dankjequote:Op zondag 12 juni 2011 19:01 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
yuuuuuuuuuup zal wel .. succesfull troll iemand om advies vragen is echt trollen
heb ik nietquote:Op zondag 12 juni 2011 19:04 schreef Repeating het volgende:
Waar blijft die pic van je te breed lichaam incl. blaadje met je username?
ik heb al bewezen dat ik die persoon ben ... zelfs als ik voor die haters sta met een naakte bovenlichaam gaan ze me niet gelovenquote:
jawel hoor.. dan wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:07 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ik heb al bewezen dat ik die persoon ben ... zelfs als ik voor die haters sta met een naakte bovenlichaam gaan ze me niet geloven
haah wat een sukkel ben jij.. in de sport sectie was al aangetoond dat ik die persoon ben. Wat ben jij aan het lullenquote:
kheb geen controle op mn lulquote:Op zondag 12 juni 2011 19:08 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
haah wat een sukkel ben jij.. in de sport sectie was al aangetoond dat ik die persoon ben. Wat ben jij aan het lullen
dit is mijn topic ... niemand dwingt jou dit te lezen?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:10 schreef Panzermaus het volgende:
TS, nu weten we wel dat jij inderdaad die figuur op die foto's bent, Daniel heet en in Limburg woont. En dat je erg veel geluk hebt met aanleg en heel snel spiermassa aankomt. En daar trots op bent, verder wil groeien en overal om aandacht en bevestiging zoekt. Maar je wordt fucking irritant nu.
limburg is het enige stukje nederland wat wel goed isquote:Op zondag 12 juni 2011 19:11 schreef ukga het volgende:
Daniel uit limburg. Heb je een kutnaam, kom je ook nog eens uit Limburg
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef gespierd123 het volgende:
Ik ben eigenlijk een stakker die topics probeert te vergallen.
Ik heb namelijk het bordeline-syndroom. Het zou te maken kunnen hebben dat mijn vader tevens mijn halfbroer is. De afwijking in mijn genen hebben er tevens voor gezorgd dat ik een aandoening aan m'n buik hebt, en m'n borst onder-ontwikkeld is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |