Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
ff op het eind van dit topic nog eens zeggenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:17 schreef Melting het volgende:
Wil de volgende topicstarter even een nummertje terug gaan?
We zijn nummer # 99 overgeslagen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, want die dude werd bijna boos toen ik dat zei!
Hij vond het namelijk geen échte single malt, omdat ze alle losse vaten weer bij elkaar gooien en dan verdelen over alle flessen (om de smaakverschillen tussen de vaten op te heffen). Dit was volgens hem echt een no-no en de echte liefhebber die moest wat andere meuk hebben. Hij had me wel weer voorgelicht van áls je Laphroaig lekker vind dan moet je deze en deze hebben (uiteraard naam vergeten) want die was wel gedaan zoals het hoorde. Stonden alleen prijsjes bij van 79,95 en hoger, maar hij had er ook nog een "gewone" (10yo) en die was een heel leuk prijsje (39,95 geloof ik).
Ik zit hier zelf aan een drinkontbijtje.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het wordt kipfilet met aardappels en doperwten
laat middagetenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier zelf aan een drinkontbijtje.Ik moet echt nog niet aan eten denken!
Nee, ik ook niet. Maar hij vond in ieder geval Laphroaig veels te "normaal" voor de kenners enzo. Nou ben ik geen kenner dus dat geeft weer niets natuurlijk, maar hij heeft me daar wel een half uur ofzo over ingelicht, hartstikke interessant. Leuk was wel dat de "bierman" in die tent me zo midden in zijn verhaal kwam zeggen in mijn oor: "bier is toch lekkerder hoor"quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar hij vond in ieder geval Laphroaig veels te "normaal" voor de kenners enzo. Nou ben ik geen kenner dus dat geeft weer niets natuurlijk, maar hij heeft me daar wel een half uur ofzo over ingelicht, hartstikke interessant. Leuk was wel dat de "bierman" in die tent me zo midden in zijn verhaal kwam zeggen in mijn oor: "bier is toch lekkerder hoor"
Maargoed. Moet daar nog maar eens een keertje naartoe gaan met een zak met geld. Die ik niet heb.
LOL Neuh!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:21 schreef Watertornado het volgende:
Ik dacht dat je Animale ging draaien.
oh heb nergens last van, laat dit een les zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met een behoorlijke kater.....Hele dag nog niks gegeten.
Lawl!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh heb nergens last van, laat dit een les zijn![]()
Ad van de Berg?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:23 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij moest ik de Ardbeg hebben . . .
Wel eens van gehoord. Volgens mij is die best goed!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:23 schreef Watertornado het volgende:
Volgens mij moest ik de Ardbeg hebben . . .
Ik doe het altijd vooraf. Kan het een beetje intrekken.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
moet ik mijn kipkruiden voor/tijdens of na het bakken van de kip doen
oke. ga ik doenquote:Op zondag 12 juni 2011 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe het altijd vooraf. Kan het een beetje intrekken.
Wat heeft mijn slijter toch ook wel eigenlijk belachelijk veel. 79 whiskies.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord. Volgens mij is die best goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |