Dat is op zich wel een goedequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dana heeft nog een speentje in bed, maar we hebben wel met haar afgesproken dat hij als ze 3 is geworden weg gaat omdat andere babytjes hem dan nodig hebben.
En als ze 3 nachtjes zonder te huilen zonder speentje heeft geslapen mag ze zelf een velletje princessen stickers uitzoeken.
Daar zijn we haar al een paar maanden op aan het voorbereiden en ze komt er zelf ook vaker op terug
Bij volwassenen ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
dan krijg je zo'n overbeetje, vind ik zo lellik bij kindjes
Ik heb nooit een speen gehad, en ik had me toch een overbeetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
dan krijg je zo'n overbeetje, vind ik zo lellik bij kindjes
Nou het is nogal een kletskous (moeder en kind) dus stil zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:18 schreef Marie79 het volgende:
O dat lijkt me ook spannend, hoor, zo voor het eerst bij een "vreemde" moeder op visite![]()
Straks is dat vriendje wel leuk, maar die moeder helemaal niet (tja, dat ga ik dan denken he)...
Hier precies hetzelfde en ook zo opgelostquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:38 schreef Vicky het volgende:
Ik herken het wel een beetje van Amber.. Enige dat hielp was negeren. Als je er aandacht aan gaat geven vindt ze het alleen maar leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |