Ik faalde die game sowieso wegquote:Op zondag 19 juni 2011 23:55 schreef luckass het volgende:
Klopt inderdaad. Maarja twijfelballen uitcallen op dat soort momenten hoort er ook bij.
Die heb ik gelukkig niet gezien. Volgens mij.quote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik faalde die game sowieso wegdie volley
![]()
Eerste punt van de game, goede service, goede follow-up forehand in de hoek. wegleggertje in het open veld...ik was helemaal vol vertrouwen om de wedstrijd om te keren op dat punt (ik twijfelde geen moment dat ik die game zou verliezen) en dan sla ik die volley gewoon een meter uit...dat was echt het moment waarop ik wedstrijd weggaf, ondanks dat het slechts op 0-0 in de game was....quote:Op maandag 20 juni 2011 00:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig niet gezien. Volgens mij.
Nee, de nieuwe winning streak is ingezet met een 6-0 6-2! Speelde erg goed tegen een gast die niet zo goed kon lopen dus beetje hoeken maken en ik heb allemaal half tempo winners geslagen. Perfect geplaatstquote:Op maandag 20 juni 2011 00:12 schreef luckass het volgende:
Losing streak?
Maar succes bij dat faaltoernooi. Ik moet donderdag weer waarschijnlijk.
Dank jequote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef Chriz13k het volgende:
Van *2-0 naar 2-5* naar 6-5* en vervolgens op 7-8 in de tie-break een dubbele fout. Tweede set beginnen met 8 onnodige fouten op rij, uit moedeloosheid maar gaan tanken en daardoor opeens wat winners slaan, van 2-4 naar 6-4 terugkomen om uiteindelijk bij 1-2 een snaar te breken en geen game meer te winnen omdat het verschil in bespanning ziek groot was. Het circus is weer geopend.
Je kon jezelf niet laten vervangen door 1 van je kloons?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef Chriz13k het volgende:
Van *2-0 naar 2-5* naar 6-5* en vervolgens op 7-8 in de tie-break een dubbele fout. Tweede set beginnen met 8 onnodige fouten op rij, uit moedeloosheid maar gaan tanken en daardoor opeens wat winners slaan, van 2-4 naar 6-4 terugkomen om uiteindelijk bij 1-2 een snaar te breken en geen game meer te winnen omdat het verschil in bespanning ziek groot was. Het circus is weer geopend.
Je blijft een heldquote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef Chriz13k het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:35 schreef Chriz13k het volgende:
Dat is helemaal kut, beetje de kwartfinale pas op zaterdag ook...heb je de hele week vrij, speel je straks wellicht toch nog 3 potten in 2 dagenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:03 schreef dekouwe het volgende:
wat denk je van .. tegenstander en jij 1e ronde een bye, dus 2e ronde op zaterdag half 12 spelen ( voorweekend).
waardoor je in de kwartfinale staat, die ingeroosterd is om 9 uur 's ochtends op de zaterdag erna .. heerlijk denk je in te schrijven voor een toernooitje speel je alleen in de weekenden
Mijn koelkast kan dat niet aan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:44 schreef Norrage het volgende:
http://itunes.apple.com/nl/app/tennis-rating/id431604311?mt=8![]()
![]()
Staat er al een weekje of 4 op ;-) die toernooi app die ik heb gekocht voor 1.59 mag ook nog wel flink verbeterd worden.. wat een faal appquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:44 schreef Norrage het volgende:
http://itunes.apple.com/nl/app/tennis-rating/id431604311?mt=8![]()
![]()
Ja erg goed is die nog niet, moet sowieso doorgelinked worden naar knltb vinnikquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:22 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Staat er al een weekje of 4 op ;-) die toernooi app die ik heb gekocht voor 1.59 mag ook nog wel flink verbeterd worden.. wat een faal app
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |