SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Symphonic op 04-07-2011 09:09:34 ]
75 euro, kun je hem dinsdag meenemen!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:40 schreef figlio-del-commesso het volgende:
Gezien de voorschade 50 euro geboden. Kom ik hem as dinsdag ophalen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Optimist_(zeilboot)quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:00 schreef Motar het volgende:
Hoi,
wat zijn de afmetingen van het bootje en denk je dat het mogelijk is om er een buitenboord motor achter te hangen (zelf een houtconstructie maken)?
Vind het zo zonde dat ik hem nergens kwijt kanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:57 schreef Mascini het volgende:
Geeeeeen idee, zou het echt niet weten. Zeilen gaat denk ik met twee man niet, dobberen zonder zeil misschien wel. Misschien dat iemand anders dat weet?
Misschien vrienden met een grote tuin of schuur, of ergens een ligplaats vinden? 50 eu voor zo'n boot is niks en je mag hem ervoor komen halen want hij ligt ons op dit moment gewoon in de weg.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vind het zo zonde dat ik hem nergens kwijt kan
Zo een bootje moet eigenlijk naar iemand die er ook echt mee gaat zeilen. 2 volwassen mensen erin.. Nee, doe maar niet, die gaat zeker vollopen!
Prima! Hoor het graagquote:Op maandag 4 juli 2011 22:21 schreef Mascini het volgende:
snuitebol, moet heel even aan m'n pa vragen of dat goed is. woensdagavond gaat sowieso niet lukken want pa is tot vrijdagavond in slovenie. je krijgt een bericht van me!
Hij bood de vraagprijs en dan ga jij omhoog? Vervolgens hoeft hij hem niet meer en verkoop je hem alsnog voor 50?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:19 schreef Mascini het volgende:
[..]
75 euro, kun je hem dinsdag meenemen!
Vraagprijs was eerst 100 ekki. Hij bood 50, ik kwam hem tegemoet voor 75, uiteindelijk werd dat 60. Ging niet door, toen heb ik de prijs verlaagd naar 50, en snuitebol heeft hem net opgehaald. logisch toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:11 schreef Hydrogeny het volgende:
![]()
[..]
Hij bood de vraagprijs en dan ga jij omhoog? Vervolgens hoeft hij hem niet meer en verkoop je hem alsnog voor 50?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |