quote:Op maandag 13 juni 2011 08:39 schreef Viro het volgende:
zo ik ga ff slapen. Heb genoeg gefeest afgelopen weekend.
Ben helemaal brak. Tot later op de dag
dunnoquote:Op maandag 13 juni 2011 09:05 schreef Melting het volgende:
Zow.... wat zal ik vandaag eens gaan doen?
Stukken beter. Gisteren als een oud wijf aan de groentesoep gezeten, veel water, op tijd naar bed. Nu weer fris en fruitig. Heb zowaar iets nuttigs gedaan (wasje gedraaid)!quote:
Heeft jij dit nummer aangevraagd?quote:Op maandag 13 juni 2011 09:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stukken beter. Gisteren als een oud wijf aan de groentesoep gezeten, veel water, op tijd naar bed. Nu weer fris en fruitig. Heb zowaar iets nuttigs gedaan (wasje gedraaid)!
Misschien... En misschien ook de volgende.....quote:Op maandag 13 juni 2011 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft jij dit nummer aangevraagd?
Iets van Wildchild ofzo? Lijkt er wel een beetje op.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:53 schreef robdriessen het volgende:
En voor 10 punten, welke sample zit hier in? (In I'm alive dus)
Luister nog maar eens naar Boogie Wonderland van Earth, Wind & Firequote:Op maandag 13 juni 2011 09:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iets van Wildchild ofzo? Lijkt er wel een beetje op.
Heb je bier mee?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik verveel me kapot, geen klap te doen omdat er plek genoeg is om alle auto's op de bouw te parkeren, en toch blijven tot 13:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |