quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Buiten zelfs?quote:
Ja er is zonquote:Op zondag 12 juni 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Buiten zelfs?
Is er zon? Kan ik er bruin worden![]()
Tot zo
Vegetarische Filet Americain? Is dat gewoon mayonaise met kleurstof?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:45 schreef missbehavin het volgende:
Godverdomme! Ben ik nietsvermoedend een stokbroodje met filet americain aan het smeren, vond het er al wat dun uitzien.. blijk ik per ongeluk vegetarische meegenomen te hebben.
![]()
de smerigheid
Geen idee, na de eerste nietsvermoedende hap (die ik snel heb uitgespuugd) heb ik het spul niet meer aangeraakt.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vegetarische Filet Americain? Is dat gewoon mayonaise met kleurstof?
Was het ook echt smerig?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, na de eerste nietsvermoedende hap (die ik snel heb uitgespuugd) heb ik het spul niet meer aangeraakt.
Durf je het aan je big te geven of is dit alleen perfect voor in de vuilnisbak?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, na de eerste nietsvermoedende hap (die ik snel heb uitgespuugd) heb ik het spul niet meer aangeraakt.
Waarom zou je je dier zoiets aandoen?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Durf je het aan je big te geven of is dit alleen perfect voor in de vuilnisbak?
Precies.... zulke rommel is altijd perfect voor alleen de vuilnisbak....quote:Op zondag 12 juni 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou je je dier zoiets aandoen?
Ja heel ergquote:
Zeg, big krijgt die zooi nietquote:Op zondag 12 juni 2011 17:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Durf je het aan je big te geven of is dit alleen perfect voor in de vuilnisbak?
150 ongeveer denk ikquote:Op zondag 12 juni 2011 17:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel vierkante meter is die cafétent van jou eigenlijk?
Les 1 in de grote mensen wereld; ALTIJD de kleine lettertjes lezenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:13 schreef missbehavin het volgende:
Maar het zit dus in precies dezelfde bakjes, het enige verschil is dat er in hele kleine lettertjes 'vegetarisch' op staat
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Les 1 in de grote mensen wereld; ALTIJD de kleine lettertjes lezen
RIP aan je smaakpapillen, MissBquote:Op zondag 12 juni 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar... het was zaterdag en heel druk in de supermarkt.
Sowieso, wie verzint er nu vegetarische filet americanquote:Op zondag 12 juni 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar... het was zaterdag en heel druk in de supermarkt.
Precies, ik was ook totaal niet op mijn hoede..quote:Op zondag 12 juni 2011 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sowieso, wie verzint er nu vegetarische filet american
* Barbusse ook....quote:Op zondag 12 juni 2011 17:07 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 krijgt spontaan trek in een groot stuk vlees na het lezen van vegetarische rommel.....
Die verdomde milieu hippies die vlees eten zielig vinden natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2011 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik vlees heb nu?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies, ik was ook totaal niet op mijn hoede..
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik vlees heb nu?
Lekker bbqen
En hou genoeg over om morgen nog een keer goed van te etenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver, ik ben zowaar jaloers nu. Stomme gehaktballen hier.
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hou genoeg over om morgen nog een keer goed van te eten
Ja dat had je mij niet verteld!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker bbqen
Das net zo zielig als die `vleesvervangende´ hamburgers. Neem dan gewoon een groenteburgerquote:Op zondag 12 juni 2011 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker bbqen
Nee, alleen dat Piet mij uitnodigde voor het biljartfeest, dat er gezopen zou worden en dat jij niet mee kan zuipen omdat er niemand voor je achter de bar wil staanquote:
Oh, nou sorry danquote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, alleen dat Piet mij uitnodigde voor het biljartfeest, dat er gezopen zou worden en dat jij niet mee kan zuipen omdat er niemand voor je achter de bar wil staan
Nou en? Dat was gisterenquote:
Ooh, da's best een flink ding dan nog! In mijn gedachte was het een bruin café formaat huiskamer.quote:
Wowowowow, hold the fucking phone, MissB gaat eend eten, EN IK NIET?!?! Oh, the humanity and injusticequote:
Hij was lekker! Extra knapperig enzoquote:Op zondag 12 juni 2011 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wowowowow, hold the fucking phone, MissB gaat eend eten, EN IK NIET?!?! Oh, the humanity and injustice
Nee natuurlijk niet.quote:
Je weet dat ie doordeweeks pas 's avonds open gaat hequote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, da's best een flink ding dan nog! In mijn gedachte was het een bruin café formaat huiskamer.
Maar ik ga zeker een der dagen zo'n lekkere soppige bal bij jou scoren!
Eendquote:Op zondag 12 juni 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij was lekker! Extra knapperig enzo
Ja, dat moet dan maar. Voor zo'n kleffe horecabal ga ik over lijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ie doordeweeks pas 's avonds open gaat he
Pekingeend was het iddquote:Op zondag 12 juni 2011 17:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
EendMagret de Canard
Canard à l´orange
Pekingeend
![]()
Nu heb ik echt honger![]()
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
EendMagret de Canard
Canard à l´orange
Pekingeend
![]()
Nu heb ik echt honger![]()
Logisch welquote:Op zondag 12 juni 2011 17:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat moet dan maar. Voor zo'n kleffe horecabal ga ik over lijken.
THAT'S IT!!quote:
Oeh, op Malta voor goed vleesch: http://chophouse.com.mt/quote:Op zondag 12 juni 2011 17:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
![]()
* Spezza19 wilt nu flink uiteten en een goed bord vlees verorberen....
Juist het is MissB haar schuld dat ik nou een BBQ misloopquote:Op zondag 12 juni 2011 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja eigen schuld, had je maar met huppel deze kant op moeten komen
Alles is de schuld van missbquote:Op zondag 12 juni 2011 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist het is MissB haar schuld dat ik nou een BBQ misloop
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist het is MissB haar schuld dat ik nou een BBQ misloop
Geniet ervan!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
THAT'S IT!!
* Spezza19 gaat eens rondbellen om te kijken wie er mee gaat uiteten....
Nee alles is jouw schuldquote:
Ik vind zijn kroeg engquote:Op zondag 12 juni 2011 17:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hee sinds wanneer heb je mij daarvoor nodig?
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee alles is jouw schuld
[..]
Ik vind zijn kroeg eng
Als jij over de BBQ had verteld had ik MissB wel meegekregenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:
Oh nu is alles weer mijn schuld.
Make up your mind woman
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij over de BBQ had verteld had ik MissB wel meegekregen
Dit moet je eten, simpel en perfectquote:
quote:Churrasco Beef
Typical Argentinian flat cut. Marinated with olive oil, garlic and parsley.
Ja maar ik heb vanavond ballenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit moet je eten, simpel en perfect
[..]
Ja toch.quote:
Alleen vanavond?quote:
En daar hou je toch van?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Het is dus gewoon weer Royke zn schuld![]()
![]()
Die groene kan er geen klap van.... steeds uit de maat.....quote:Op zondag 12 juni 2011 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Het is dus gewoon weer Royke zn schuld![]()
![]()
quote:
Niet dat soort ballen, viespeukenquote:
Zei de grootstequote:Op zondag 12 juni 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Niet dat soort ballen, viespeuken
quote:
Dat bedoelde ik heulemaal niet, you sexually depraved womanquote:Op zondag 12 juni 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Niet dat soort ballen, viespeuken
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik heulemaal niet, you sexually depraved woman
In a very wicked wayquote:
quote:
Neen.quote:
Jij je zin, het is weer mijn schuld.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij over de BBQ had verteld had ik MissB wel meegekregen
Is die open dan op 1e pinksterdag?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
Grmbl..... niemand kan....
Niet zo gek ook als je het pas om kwart over 5 gaat vragen.....
Dan maar naar de Appie voor een stuk vleesch.....
Hier welquote:Op zondag 12 juni 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is die open dan op 1e pinksterdag?
Wat een leven toch he.quote:
Ik was gewoon alleen gegaan, goed boek mee, lekker stukje vlees eten, wijntje erbij...quote:Op zondag 12 juni 2011 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
Grmbl..... niemand kan....
Niet zo gek ook als je het pas om kwart over 5 gaat vragen.....
Dan maar naar de Appie voor een stuk vleesch.....
Vanaf 11.00 overal. Behalve die in de Korte Bisschopstraat, maar da's een Albert Heijn voor sukkels.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is die open dan op 1e pinksterdag?
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanaf 11.00 overal. Behalve die in de Korte Bisschopstraat, maar da's een Albert Heijn voor sukkels.
Mja, die stap heb ik nog nooit durven zetten.... Alleen uiteten gaan.....quote:Op zondag 12 juni 2011 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was gewoon alleen gegaan, goed boek mee, lekker stukje vlees eten, wijntje erbij...Godver, waarom deze zelfkastijding
Totaal geen problemen mee, ik ga voor het eten, dat kan ik prima alleen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, die stap heb ik nog nooit durven zetten.... Alleen uiteten gaan.....
Heerlijk! Jezelf eens goed laten verwennen.. Je hebt niet altijd iemand anders nodig, en je leert heel makkelijk nieuwe mensen kennen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik MOET zometeen Lamskoteletjes eten. Die lagen nog in de vriezer.. echt zo naar als de albert heijn dicht is..quote:Op zondag 12 juni 2011 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Totaal geen problemen mee, ik ga voor het eten, dat kan ik prima alleen.Godver, en nu begin ik ook nog eens etensgeuren van de grillroom vlakbij te ruiken
![]()
Wie dan zoal (buiten de oberin)?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heerlijk! Jezelf eens goed laten verwennen.. Je hebt niet altijd iemand anders nodig, en je leert heel makkelijk nieuwe mensen kennen.
Hmmm, zo ben ik eens naar een toneelvoorstelling gegaan, was een stelletje en die produceerden dat, konden nog wel wat regelen, voor zaken contacten ook prima, zo ben ik aan mijn huidige baan gekomen, etc.quote:
Ik wil deze! ALLEMAAL!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik MOET zometeen Lamskoteletjes eten. Die lagen nog in de vriezer.. echt zo naar als de albert heijn dicht is..
Doe eens delenquote:
quote:Today, my boyfriend was making out with me. He put his hand down my pants and started to finger me. After a few minutes he said, "You're hard to get wet." I guess he didn't know his fingers were up my ass. FML
Als er 1 ding is dat ik me kan herinneren aan malta, dan was het dat het goed vreten was daar!quote:
Ja, je hebt hier zeker een aantal goeie vreetschuren zittenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als er 1 ding is dat ik me kan herinneren aan malta, dan was het dat het goed vreten was daar!
Ga gewoon joh, naar een restaurant waar je al een tijd naartoe wou maar nog niet gegaan bent omdat niemand kon.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:45 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat eens een muntje opgooien..... alleen uiteten... of zelf vlees halen bij de Appie....
Ik weet nog niet eens wat ik ga etenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts gaat maar even ubersimpele macaroni maken
Ongetwijfeld lekkerder dan wat ik straks naar binnen ga werkenquote:
Juistem! het is dat mn bankrekening nog even nee zegt, maar anders had ik hier bij de griek gegetenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga gewoon joh, naar een restaurant waar je al een tijd naartoe wou maar nog niet gegaan bent omdat niemand kon.
OH NOMMquote:Op zondag 12 juni 2011 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ongetwijfeld lekkerder dan wat ik straks naar binnen ga werken
quote:The Perfect, Grilled Steak
There is not much better in this world than sitting down to eat a perfectly grilled,
tender, and juicy Porterhouse or T-Bone steak. There are many opinions and
techniques available regarding the best way to master cooking a steak including
whether or not to marinade or use a rub, how long the steak should be grilled, and
how to correctly grill the steak. In my book there is only one way to grill a steak, and
you will find instructions below for grilling a Porterhouse steak, which will also work
for a T-Bone steak.
Choosing the Cut of Meat:
1. The first step is to choose a great cut of meat to grill. You will probably need a
good butcher’s help to do this. He or she can cut the steak for you. Choose a steak
that is at least 1-inch thick, up to 1.5 inches thick. The Porterhouse needs to be
fresh, not previously frozen, and it should be a nice, red color.
Marinade and Seasoning:
2. When you marinade a steak, you are not trying to change the flavor of the steak,
you are trying to compliment the delicious, natural flavors produced by grilling and
already present in the meat. You do not have to use a marinade, but a good
marinade will help in tenderizing the meat.
Steak Marinade:
1. 12-ounces of a dark beer such as Amber Bock
2. 3-Cloves of Garlic, Peeled and mashed
3. 1/4-Cup Chopped Onion
4. 1-TSP Fresh Ground Pepper
5. 1/4-TSP Salt
6. 1/4-Cup Vegetable Oil
7. 1/4-TSP Cumin
8. 1/4 TSP Dried Thyme
Instructions:
1. Whisk together all Ingredients
2. Place steak in a safe container, such as Tupperware, and pour marinade over the
steak
3. Turn the steak over, put a lid on the container, and refrigerate for 12 to 24 hours
Grilling the Steak
1. Remove the steak from the marinade, and let it sit for about 1 hour before you
grill it. This will bring the temperature of the meat closer to room temperature.
2. Before lighting the grill, spray on pam to prevent sticking.
3. Gas Grill Method: If you are using a gas grill, hopefully it has two burners. Heat
the grill by turning one of the burners on high, and the other on low. This will allow
you to sear the steak and seal in the juices. Place the steak on the hot side of the
grill for 1.5-2 minutes. Turn the steak over and cook for 2 minutes. Move the steak
to the cooler side of the grill and cook it for about 7-8 minutes for medium rare.
The internal temperature should reach about 135F degrees.
4. Charcoal Grill Method: Build a fire in 1/2 of the pit, and let the charcoal burn
down; they will turn white, and you should not be able to hold your hand over the
top of the grill for more than 1-2 seconds. Place the steak on the hot side of the
grill for 1.5-2 minutes. Turn the steak over and cook for 2 minutes. Move the steak
to the cooler side of the grill and cook it for about 7-8 minutes for medium rare.
The internal temperature should reach about 135F degrees.
5. Let the steak rest by placing it on a plate and covering it with foil for about 5
minutes or so. This will help in making the steak tender and juicy because if you cut
the steak too early, the juices will be hot, causing them to ooze out.
Welke Griek is dat?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Juistem! het is dat mn bankrekening nog even nee zegt, maar anders had ik hier bij de griek gegetendie snappen wat grieks eten is
Niet? Oh daar zou ik geen problemen mee hebben. Wel jammer dat je dan niet van de anders zijn bordje kan proevenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oooh, ik vrees dat ik ondanks weinig geld toch ook maar naar een leuk restaurant ga zo, ben in 10 minuutjes klaar met werkenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Juistem! het is dat mn bankrekening nog even nee zegt, maar anders had ik hier bij de griek gegetendie snappen wat grieks eten is
Haha! Ja dat ook ja! Ik vreet altijd de restjes van de ander op....quote:Op zondag 12 juni 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet? Oh daar zou ik geen problemen mee hebben. Wel jammer dat je dan niet van de anders zijn bordje kan proeven
Oh jij gaat uit eten gaan met mij zo leuk vinden dan!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet? Oh daar zou ik geen problemen mee hebben. Wel jammer dat je dan niet van de anders zijn bordje kan proeven
Ook dat kan lekker zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts gaat maar even ubersimpele macaroni maken
Uhuhquote:
You doggybag!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha! Ja dat ook ja! Ik vreet altijd de restjes van de ander op....
Hehe ja toch! Dat is juist het leuke van allebei wat anders nemen, van elkaars bordje prikkenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha! Ja dat ook ja! Ik vreet altijd de restjes van de ander op....
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jij gaat uit eten gaan met mij zo leuk vinden dan!
* Huppelmuts lust niks dus je mag je uitleven op mijn bordje
Van mijn bordje wordt heul niet geprikt!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe ja toch! Dat is juist het leuke van allebei wat anders nemen, van elkaars bordje prikken
http://www.iens.nl/restaurant/29706/vleuten-oniroquote:Op zondag 12 juni 2011 17:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Welke Griek is dat?
* Spezza19 is dol op Grieks....
Gaan jullie daar samen eten, culinaire singles-meet!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://www.iens.nl/restaurant/29706/vleuten-oniro
Hmmquote:Op zondag 12 juni 2011 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaan jullie daar samen eten, culinaire singles-meet!
Heb geen geld op het momentquote:Op zondag 12 juni 2011 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaan jullie daar samen eten, culinaire singles-meet!
Aai over bolletje geeftquote:Op zondag 12 juni 2011 17:53 schreef Memento-Mori het volgende:
zo druken moet vanavond nog studeren
Oh dear. Ik voorzie een probleemquote:Op zondag 12 juni 2011 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Van mijn bordje wordt heul niet geprikt!Ja, groente mag je hebben!
Hehe, kostte me een rib uit mijn lijfquote:Op zondag 12 juni 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm
Snuit wanneer ga je weer koken voor singles?
Doe je dat ook als ik een keer in NL ben dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb geen geld op het momentverwacht vandaag of gister geld... ben bang dat het morgen wordt
Vandaar dat ik de vriezer leeg moet eten met die verdraaide lamskoteletten
Had dat dan gezegd!!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, kostte me een rib uit mijn lijfwie weet als ie weer eens is aangegroeid.
Nou vooruit.... jij mag dan wel een paar prikjes doen.....quote:
Het was een sinterklaas cadeautjequote:Op zondag 12 juni 2011 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had dat dan gezegd!!
Volgende keer gewoon entree geld vragen
Hehe, ik hou hier wel vaker culinaire avondjes. Mn keuken is er groot en goed genoeg voorquote:Op zondag 12 juni 2011 17:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doe je dat ook als ik een keer in NL ben dan?Help ik wel mee met koken
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou vooruit.... jij mag dan wel een paar prikjes doen.....
Ach, ik prik gewoon terugquote:Op zondag 12 juni 2011 17:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet dat ik me er wat van had aangetrokken als het niet had gemogen hoor.
Oh over een half jaartje weer dusquote:Op zondag 12 juni 2011 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het was een sinterklaas cadeautje
[..]
Hehe, ik hou hier wel vaker culinaire avondjes. Mn keuken is er groot en goed genoeg voor
Dat mag.quote:
Naaiiss, maken we er een 5 gangen diner vanquote:Op zondag 12 juni 2011 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het was een sinterklaas cadeautje
[..]
Hehe, ik hou hier wel vaker culinaire avondjes. Mn keuken is er groot en goed genoeg voor
Behalve als er eend op je bord ligtquote:
Oeh dan maak ik wel mijn mama's beroemde stroganoffsausquote:Op zondag 12 juni 2011 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naaiiss, maken we er een 5 gangen diner van
EEND!!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve als er eend op je bord ligt
Zelfs dan. Met moeitequote:Op zondag 12 juni 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve als er eend op je bord ligt
Stroganoffquote:Op zondag 12 juni 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh dan maak ik wel mijn mama's beroemde stroganoffsaus
Hoeveel eend heeft minipuber gisteren te pakken kunnen krijgen eigenlijk?quote:
Ik zorg dan wel weer voor een aubergine-achtig verhaal tijdens het kokenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh dan maak ik wel mijn mama's beroemde stroganoffsaus
Genoegquote:Op zondag 12 juni 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel eend heeft minipuber gisteren te pakken kunnen krijgen eigenlijk?
Er zit geen aubergine in stroganoffsausquote:Op zondag 12 juni 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zorg dan wel weer voor een aubergine-achtig verhaal tijdens het koken
Bon apetitquote:Op zondag 12 juni 2011 18:00 schreef Barbusse het volgende:
Ja, wegwezen hier, op zoek naar etenCiao
![]()
Dat zei ik ook niet schat!quote:Op zondag 12 juni 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zit geen aubergine in stroganoffsaus
Vorige week bij een Argentijn gegeten.... die had ook een overheerlijke Stroganoffsaus... eigen recept.... pffffquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet schat!
Maar ik kan niet koken en de vorige keer was peu aan het kokenin de keuken en vertelde ik het aubergineverhaal.
Hij was toen toch echt bezig met zijn groentetaartje tochquote:
In de koffer meegesmokkeld?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vorige week bij een Argentijn gegeten.... die had ook een overheerlijke Stroganoffsaus... eigen recept.... pffff
Super goede Argentijn trouwens.... maakt alles zelf en alles vers... Vlees haalt ie zelf uit Argentinie.... en dat merk je ook wel aan de prijs
Oj argentijns... hmmmmquote:Op zondag 12 juni 2011 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vorige week bij een Argentijn gegeten.... die had ook een overheerlijke Stroganoffsaus... eigen recept.... pffff
Super goede Argentijn trouwens.... maakt alles zelf en alles vers... Vlees haalt ie zelf uit Argentinie.... en dat merk je ook wel aan de prijs
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]![]()
En dan niet die ketens die je in Amsterdam vindt.... maar gewoon een echte....
Eigenaar bereidt zelf het vlees in een open keuken op de grill.....![]()
![]()
Ik zou er bijna heen rijden....
Ik mis mijn papa's draadjesvleesquote:Op zondag 12 juni 2011 18:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn vader had ook altijd een open keuken in het restaurant. Zucht, ik mis die grill
Ja, maar jij!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, zo ben ik eens naar een toneelvoorstelling gegaan, was een stelletje en die produceerden dat, konden nog wel wat regelen, voor zaken contacten ook prima, zo ben ik aan mijn huidige baan gekomen, etc.
Het is ook niet altijd raak, maar dan is een boekje, of tijdschrift heerlijk om in te lezen tussen de gangen doorquote:
Kies je dan ook nog specifieke boeken/tijdschriften om op te vallen of iets dergelijks waardoor je aanspraak krijgt?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is ook niet altijd raak, maar dan is een boekje, of tijdschrift heerlijk om in te lezen tussen de gangen door
Nooit over nagedacht, maar meestal heb ik wel een zeil tijdschrift liggen. misschien dat dat mensen trekt?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kies je dan ook nog specifieke boeken/tijdschriften om op te vallen of iets dergelijks waardoor je aanspraak krijgt?
ik moet wat minder nerderige tijdschriften gaan lezen, denk ikquote:Op zondag 12 juni 2011 18:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht, maar meestal heb ik wel een zeil tijdschrift liggen. misschien dat dat mensen trekt?
Welke twee dingen heb je samengesteld?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Eindelijk dat ene level in mn spelletje gehaald
Que?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke twee dingen heb je samengesteld?
dat is echt heeeeeuuuulll oud!!!quote:Op zondag 12 juni 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
Ik ben dit spel aan het spelen
http://www.artsoft.org/rocksndiamonds/
De originele Boulder Dash levels zitten er ook nog in jaquote:
Op de bank liggen met spierpijn en niet kunnen wachten tot ik weer kan squashenquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:48 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Op de bank liggen met spierpijn en niet kunnen wachten tot ik weer kan squashen
Thnx. Zit al een hele tijd niet lekker in m'n vel en met squashen kan ik eindelijk eens ergens anders aan denkenquote:
Dat soort dingen heb je zelf in de handquote:Op zondag 12 juni 2011 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn god wat een supersaaie zondag is dit zeg
Ja ik heb de macht om mijn vrienden vrij te geven van werkquote:Op zondag 12 juni 2011 20:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb je zelf in de hand
Geen idee, nooit gedaan. Q heeft wel eens gedaan volgens mij en beviel hem goedquote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed, ik heb even behoefte aan jullie immer welgefundeerde en weloverwogen opinie.
De vraag is: in je eentje met zo'n groepsvakantie mee, goed plan of geen goed plan?
Heb jij dan per se je vrienden nodig om geen saaie dag te hebben?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik heb de macht om mijn vrienden vrij te geven van werk
Leuk!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Goed, ik heb even behoefte aan jullie immer welgefundeerde en weloverwogen opinie.
De vraag is: in je eentje met zo'n groepsvakantie mee, goed plan of geen goed plan?
Ja ik welquote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb jij dan per se je vrienden nodig om geen saaie dag te hebben?
Wat is de beste manier om een persoon die moet studeren (Belangrijke tentamens enzo) ermee te laten stoppen voor een leuke avond?quote:
Ik heb bewust voor een singlesvakantie gekozen (jaja, kom maar op met diequote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Ja en die singles willen 's avonds met een vrijgezel meisje batsen!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:18 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ik heb bewust voor een singlesvakantie gekozen (jaja, kom maar op met diereacties) omdat ik dingen wil doen en meemaken op vakantie. Uitrusten doe ik wel als ik weer thuis ben.
Met een groepsvakantie zul je voornamelijk tussen de stelletjes zitten verwacht ik en die trekken toch vooral met elkaar op en willen 's avonds nog even gezellig samen zitten (seksen dus).
Mja zo'n singlesvakantie bedoel ik dusquote:Op zondag 12 juni 2011 20:18 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ik heb bewust voor een singlesvakantie gekozen (jaja, kom maar op met diereacties) omdat ik dingen wil doen en meemaken op vakantie. Uitrusten doe ik wel als ik weer thuis ben.
Met een groepsvakantie zul je voornamelijk tussen de stelletjes zitten verwacht ik en die trekken toch vooral met elkaar op en willen 's avonds nog even gezellig samen zitten (seksen dus).
Ik heb het vorig jaar gedaan, ik zat vooral bij 50+-ers in de groep en zald e volgende keer even bellenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
Fox en Shoestring hebben speciale singlesreizen, Djoser niet. Ik ben met Djoser gegaan en er zat geeneen setje bij.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:18 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
En dus lok ik ze mee naar activiteiten en wordt het uiteindelijk niet batsenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en die singles willen 's avonds met een vrijgezel meisje batsen!
Nou ik heb nog niet serieus rondgekeken, het was gewoon een idee, en ik heb er dus zo m'n bedenkingen bijquote:Op zondag 12 juni 2011 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar gedaan, ik zat vooral bij 50+-ers in de groep en zald e volgende keer even bellenMaar ik wilde sowieso wel mee denk ik, want ik wilde die reis gewoon heel graag doen en het was super. Q heeft een singlesreis gedaan met allemaal jongeren, gaat ie dit jaar weer doen geloof ik.
Welke reis en welke maatschappij wilde je doen?
euhm geen, leuke avonden komen na de tentamens wel weerquote:Op zondag 12 juni 2011 20:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat is de beste manier om een persoon die moet studeren (Belangrijke tentamens enzo) ermee te laten stoppen voor een leuke avond?
Ik wil liever niet alleen op vakantie. Ik heb de oriëntatie en organisatie van een druif. Zo'n groepsreis is vaak wel duurder dan wanneer je het alleen doet, maar ik zie mezelf zo'n reis niet in m'n eentje doen. En drie/vier weken met een vriendin op vakantie dat wordt vaak toch een beetje ruzie, en die hebben geen tijd of geld of willen ergens anders naartoe etc. Als ik een vent had zou ik hem wel meteen naar de VS sleuren en zelf een auto huren, want bij die groepsreizen heb je niet zo heel veel vrijheid.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Nouja het punt is gewoon dat ik dus niet zo denderend veel vrienden heb, en die vrienden zijn allemaal stelletje en met z'n tweetjes op vakantie enzo. Ben ook al jaren niet op vakantie geweest, en ik verrek het om dit jaar wéér thuis te blijven. Alleen, de vraag is dus wat dan. En ik twijfel erover omdat ik in het verleden nooit zo geweldig opgenomen ben in groepen vreemden en ik dus bang ben om een buitenbeentje te worden
Ja, maar als vrouwke alleen door de VS rijden wordt toch redelijk afgeradenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:26 schreef Spezza19 het volgende:
Daarom! Ik ga dan wel lekker alleen op vakantie. Alle vrijheid en kom vanzelf wel mensen tegen.
quote:
Jaren vrachtwagenchauffeur geweest en de meest vreemde gaten in the middle of freakin' niks gevonden op basis van een natte duim in de wind. Laat mij maar crossen, ik kom er welquote:Op zondag 12 juni 2011 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil liever niet alleen op vakantie. Ik heb de oriëntatie en organisatie van een druif. Zo'n groepsreis is vaak wel duurder dan wanneer je het alleen doet, maar ik zie mezelf zo'n reis niet in m'n eentje doen. En drie/vier weken met een vriendin op vakantie dat wordt vaak toch een beetje ruzie, en die hebben geen tijd of geld of willen ergens anders naartoe etc. Als ik een vent had zou ik hem wel meteen naar de VS sleuren en zelf een auto huren, want bij die groepsreizen heb je niet zo heel veel vrijheid.
Gewoon rondvragen of er iemand mee wilt. :-)quote:Op zondag 12 juni 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar als vrouwke alleen door de VS rijden wordt toch redelijk afgeraden
Ja, niemand dusquote:Op zondag 12 juni 2011 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon rondvragen of er iemand mee wilt. :-)
Dat probleem heb/had ik ook. Daarom ga ik dus met zo'n reis mee. Zitten vast wel een paar mensen in de groep met wie het klikt en het zijn 'maar' drie weken, hoef niet met ze te trouwenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jaren vrachtwagenchauffeur geweest en de meest vreemde gaten in the middle of freakin' niks gevonden op basis van een natte duim in de wind. Laat mij maar crossen, ik kom er welOrganisatietalent heb ik ook wel, dus dat is het probleem niet zo. Het punt is meer dat ik dus geen geschikt gezelschap kan vinden in mijn directe vrienden/kennissenkring. Met in m'n eentje op vakantie bedoel ik dus vooral zonder bekenden, moederziel alleen lijkt me ook niks nee
trouwen is al lang niet meer nodig om mee te batsen...quote:Op zondag 12 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Dat probleem heb/had ik ook. Daarom ga ik dus met zo'n reis mee. Zitten vast wel een paar mensen in de groep met wie het klikt en het zijn 'maar' drie weken, hoef niet met ze te trouwen
Wij zetten gewoon een tent op op het strandquote:
MOet je per se een maand op vakantie dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, niemand dus. Of in ieder geval niet de mensen met wie ik een maand opgescheept wil zitten, want je hebt verder niemand dus. Je kunt dan niet even wisselen met gezelschap
En nu ken ik iemand die wel graag met me mee wil en geen geld heeft en dan gaat zitten mokken omdat ik dan zelf ga. Ik word er ook niet jonger op
Voor de dingen die ik wil zien wel ja, anders zie je de helft nietquote:Op zondag 12 juni 2011 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
MOet je per se een maand op vakantie dan?
Pssssst!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:30 schreef clevy het volgende:
[..]
trouwen is al lang niet meer nodig om mee te batsen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Mja, je kan het toch ook opsplitsen?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de dingen die ik wil zien wel ja, anders zie je de helft niet
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zetten gewoon een tent op op het strand
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Pssssst!paar dagen geleden al eens gedaan.. werd wel als compliment opgevat geloof ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Mag ik vragen welke reis/organisatie en waarom die?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Dat probleem heb/had ik ook. Daarom ga ik dus met zo'n reis mee. Zitten vast wel een paar mensen in de groep met wie het klikt en het zijn 'maar' drie weken, hoef niet met ze te trouwen
Dat dusquote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee keer gaan? Als je er toch bent, doe het dan gelijk goed.
Hoezo? Je kan ook gewoon meerdere keren goed de tijd nemen voor een bepaalde regio...quote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee keer gaan? Als je er toch bent, doe het dan gelijk goed.
Fox, had de reis die ik wilde maken en van een meisje die ik ken hele positieve verhalen over gehoord. Kunt ook samenstelling en leeftijd van de groep inzien, vond ik ook wel een voordeel.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke reis/organisatie en waarom die?
En waar zal het heen dan? Ver weg of juist dicht bij?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:34 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Fox, had de reis die ik wilde maken en van een meisje die ik ken hele positieve verhalen over gehoord. Kunt ook samenstelling en leeftijd van de groep inzien, vond ik ook wel een voordeel.
Dat is pas helemaal duur. Ik ga echt geen twee weken naar Australië, dat schiet niet op.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan ook gewoon meerdere keren goed de tijd nemen voor een bepaalde regio...
mwa.. ik ben zo op de bonnefooi vorig jaar naar egypte gegaan.. per ongeluk last minute.. woensdag geboekt, vrijdag betaald, maandag tickets en dinsdag op het vliegtuig. je gaat en als het niet bevalt dan zit je je de tijd maar gewoon uit.. moet er zelf wat van maken.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En waar zal het heen dan? Ver weg of juist dicht bij?
Ik heb zoiets van: als het dan niet bevalt kan ik tenminste zo weer naar huis. Aan de andere kant, ik wil niet ergens heen waar ik de weg weet. En dan moet je toch een aardig stukkie
Ja, die samenstelling is handig, maar ik vond Fox best duur. Ik wilde naar het westen van de VS, vond Djoser duur en de septemberreis zat al vol. Fox had een gelijkwaardige reis, maar dan een week korter en bijna net zo duur. En doordat je een week mist zit je voor mijn gevoel alleen maar in de auto en rij je overal langs, dat gevoel had ik vorig jaar soms al en toen was ik er drie wekenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:34 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Fox, had de reis die ik wilde maken en van een meisje die ik ken hele positieve verhalen over gehoord. Kunt ook samenstelling en leeftijd van de groep inzien, vond ik ook wel een voordeel.
Ja, dat is wel gaafquote:Op zondag 12 juni 2011 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens Cherry: ik heb een vrachtwagenrijbewijs, daar kun je een internationaal rijbewijs bij krijgen in dezelfde categorie en dan met zo'n hugeass motherfucker van een camper rondrijden wat je wil. Kost een paar knaken, maar dan heb je ook wat. Mag jij niet rijden, dat dan weer wel
M'n oom en tante hebben het gedaan, door Canada. Met een tot camper omgebouwde Yank Truck. Je weet wel, met zo'n gigantische neus eraan. Baggâhvetquote:Op zondag 12 juni 2011 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is wel gaafGewoon met de camper op pad. Ze hadden op Travel Channel een programma over een gezin dat met zo'n caravan door de VS trok, zaten best chique parken bij enzo, en je hebt de vrijheid en altijd een bed.
Wie het kleine niet eert.....quote:
Ja, dat is dan ook wel weer waar. De behoefte aan de vluchtmogelijkheid komt vooral door de angst niet geaccepteerd te worden. En eigenlijk moet ik daar ook gewoon niet bang voor zijn, want die taferelen stammen uit m'n middelbare school tijd. Daarna ging het eigenlijk best wel goed.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:37 schreef clevy het volgende:
[..]
mwa.. ik ben zo op de bonnefooi vorig jaar naar egypte gegaan.. per ongeluk last minute.. woensdag geboekt, vrijdag betaald, maandag tickets en dinsdag op het vliegtuig. je gaat en als het niet bevalt dan zit je je de tijd maar gewoon uit.. moet er zelf wat van maken.
Die van mij ook, en over een tijdje gaan ze door Nieuw-Zeeland karren als m'n oom met pensioen is.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
M'n oom en tante hebben het gedaan, door Canada. Met een tot camper omgebouwde Yank Truck. Je weet wel, met zo'n gigantische neus eraan. Baggâhvet
Costa Ricaquote:Op zondag 12 juni 2011 20:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En waar zal het heen dan? Ver weg of juist dicht bij?
Ik heb zoiets van: als het dan niet bevalt kan ik tenminste zo weer naar huis. Aan de andere kant, ik wil niet ergens heen waar ik de weg weet. En dan moet je toch een aardig stukkie
Geaccepteerd worden of niet, je hebt de rest van de groep niet per se nodig om je te vermakenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook wel weer waar. De behoefte aan de vluchtmogelijkheid komt vooral door de angst niet geaccepteerd te worden. En eigenlijk moet ik daar ook gewoon niet bang voor zijn, want die taferelen stammen uit m'n middelbare school tijd. Daarna ging het eigenlijk best wel goed.
Maarja
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben boos en moe en moet leren en heb zin om n potje te janken, denk dat ik dat zo maar gewoon ff ga doen
precies.. ik had voor geval van 'nood' boeken en m'n ipod bij me.. maar had gigantisch geluk dat ik goed op kon schieten met 2 lieve vlaamse meisjes in de reisgroep. erger nog.. wij 3-en waren de gehele reisgroep.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geaccepteerd worden of niet, je hebt de rest van de groep niet per se nodig om je te vermakenJe zit alleen vast aan het schema van de reis en de reisleiding, verder zoek je het maar uit 9 van de 10 keer. Ik heb ook een paar dagen alleen rond gekuierd, even rust van zo'n groep en de dingen zien die ik wil zien. Ben ook in m'n eentje naar de bioscoop geweest s avonds.
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben boos en moe en moet leren en heb zin om n potje te janken, denk dat ik dat zo maar gewoon ff ga doen
Ik kon het op zich met iedereen goed vindenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:46 schreef clevy het volgende:
[..]
precies.. ik had voor geval van 'nood' boeken en m'n ipod bij me.. maar had gigantisch geluk dat ik goed op kon schieten met 2 lieve vlaamse meisjes in de reisgroep. erger nog.. wij 3-en waren de gehele reisgroep.
Hmm, toe maar. Is mij te ver af voor de eerste keer met zo'n reisquote:
Positieve ervaring wat dat betreft dus, hmmkayquote:Op zondag 12 juni 2011 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geaccepteerd worden of niet, je hebt de rest van de groep niet per se nodig om je te vermakenJe zit alleen vast aan het schema van de reis en de reisleiding, verder zoek je het maar uit 9 van de 10 keer. Ik heb ook een paar dagen alleen rond gekuierd, even rust van zo'n groep en de dingen zien die ik wil zien. Ben ook in m'n eentje naar de bioscoop geweest s avonds.
niet gratis logies? valt me tegen van jequote:Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt he, ik ga eerst eens zoeken naar dat bordje wat hier blijkbaar bij de voordeur hangt volgens mijn zoon.
Goedkoop hotel!
Keuken open 24/7!
Je kunt ook in Europa blijvenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm, toe maar. Is mij te ver af voor de eerste keer met zo'n reis
[..]
Positieve ervaring wat dat betreft dus, hmmkay
wrom?quote:
Mannen zijn stom.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt he, ik ga eerst eens zoeken naar dat bordje wat hier blijkbaar bij de voordeur hangt volgens mijn zoon.
Goedkoop hotel!
Keuken open 24/7!
Wees blij dat het jong vrienden heeft. Hier was het altijd 1 groot gekkenhuis, wij (mijn broertje, zusje en ik) brachten wel eens de man 2 andere koterts mee voor de pannekoeken op donderdagmiddag. Had ze er toch mooi ineens 9 in plaats van 3 aan tafel zittenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedkoop hotel!
Keuken open 24/7!
Ik had geen vriendenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wees blij dat het jong vrienden heeft. Hier was het altijd 1 groot gekkenhuis, wij (mijn broertje, zusje en ik) brachten wel eens de man 2 andere koterts mee voor de pannekoeken op donderdagmiddag. Had ze er toch mooi ineens 9 in plaats van 3 aan tafel zitten
Goede redenquote:
Ja nou dat dusquote:Op zondag 12 juni 2011 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook in Europa blijven![]()
Costa Rica lijkt me ook erg mooi, maar ik heb nog meer reizen die hoger op het lijstje staan
snie.. ik ben kei lief. en das alvast een uitzondering waarmee je regel om zeep is. (wiskundig is 1 uitzondering genoeg om een wetmatigheid te verwerpen.. of gooi ik nu nerderig m'n eigen ruiten in?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mannen zijn stom.
Al zou ik het niet weten want ik heb al een tijdje geen aanleiding gehad om ze te haten
Ik ook maar die 2 hoorquote:
Dan is Costa Rico wel mooi denk ikquote:Op zondag 12 juni 2011 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja nou dat dusIets richting Spanje/Italië/Portugal lijkt me wel wat eigenlijk. Als ik maar iets met bergen en zee en zon en strand en van alles en nog wat heb
quote:
Zijn ze nog steeds niet begonnen? Dat wordt dus geen Speed om 9 uurquote:Op zondag 12 juni 2011 20:54 schreef Spezza19 het volgende:
Pffff.... wanneer begint die Grand Prix nou weer?![]()
Beetje regen.....
quote:
Als ik hem om 7 uur een berichtje stuur dat ie naar huis moet omdat we gaan eten verwacht ik dat ie ook naar huis komt!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wees blij dat het jong vrienden heeft. Hier was het altijd 1 groot gekkenhuis, wij (mijn broertje, zusje en ik) brachten wel eens de man 2 andere koterts mee voor de pannekoeken op donderdagmiddag. Had ze er toch mooi ineens 9 in plaats van 3 aan tafel zitten
sinds wanneer zit jij aan de speed?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn ze nog steeds niet begonnen? Dat wordt dus geen Speed om 9 uur
Lekker laten jankenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik hem om 7 uur een berichtje stuur dat ie naar huis moet omdat we gaan eten verwacht ik dat ie ook naar huis komt!
Niet om half 8 antwoorden met: ik kom straks!
Om 8 uur stuur ik weer een berichtje van hallo thuiskomen!
Antwoord: ja ben er met 5 minuten!
En dan om 20:40 binnen komen stappen en ook nog het gore lef hebben om ipv hallo als eerste "eten nog niet klaar?" te roepen.
Hij ligt nu te janken op zn bed
Het is een kindquote:Op zondag 12 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik hem om 7 uur een berichtje stuur dat ie naar huis moet omdat we gaan eten verwacht ik dat ie ook naar huis komt!
En dan om 20:40 binnen komen stappen en ook nog het gore lef hebben om ipv hallo als eerste "eten nog niet klaar?" te roepen.
Wat een koningquote:Op zondag 12 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker laten janken inderdaad.... gewoon zonder vreten naar bed....quote:Op zondag 12 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan vreet ie vannacht de koelkast wel leegquote:Op zondag 12 juni 2011 20:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lekker laten janken inderdaad.... gewoon zonder vreten naar bed....
Oh die bekijkt het vandaag idd maar.quote:Op zondag 12 juni 2011 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker laten janken
Of: van tevoren zeggen dat ie om 7 uur thuis moet zijn voor het eten.
Ja, op de afstand na. Als het dit jaar goed bevalt is zo'n bestemming iets voor volgend jaarquote:
Dan heeft ie morgen niks....quote:Op zondag 12 juni 2011 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan vreet ie vannacht de koelkast wel leeg
Wat is er met de afstand? Het idee dat je niet zo snel thuis bent of de reis?quote:Op zondag 12 juni 2011 20:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, op de afstand na. Als het dit jaar goed bevalt is zo'n bestemming iets voor volgend jaar
En ja, dat betekent compromissen sluiten. Nou dat moet dan maar
Het eerstequote:Op zondag 12 juni 2011 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er met de afstand? Het idee dat je niet zo snel thuis bent of de reis?
Ik kan mij voorstellen dat als iets niet bevalt, dat het dan wel kut is om ver weg te zitten....quote:Op zondag 12 juni 2011 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er met de afstand? Het idee dat je niet zo snel thuis bent of de reis?
Doen! Vooral als je je kut voelt. Niet te vaak doen want dan word je net zo rond als ik.quote:
welke? ik krijg iedere dag wel een stel mails maar kan geen goede herinnerenquote:
Óf die foto in je fobo is niet erg recent, óf je bent niet rond. Zo, ik heb gesprokenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doen! Vooral als je je kut voelt. Niet te vaak doen want dan word je net zo rond als ik.
die foto's zijn niet recentquote:Op zondag 12 juni 2011 21:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Óf die foto in je fobo is niet erg recent, óf je bent niet rond. Zo, ik heb gesproken
Vrouwen vinden zichzelf altijd snel te dik of rond.... je weet toch?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Óf die foto in je fobo is niet erg recent, óf je bent niet rond. Zo, ik heb gesproken
groupon van Maastricht 1400 gram kwaliteitschocola voor 8 euroquote:Op zondag 12 juni 2011 21:02 schreef clevy het volgende:
[..]
welke? ik krijg iedere dag wel een stel mails maar kan geen goede herinneren
Doe daar eens wat aan dan, duhuhquote:
No shit, sherlockquote:Op zondag 12 juni 2011 21:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrouwen vinden zichzelf altijd snel te dik of rond.... je weet toch?
ow die is geweldig! zou ik eigenlijk moeten bestellen.. een maat van me heeft dezelfde naam als die choco-tokoquote:Op zondag 12 juni 2011 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
groupon van Maastricht 1400 gram kwaliteitschocola voor 8 euro
gelukkig is chocolade lang houdbaar.... dus het hoeft niet snel opquote:Op zondag 12 juni 2011 21:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
groupon van Maastricht 1400 gram kwaliteitschocola voor 8 euro
FRS?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb overigens mijn nieuwe veroveringen uit de FRS in m'n laptop geprakt. Op het moment de concert-cd van Ilse DeLange
hmm.. das dan minder dat ze er van die notentroep in steken.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
1 "silo" gevuld met 500 gram pindarotsjes
- 1 "silo" gevuld met een breed assortiment van 500 gram chocolaatjes
- 400 gram aan luxe bonbons
pindarotsjes zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
hmm.. das dan minder dat ze er van die notentroep in steken.
Ja, daarom is het ook zo goedkoop.....quote:Op zondag 12 juni 2011 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
hmm.. das dan minder dat ze er van die notentroep in steken.
Bartholomeus in de FRS is als een klein kind in de snoepwinkel. Dat gaat echt van oeh die moet ik hebbeh! En die ook! En die! En die! En... hmmm, lalalageld!quote:
echt niet.. laat de ambulance maar vast voorrijden danquote:
LOL! Dat doe ik wel op Play.com.... veel goedkoper en VEEEEEEEEL meer keus!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bartholomeus in de FRS is als een klein kind in de snoepwinkel. Dat gaat echt van oeh die moet ik hebbeh! En die ook! En die! En die! En... hmmm, lalalageld!
Ik vind het leuk om een cd'tje in handen te hebben, the real thing. En dan ook echt zo'n platenzaak doorstruinen, lekker oldskool. En ja, de platenmaatschappijen verdienen er teveel aan, maar als we er niet voor betalen komt er ook geen nieuwe muziek. En een dag geen muziek is een dag niet geleefd wat mij betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |