quote:
Bij hoeveel weken ben jij bevallen?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef mikoxx het volgende:
Ja, ben ook natuurlijk bevallen. Heerlijk
Lekker hoor, weekje vrij! Ik lees 'vrij'???
Ik heb geen flauw idee mbt natuurlijk bevallen maar een ks is mij wel mee gevallen. Ik was snel weer op de beenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef mikoxx het volgende:
Ja, ben ook natuurlijk bevallen. Heerlijk
Lekker hoor, weekje vrij! Ik lees 'vrij'???
Okay. Mn buuv is nu al 39 weken... en 1 kindje is vrij groot. Had bij 37 weken al de grootte van 39 weken.quote:
Dat zijn zeker mooie gewichten!!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef mikoxx het volgende:
Ik las t Diaan. Bij ons hebben ze qua groei nooit in die zin uitspraken gedaan eigenlijk. M was 2800 en T 2730 gram, prima dus, zeker voor een tweeling.
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:27 schreef espri het volgende:
ik vind het leuk jullie verhalen te lezen over de kraamzorg en de dingen die ze (niet) doet,
moet ik er wel bij vertellen dat ik zelf kraamverzorgster ben haha
en ja, ik ben er zo 1 die wel schoon maakt, elke dag wc en badkamer doet, strijkt en kookt voor het gezinmeestal krijg ik toch wel te horen dat de kraamvrouwen het zeer prettig vinden en het jammer is dat de week voorbij is, dan ga ik ook weer met een tevreden gevoel naar huis.
ik las net nog het vorige topic en daar waren verhalen over strijken en kraamhulpen vandaar mijn post...quote:
de kadootjes staan al klaarquote:Op zondag 12 juni 2011 22:49 schreef _Bar_ het volgende:
Nog even vicky en dan mag je "los" tante spelen.
tja, in het oude gedeelte ging het niet meer he?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:53 schreef mikoxx het volgende:
Aha, sry Espri, ik snap t nu. Vond t niet helemaal passen hier, vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |