Tegelijk met TS?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
alleen als zij tegelijk haar tieten laat zien
ja ik verstond 15 maar ze zei daarvoor "bijna" en dat hoorde ik nietquote:Op zondag 12 juni 2011 17:09 schreef Sapstengel het volgende:
Bijna 15? Dat is dus gewoon 14.
Verder is ze een slet.
Zeg dat maar tegen haar advocaat.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:10 schreef Henk12344 het volgende:
[..]
ja ik verstond 15 maar ze zei daarvoor "bijna" en dat hoorde ik niet :S
QFTquote:
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:15 schreef Loverrrr het volgende:
Verkapt-ik-wil-jullie-laten-geloven-dat-ik-seks-heb-gehad-topic-terwijl-ik-eigenlijk-heb gefapt-op-een foto-van-het-zusje-van-mijn-vriend-topic.
Waarom zou iemand zich daar de moeite voor doen?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:15 schreef Loverrrr het volgende:
Verkapt-ik-wil-jullie-laten-geloven-dat-ik-seks-heb-gehad-topic-terwijl-ik-eigenlijk-heb gefapt-op-een foto-van-het-zusje-van-mijn-vriend.
geen zorgen ik heb matties overal.. turken, marokanen, antilieanen, zigeuners.. 1 belletje en ze komen mij helpen met boks beugels enzoquote:Op zondag 12 juni 2011 17:19 schreef Life2.0 het volgende:
jwtzz mattie jij gaan probleem krijg
[ afbeelding ]
MET BOKSBEUGELS OOK NOG!?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Henk12344 het volgende:
[..]
geen zorgen ik heb matties overal.. turken, marokanen, antilieanen, zigeuners.. 1 belletje en ze komen mij helpen met boks beugels enzo
maar het is gewoon een goeie mattie van mij en ik wil geen ruzie dat is alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |