Poloweer!quote:Op maandag 13 juni 2011 15:05 schreef Renesite het volgende:
Wat doe ik morgen aan? Is het coltrui weer of poloweer?
Zit hier nu weer in een vest
Heb je hunger?quote:
Ik snap de 'paars!' van c_a ook niet.. Dacht nog even dat de boekenkast paars was, maar dat lijkt me niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap de regenpak en de kleuren references niet. Enlighten me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:53 schreef PatriQue89 het volgende:
regenpak gaat over de , helaas, vertrokken StuartIK MIS HEM ZOOHOO!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
EN HIJ HEEFT ME VERWIJDERD VAN FACEBOOK EN TWITTER OEH IK HUIL MEZELF IN SLAAP!!11!!1!
![]()
![]()
Ik ook niet.. helaas.. opeens boem.. benny weet er meer van!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:55 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom heb ik daar niets van meegekregen, godmiljaar.
Whehe, de drama.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
IK MIS HEM ZOOHOO!!!![]()
EN HIJ HEEFT ME VERWIJDERD VAN FACEBOOK EN TWITTER OEH IK HUIL MEZELF IN SLAAP!!11!!1!
![]()
Oh en dat. Stuart ken ik wel, maar die vertrekt altijd als er eens commentaar is op hem. En over een paar weken is ie weer terug.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap de regenpak en de kleuren references niet. Enlighten me.
Hij komt maar. Kun je lachen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh en dat. Stuart ken ik wel, maar die vertrekt altijd als er eens commentaar is op hem. En over een paar weken is ie weer terug.
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
IK MIS HEM ZOOHOO!!!![]()
![]()
HOPELIJK NIET!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh en dat. Stuart ken ik wel, maar die vertrekt altijd als er eens commentaar is op hem. En over een paar weken is ie weer terug.
Wat heeft ie gedaan?quote:
Oh, hij is af en toe weer op zijn postcounthunt, dus dan komen de oneliners er wel uit jaquote:Op maandag 13 juni 2011 17:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hij postte hier de laatste weken vrij kinderlijk..
en dan zegt ie wat over mij![]()
Ja, laat die gast aub weer een baan krijgen..quote:Op maandag 13 juni 2011 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, hij is af en toe weer op zijn postcounthunt, dus dan komen de oneliners er wel uit ja
'Hoe was het?'quote:Op maandag 13 juni 2011 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, hij is af en toe weer op zijn postcounthunt, dus dan komen de oneliners er wel uit ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |