Elke keer als ik uitga in Zwolle eindigt het weer in een teleurstelling
-Overdag lopen er genoeg mooie meisjes rond in Zwolle maar die zijn in het nachtleven niet terug te vinden
-De kroegen zitten vaak zo vol dat je minder ruimte hebt dan op een trein naar Auschwitz, waardoor je bijna een half uur onderweg bent naar het toilet
-Er zijn altijd gevechten bij de mediamarkt tussen de buitenlanders en Nederlanders en dan word mij altijd gevraagd of ik mee kom helpen. Dit terwijl er minstens 50 agenten in de stad aanwezig zijn en ik geen zin heb om in een cel te overnachten
-De muziek is vaak afgrijselijk. Nummers zoals cowboys en indianen en chinees-Indisch restaurant worden grijs gedraaid
Dit heeft als gevolg dat ik bijna de hele nacht buiten op een bankje zit en lastig wordt gevallen door lelijke meisjes die een gesprek proberen te beginnen. (Het ratio mooi:lelijk is vaak 1:10) Als ze toevallig wel mooi is dan zegt ze dat ze al een vriend heeft en dat het slecht gaat en ik heb geen zin in al die trobi
Hierdoor ga ik zelden uit ondanks dat ik hiervoor voldoende sociale contacten heb. Geen van mijn vrienden hebben OV hierdoor ben ik dus gebonden aan Zwolle totdat ik verhuis