Maar goed dat het een Scania was, met een Daf was hij zo dood als een pier geweest.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:42 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ] zelf uit de cabine gekropen met alleen een hoofd wond
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=5086
Hihihahahoho?quote:
Oh Oh Cherso.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
zin in dom hersenloos vermaak, wat moet ik downloaden?
ennee ook gek, harold en khumar go fistfuck an ugly hagenees heb ik al gezien, die is niet leuk.
hij zij toch dat die ook gek al had gezienquote:
Ik snap geen enkel woord van wat je probeert te zeggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij zij toch dat die ook gek al had gezien
Nee.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij zij toch dat die ook gek al had gezien
Ik vind Pulp Fiction echt een kutfilm, ik snap niet dat die in de IMDB top kan staan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:39 schreef Anne het volgende:
En "te overhypet" is echt een kutexcuus om een film niet te kijken.
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je vriendin flinke of niet? Met die obsessie van je.
of juist niet, hij komt wat te kort nu.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij heeft je vriendin flinke of niet? Met die obsessie van je.
Favo Films The Godfather, Fight Club, Full Metal Jacket, American Beauty, Pulp Fictionquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind Pulp Fiction echt een kutfilm, ik snap niet dat die in de IMDB top kan staan.
Afspraak? Ga ik met Alex daten?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef Anne het volgende:
[..]
*insert foto van je vriendin*
Hebben jullie eigenlijk al een afspraak gemaakt? Lex en Barca?
't Is in principe allemaal om het even natuurlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
zin in dom hersenloos vermaak, wat moet ik downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |