ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
DJMO, wat is er op tegen dat het FAS is? ja, tuurlijk hoop je dat met heel je hart niet, maar de kans is er. En dat doet niet af aan wat je nu allemaal bereikt hebt.
Maar je ontneemt hem een kans op vroegtijdige begeleiding door het op voorhand uit te sluiten. Ik heb er geen verstand van, dus ik ga niet zeggen dat ie het heeft. Maar ik zou als ik jou was het laten uitsluiten.
Je hebt er niks mee te verliezen. het is niet wat je hem nu aandoet. Het is een gevolg van foute keuzes in het verleden, waar je hard van geleerd hebt. Maar ontkennen of er voor weglopen maakt het niet ongedaan helaas.
*weer onder steen kruipt*
Dat probeerde ik dus idd te zeggen, maar jij verwoord het beter.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
DJMO, wat is er op tegen dat het FAS is? ja, tuurlijk hoop je dat met heel je hart niet, maar de kans is er. En dat doet niet af aan wat je nu allemaal bereikt hebt.
Maar je ontneemt hem een kans op vroegtijdige begeleiding door het op voorhand uit te sluiten. Ik heb er geen verstand van, dus ik ga niet zeggen dat ie het heeft. Maar ik zou als ik jou was het laten uitsluiten.
Je hebt er niks mee te verliezen. het is niet wat je hem nu aandoet. Het is een gevolg van foute keuzes in het verleden, waar je hard van geleerd hebt. Maar ontkennen of er voor weglopen maakt het niet ongedaan helaas.
*weer onder steen kruipt*
oh! ik zie nu pas dat je woorden van gelijke strekking hebt gepost.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus idd te zeggen, maar jij verwoord het beter.
vind je? ik zie dat eigenlijk niet zo hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
ik neem aan dat het al uitgesloten is, maar je kan niet ontkennen dat JJ wel de uiterlijke kenmerken heeft van een kindje met FAS
ja op zich wel. Maar DJMO begint er hier over. en ik verbaas me dan over het feit dat ze wel met Kidd aan de slag gaat, maar die (door de arts geopperde, en door gedrag wel degelijk een optie zijnde) mogelijkheid van FAS van de hand wijst. Ik stel geen diagnose, ik geef alleen mijn kijk op haar post.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:52 schreef poemojn het volgende:
Hoort dit allemaal niet meer in de spreekkamer van die kinderarts thuis?
Of het fas is of adhd of noem maar iets op kan beter daar beoordeeld worden dan hier..
En ja, er zijn genoeg kinderen die zich wel normaal maar niet gemiddeld ontwikkelen. Of die wel tweewoordzinnetjes maken maar in 't begin nog niet op de vertrouwde manier (ze koppelen dan bijv een uitgesproken woord aan een babygebaar ipv twee woorden verbaal).
vandattemquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja op zich wel. Maar DJMO begint er hier over. en ik verbaas me dan over het feit dat ze wel met Kidd aan de slag gaat, maar die (door de arts geopperde, en door gedrag wel degelijk een optie zijnde) mogelijkheid van FAS van de hand wijst. Ik stel geen diagnose, ik geef alleen mijn kijk op haar post.
een stukje tekst op een van de website's over FASquote:Er zijn kinderen die niet aan het hele syndroom lijden, maar wel één of twee kenmerken hebben.
Waarom mag het niet hardop gezegd worden?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:25 schreef poemojn het volgende:
Als je je daar zorgen over maakt kun je haar toch ook een PB sturen?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:24 schreef Books het volgende:
Simmu ik ben het wel met je eens maar ze slingert zelf de discussie wel aan steeds met dan is er dit en dat en zus en zo maar als de hulp haar dan niet aanstaat dan is het ook niet goed dus hoe je ook reageert het is niet goed als het niet in DJMO's straatje past. Een beetje zelfreflectie kan toch geen kwaad of wel en juist met haar achtergrond zou je toch denken dat ze dat beetje hulp/toezicht zou accepteren.
Laat maar ik raaskal maar wat over hoe ik het zie zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |