Omdat dat -toen ik mijn account maakte- vet hip was.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:45 schreef Hatsekiedee het volgende:
hihi die PiRANiA toch, waarom heb je eigenlijk alleen die i's geen hoofdletters gemaakt?
flikker opquote:Op zondag 12 juni 2011 23:45 schreef Chinless het volgende:
Vraag me eerder af waarom z'n triest persoon als jij z'n topic nr weer heeft. Zit je weer heel de week te wachten tot het moment en nu vervolgens speciaal vanavond alleen achter je pctje gezeten?
Ook jij mag een wallpaper uitzoeken.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:45 schreef TWP het volgende:
Weder van onbenaderde klasse dat Pir dit topic weet te openen.
Oei! 'Bladwijzer van deze pagina maken'quote:Op zondag 12 juni 2011 23:45 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Thanks. Jij mag een wallpaper uitzoeken: http://kexx.net/Wallpapers/
Ctrl-f5quote:Op zondag 12 juni 2011 23:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Adblock heb ik dus al lang verwijderd.
Hoi.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:45 schreef Hatsekiedee het volgende:
hihi die PiRANiA toch, waarom heb je eigenlijk alleen die i's geen hoofdletters gemaakt?
Nee als je ene windows wallpaper op je ipad gebruikt gaat ie kapot.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:47 schreef Driepink het volgende:
Ik wil ook een wallpaper uitkiezen, maar dan voor mijn ipad.. Kan dat ook ?
Als je zegt welke je gekozen hebt wel ja.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:47 schreef Driepink het volgende:
Ik wil ook een wallpaper uitkiezen, maar dan voor mijn ipad.. Kan dat ook ?
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik klikte meteen op het goede mapje.
[ afbeelding ]
Kwaliteitspostsquote:
volgens mij zijn de meeste mapjes "goede mapjes"quote:Op zondag 12 juni 2011 23:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik klikte meteen op het goede mapje.
[ afbeelding ]
Dat is wel errug veel voorvlees.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:48 schreef dockx het volgende:
Der zitten mooie wallpapers tussen..
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vooruit, zoek jij er ook maar één uit.
Die zijn iets TE grootquote:Op zondag 12 juni 2011 23:48 schreef dockx het volgende:
Der zitten mooie wallpapers tussen..
[ afbeelding ]
Ja oke, maar die kin..quote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Die zijn iets TE grootdaarnaast heeft ze puntige ellebogen
Het is mijn sitequote:Op zondag 12 juni 2011 23:51 schreef Spouwerranger het volgende:
Tering, pierenjan. Hoe kom jij aan die site?
dat is denk ik zijn site, de grote vraag is hoe hij aan al die plaatjes komt! google? torrents? usenet?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:51 schreef Spouwerranger het volgende:
Tering, pierenjan. Hoe kom jij aan die site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |