Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Bis Later Karinaquote:Op zondag 12 juni 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Mensen ik verhuis naar de TV SC voor WMB en Smaakpoltie, tot straks misschien
Hey PGquote:
ik heb nog genoeg liggenquote:
welke ?quote:
Prima, tot zoquote:Op zondag 12 juni 2011 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hoi... zet even een stuk apart en tot zo!.
hopelijk smaakt iequote:Op zondag 12 juni 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Even een La Trappe Isid'or open trekken. Ik ben benieuwd
Wel goed. Gisteren vrijgezellendag; daarnet getennist (verloren) en nu een beetje zat omdat ik aan het bier zat voor ik had gegetenquote:
Hoi GF !quote:
Wel jammer van het verliezenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
Flesjeee
Joysa babe
[..]
Wel goed. Gisteren vrijgezellendag; daarnet getennist (verloren) en nu een beetje zat omdat ik aan het bier zat voor ik had gegeten
Hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
O ja en ik heb mijn netbook verneukt; dus nu zit ik op de laptop van vrienlief![]()
Nie zo moeilijkquote:
Dus maar niet meer doenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nie zo moeilijkGewoon wat malicious software geinstalleerd
Maar wou het 1 en ander proberen. Ahja hij is nu aan het scannen dus komt wel weer goed
Doe ik wel vakerquote:Op zondag 12 juni 2011 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus maar niet meer doen, dat komt het ook wel, morgen een keertje als je geluk hebt
Begin het hier ook te merken, word dus vroeg naar bed. en zal wel weer vroeg wakker wordenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:39 schreef DaMart het volgende:
* DaMart pakt de fles cola er maar bij.
Ik merk nu wel dat ik gisteren een lange dag had, gevolgd door een korte nacht.
Daar helpt bij mij cafanine niet tegenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:39 schreef DaMart het volgende:
* DaMart pakt de fles cola er maar bij.
Ik merk nu wel dat ik gisteren een lange dag had, gevolgd door een korte nacht.
Hier denk ik ook dat het niet al te laat gaat wordenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Begin het hier ook te merken, word dus vroeg naar bed. en zal wel weer vroeg wakker worden
Wil ik wat software testen en dan weet ik eigenlijk dat ik een trojan binnehaal enzo; maar goed... Systeemherstel lost dat meestal wel op.quote:
Meestal scan ik die zooi dus eerst voordat ik er wat instaleerquote:Op zondag 12 juni 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
Wi
[..]
Wil ik wat software testen en dan weet ik eigenlijk dat ik een trojan binnehaal enzo; maar goed... Systeemherstel lost dat meestal wel op.
Helaas is mijn systeemherstel nu ook corrupt geraaktDus nu ben ik algemeen wat aan het scannen (alhoewel ik vermoed dat mijn virusscanner em niet zal vinden; maar dan doe ik maar een herinstalltie).
Ik hoop het ook. DVD-tje van Metallica aan en dus voor de TV gaat zitten bangenquote:
Zal ie blij mee zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
O ja en ik heb mijn netbook verneukt; dus nu zit ik op de laptop van vrienlief![]()
Hey Dquote:
Game zequote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef Solique het volgende:
Ik ben er vandoor, nog even wat potjes gamen. Fijne avond verder![]()
Hang zequote:Op zondag 12 juni 2011 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. DVD-tje van Metallica aan en dus voor de TV gaat zitten bangen
dAT BEWEERDE IK OOK NIET HE :pquote:Op zondag 12 juni 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Staat hier wel aan maar ze gaan niet zo hard
Welke helft?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey CRV
Wel grappig dat ik dit nu half luister
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey CRV
Wel grappig dat ik dit nu half luister
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Race is stilgelegd vanwege regen zie ik hier?
Jij zit bij mijn buren?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
hier droog, wij zitten lekker buiten uit te buiken na de [ afbeelding ]
quote:
Yep, ff pauzequote:Op zondag 12 juni 2011 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Race is stilgelegd vanwege regen zie ik hier?
als jouw buren polen zijn die in frankrijk wonen ?quote:
quote:
Neequote:Op zondag 12 juni 2011 20:55 schreef crv het volgende:
[..]
als jouw buren polen zijn die in frankrijk wonen ?
En Rihannaquote:Op zondag 12 juni 2011 20:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
tenminste ik zit naar de regen te kijken
hondaquote:
GFquote:
wij ookquote:
ik RTL plus en BBCquote:
hier is het ook droogquote:Op zondag 12 juni 2011 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
En dan toch zo'n hele post getyptquote:Op zondag 12 juni 2011 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik alleen op 7 ben te lui om te zappen
BBQ dat doe ik echt veel te weinig iddquote:Op zondag 12 juni 2011 20:53 schreef crv het volgende:
[..]
En dat terwijl er genoeg burgertjes doorheen gaan bij jouquote:Op zondag 12 juni 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BBQ dat doe ik echt veel te weinig idd
ik ookquote:Op zondag 12 juni 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afstandsbediening ligt verder weg dan muis en toetsenbordquote:Op zondag 12 juni 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat goed he, dat quotenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Afstandsbediening ligt verder weg dan muis en toetsenbord
emigreren helptquote:Op zondag 12 juni 2011 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
En dat terwijl er genoeg burgertjes doorheen gaan bij jou
ipv F+ kijken had je dus ook kunnen BBQ-enquote:
Af en toe een update kan geen kwaadquote:Op zondag 12 juni 2011 21:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke wel maar toch eens team aan passen
dan had ik eerst vlees moeten uitleggenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:02 schreef crv het volgende:
[..]
ipv F+ kijken had je dus ook kunnen BBQ-en
in een plastic zakje in water leggen, is dat zo ontdooid. dus geen excuusquote:Op zondag 12 juni 2011 21:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan had ik eerst vlees moeten uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |