Is ze al gewend johquote:Op maandag 13 juni 2011 01:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Had je niet gedacht hè, dat je deze nacht nog een SC zou openen.
Ik heb een idee.. Als iedereen klaar is met (af)studeren, gaan we gewoon een slaapmuts meet houden en dan zonsopgang foto's maken.. dit blijft FOT.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben niet eens de enige die remote aan het werk is zie ik.
Ik ben nu ook een weekje extra alleen thuis hoor ik netquote:Op maandag 13 juni 2011 01:24 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik heb een idee.. Als iedereen klaar is met (af)studeren, gaan we gewoon een slaapmuts meet houden en dan zonsopgang foto's maken.. dit blijft FOT.
Ik stel mn huis beschikbaar..
Ik ben altijd alleen thuis..quote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ben nu ook een weekje extra alleen thuis hoor ik net.. En binnenkort nog minstens een week of 4..
Zeeuws-Vlaanderen..
Gaatie ineens serieuze vragen stellen!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm rofa is een goede voor lens en camera calibratie?
Hier kan je het tenminste op een mooie locatie nuttigen en er nog leuke foto's bij makenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik ben altijd alleen thuis..![]()
En ik woon midden in de stad, dus die slaapmutsjes kunnen ook in de kroeg worden genuttigd om dan vervolgens kruipend naar huis te gaan.
Jup, Moet ook eensquote:
Kunnen we eigenlijk best doenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:34 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hier kan je het tenminste op een mooie locatie nuttigen en er nog leuke foto's bij maken
Weet alleen het antwoord niet..quote:
Groningen, natuurlijk, off all placesquote:Op maandag 13 juni 2011 01:39 schreef SP22 het volgende:
Er gaat niets boven Groningen.. dat wéét iedereen toch!?
[..]
Weet alleen het antwoord niet..![]()
![]()
Zucht.. dacht ik er net ff tussenuit te kunnen knijpen, wordt het weer druk..![]()
Maar ben je hier ooit geweest? Weten jullie wel hoe leuk het hier daar is?quote:
lol.. tis een typische studentenstad en ik heb een appartement op een leuke locatie. Hoef er niet zo nodig weg, maar ben er ook niet aan gebonden.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef Isdatzo het volgende:
Twee keer. De tweede keer was wel beduidend leuker dan de eerste maar hoeveel dat met groningen te maken had weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |