag foto's en ze begrijpt alle functie's ook wel :D

pi_98391393
Wat een cool ding :D
Beppie besloot gisteren dat ze op de wc kon plassen en nu doet ze niet anders meer :D
Groot voordeel omdat ze al wat ouder is..ze kan alles zelf! Alles uit, op de wc, afvegen, aankleden en handen wassen. Eerste dag dat ze het kon ging ze wel 50 keer :o en vandaag zo een paar keer. Hoor je ineens de wc doortrekken, hoe cool is dat :D
Om het te vieren hebben we haar kamer een makeover gegevn, inclusief groot bed O+ Ze heeft vanmiddag de hele tijd op haar kamer gespeeld om te wennen O+
On zeh laptop
pi_98391463
wat supertof TF

*O* goed zo Bep!! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 19 juni 2011 @ 22:52:49 #149
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_98391937
Yay! Goed man! *O*.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_98401462
*O* voor Beppie :D

Hier ook iets hilarisch.. gister en vanmorgen rond half 7 :O vanuit Koen zijn kamertje:
Paaapaaa, maaamaaa...
wij er heen.. zegt Koen: Ik moet plassen ....

:o :o :o whehe _O-
dus hup op het potje gister kwam niets en vanmorgen zowaar geplast.... dus we gaan maar eens verder met het zindelijk worden van meneer :D _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')