jij en die 'bodybuilding' vrienden van je zijn echt obsessed. Jullie lezen al mijn posts op bb.com en proberen allerlei informatie van mij te achterhalen loolquote:Op maandag 13 juni 2011 00:24 schreef ukga het volgende:
[..]
Dit topic is te episch. als ie vol is, open ik deel 2
Ja enquote:
TS liegt en zal nog wel een aantal jaartjes maagd blijven. Ook gebruikt TS geen interpuncties en dus doet hij geen VWO.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:23 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik train me buikspieren niet eens ... en lees de topics eens door er was zo'n chick die ff plezier wilde hebben met mij
je zult ooit de juiste vrouw vindenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja enmoet ik je nu bedanken voor deze foto of zo?
Je traint je buikspieren niet eens? En dan zo'n wasbordje hebben? Knap...quote:Op maandag 13 juni 2011 00:23 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik train me buikspieren niet eens ... en lees de topics eens door er was zo'n chick die ff plezier wilde hebben met mij
jawel doe wel vwo .. vwo4 atm ikga over na vwo5quote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef Pelikanelul het volgende:
[..]
TS liegt en zal nog wel een aantal jaartjes maagd blijven. Ook gebruikt TS geen interpuncties en dus doet hij geen VWO.
deadlift n squat traine ze indirectquote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Je traint je buikspieren niet eens? En dan zo'n wasbordje hebben? Knap...
Mag het een man zijn, ik ben niet zo van de vrouwtjes.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
je zult ooit de juiste vrouw vinden
ja man iedereen kan pratenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef KrokanteKrab het volgende:
Ken genoeg mensen met natuurlijke aanleg voor spieren, helaas hoor ik daar niet bij
Gefeliciteerd met je MBO2 diploma!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
jawel doe wel vwo .. vwo4 atm ikga over na vwo5
uhhu of je bent zo'n feminist die haat heeft tegen mannen die er goed uitzienquote:Op maandag 13 juni 2011 00:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Mag het een man zijn, ik ben niet zo van de vrouwtjes.
ik heb niet 1 post van je gelezen op bb.com. sterker nog, ik weet niet eens dat je er op zat. verder poste een andere user dan je Daniel uit Limburg bent. dat deed ik niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
jij en die 'bodybuilding' vrienden van je zijn echt obsessed. Jullie lezen al mijn posts op bb.com en proberen allerlei informatie van mij te achterhalen lool
Ik ken ze van Judo, die trainen niet veel maar hebben dik wasboord en alles. Kom ik aan met mijn lichaampjequote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
dat ik foto's wil zien van die mensen
Jij moet nog een man worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
uhhu of je bent zo'n feminist die haat heeft tegen mannen die er goed uitzien
Ik dacht juist dat je graag meer op je 16-jarige vriendjes wilde lijken omdat je je zo buitengesloten voelde met dit lijfquote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
uhhu of je bent zo'n feminist die haat heeft tegen mannen die er goed uitzien
judo stelt niks voor , als je naar mijn luisterd en 3x per week naar de sportschool gaat ben je 3x breederquote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Ik ken ze van Judo, die trainen niet veel maar hebben dik wasboord en alles. Kom ik aan met mijn lichaampje
ik kan nu ook komenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij moet nog een man worden.Kom over een jaar of 10-20 maar terug dan praten we verder.
Krijg je geen Nederlands op die VWO van je? Of ben je behalve 'gespierd' ook nog dyslectisch?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:34 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
judo stelt niks voor , als je naar mijn luisterd en 3x per week naar de sportschool gaat ben je 3x breeder
Haha. Ik moest wel een beetje lachen met je VWO.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:34 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
judo stelt niks voor , als je naar mijn luisterd en 3x per week naar de sportschool gaat ben je 3x breeder
ik doe het wel aha boeit me verder niet of je het gelooft of nietquote:Op maandag 13 juni 2011 00:37 schreef Pelikanelul het volgende:
[..]
Haha. Ik moest wel een beetje lachen met je VWO.
Idd, deze man is zo breed dat 'ie zelfs een breedbeeldfoto nodig heeft.quote:
Principekwestie: alles wat mijn zoon kan zijn begin ik niet aan....en jij kan met gemak mijn zoon zijn.quote:
ik betwijfel of je zoon eruit kan zien zoals mijquote:Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef trovey het volgende:
Ik
[..]
Principekwestie: alles wat mijn zoon kan zijn begin ik niet aan....en jij kan met gemak mijn zoon zijn.
Ben jij 40 dan, zo ja. Wat doe je dan op PUB?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:38 schreef trovey het volgende:
Ik
[..]
Principekwestie: alles wat mijn zoon kan zijn begin ik niet aan....en jij kan met gemak mijn zoon zijn.
je zei dat je niet eens naar sport school ging. Vaag ben jijquote:Op maandag 13 juni 2011 00:34 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zielig hoe je hier loopt te protsen met je lichaam. Ja pik, je lijf ziet er prima uit, maar dat weet je zelf ook wel. Maar toch open je dit topic met een of ander zielig verhaal, terwijl je eigenlijk allang weet dat je niks te klagen hebt.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:37 schreef gespierd123 het volgende:
ik vind het echt zielig.
jullie proberen mij te dissen omdat jullie zo onzeker zijn ofzo
er zijn gewoon mensen die meer aanleg hebben in dingen ,, je moet er gewoon mee leren leven
foto's van mij checken je weeetquote:Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Ben jij 40 dan, zo ja. Wat doe je dan op PUB?
heb ik je geen motivatie gegeven om juist naar de sportschool te gaan?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zielig hoe je hier loopt te protsen met je lichaam. Ja pik, je lijf ziet er prima uit, maar dat weet je zelf ook wel. Maar toch open je dit topic met een of ander zielig verhaal, terwijl je eigenlijk allang weet dat je niks te klagen hebt.
Niet een beetje zelfingenomen die TS.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik betwijfel of je zoon eruit kan zien zoals mij
Ik vermaakt me hier altijd kostelijk met de topics hier.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Ben jij 40 dan, zo ja. Wat doe je dan op PUB?
ey trovey stuur me eens een picquote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet een beetje zelfingenomen die TS.![]()
[..]
Ik vermaakt me hier altijd kosteljik met de topics hier.
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ey trovey stuur me eens een pic
kunnen we misschien verder praten
hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 00:43 schreef ukga het volgende:
Gespierd123 FACTS
• Gespierd123 can touch MC Hammer.
• Gespierd123 ordered a Big Mac at Burger King, and got one.
• God offered Gespierd123 the gift to fly, which he swiftly declined for super strength rin the gym.
• If you want a list of Gespierd123’s enemies, just check the extinct species list.
• Gespierd123 scared the black out of Michael Jackson.
• The last man who made eye contact with Gespierd123 was Ray Charles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |