volgens 3voor12 was het jurrasic nogwat parkquote:
Heel goedquote:Op zondag 12 juni 2011 20:13 schreef Envoi het volgende:
Kings of Leon heeft geen toestemming gegeven voor uitzending op de live stream.
quote:
Kinderachtig, ik vind Back Down South zo'n fijn nummer.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:13 schreef Envoi het volgende:
ik zag het ook ja, nouja ieder zijn dingquote:Op zondag 12 juni 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
OMG die heeft 3 regels van Fix You op d'r rug.
Jammer, dan zal Foo Fighters morgen ook wel niet live zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 20:13 schreef Envoi het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef bartajax het volgende:
[..]
Jammer, dan zal Foo Fighters morgen ook wel niet live zijn
quote:
Ik heb het zelfde met You and Me in my Pocket van Milow.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
ik zag het ook ja, nouja ieder zijn ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde met You and Me in my Pocket van Milow.Ik met KempiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde met You and Me in my Pocket van Milow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |