quote:Hopelijk grappig bedoeld
Op zondag 23 juni 2002 21:31 schreef mabit het volgende:[..]
ja dus turken zijn zelfs nog te lui om dingen te stelen, dan doe je dus echt helemaal nix voor je uitkering he...?! net die nieuwe iglo pizza reclame..!
quote:Als Turkije wint, heb je daar een heel land voor waar dat fijn gevierd kan worden: Turkije.
Op zondag 23 juni 2002 20:56 schreef delapoko het volgende:[..]
Ik ben een voorbeeld. Dus generalisatie is verkeerd. Ik ken in mijn omgeving tientallen Turken die samen met de Nederlanders feest vierden. En als je steeds zegt dat het andersom ook moet komen, dan bereik je niets.
Ik word er een beetje achterlijk van dat de hele stad volhangt met Turkse vlaggen, het lijkt allahverdomme Ankara wel.
Of zouden er in Ankara allemaal Nederlandse vlaggen gehangen hebben 2 jaar terug?
quote:Even corriceren:11 september 2001
Op zondag 23 juni 2002 21:20 schreef Rechts het volgende:De moslins hebben ook feest gevierd op 11- nov 2001 en op 6-mei 2002, wat zeker voor een groot deel van nederland onbegrijpelijk was. En nu mee feesten?? lijkt me wel wat te veel gevraagd.
quote:Domme post. In Turkije wonen geen 400.000 Nederlanders. En de Nederlanders die een huis hebben in Turkije. Ik heb vaak gezien dat ze met Nederlandse vlaggen hebben gelopen tijdens de WK.
Op zondag 23 juni 2002 21:32 schreef X-Ray het volgende:[..]
Of zouden er in Ankara allemaal Nederlandse vlaggen gehangen hebben 2 jaar terug?
Ooit gooide een zogenaamde Ajax-supporter een staaf naar een doelman, daarmee zijn niet alle Ajax-fans slecht. (Ik ben zelf voor Ajax red.)
quote:Hoezo 'word'?
Op zondag 23 juni 2002 21:32 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik word er een beetje achterlijk van dat de hele stad volhangt met Turkse vlaggen, het lijkt allahverdomme Ankara wel.
Man, kan jou het schelen. Vlaggen doen toch niemand kwaad.
quote:Ik kan me iets herinneren over een palestijnse vlag?
Op zondag 23 juni 2002 21:34 schreef Vibromass het volgende:[..]
Hoezo 'word'?
quote:
Op zondag 23 juni 2002 21:31 schreef mabit het volgende:[..]
ja dus turken zijn zelfs nog te lui om dingen te stelen, dan doe je dus echt helemaal nix voor je uitkering he...?! net die nieuwe iglo pizza reclame..!
Gelul. Turken werken over het algemeen heel hard.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 23-06-2002 21:42]
quote:Nee zo ken ik er nog een paar....
Op zondag 23 juni 2002 21:34 schreef Vibromass het volgende:[..]
Hoezo 'word'?
Dit maakt het ook niet beter erop trouwens: Vechtpartijen in Den Haag na WK-zege Turkije
Het is gewoon irritant dat het lijkt of ik in Turkije rondloop.
quote:ja die zitten met zn allen in amstelveen waar uberhaupt nix te jatten valt, dus als we nou de turken allemaal verplicht naar urk laten verhuizen dan gaan ze uit zich zelf wel weg...
Op zondag 23 juni 2002 21:34 schreef Just het volgende:
over indo's hoor je niets! dat is een voorbeeld van integratie
en voro de marokanen d8 ik aan een kunstmaat eiland in de noordzee zonder vliegveld of bootverbinding!
quote:Even wat anders, die reclame is wel heeelemaal zo he?
Op zondag 23 juni 2002 21:31 schreef mabit het volgende:net die nieuwe iglo pizza reclame..!
. Dat wordt de nieuwe volksheld. Iemand screenshots ervan?
quote:vast een turk die een nl vlag heeft gejat dan
Op zondag 23 juni 2002 21:34 schreef delapoko het volgende:[..]
Domme post. In Turkije wonen geen 400.000 Nederlanders. En de Nederlanders die een huis hebben in Turkije. Ik heb vaak gezien dat ze met Nederlandse vlaggen hebben gelopen tijdens de WK.
[Dit bericht is gewijzigd door KarTal op 23-06-2002 21:39]
quote:Door?
Op zondag 23 juni 2002 21:38 schreef Barca het volgende:
Indo's worden ook gezien als criminelen.
quote:en Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Leiden, Middelburg, Maastricht, Gronningen, Leeuwarden, Hoofddorp, Arnhem, Apeldoorn en ga zo maar door en nog steeds hoor je er niks van. Dat vind ik een goed volk, de rest ook hoor!
Op zondag 23 juni 2002 21:36 schreef mabit het volgende:[..]
ja die zitten met zn allen in amstelveen waar uberhaupt nix te jatten valt, dus als we nou de turken allemaal verplicht naar urk laten verhuizen dan gaan ze uit zich zelf wel weg...
en voro de marokanen d8 ik aan een kunstmaat eiland in de noordzee zonder vliegveld of bootverbinding!
quote:Dat ligt dan toch aan die mensen. Van mij mocht die vrouw trouwens ook best een Palestijnse vlag aan haar balkon hangen.
Op zondag 23 juni 2002 21:36 schreef Punica het volgende:
vlaggen wekken reacties op bij veel mensen. Een palestijnse vlag bijv kots ik ook op.
Rellen, dat gaat natuurlijk te ver.
quote:Ik vind het wel gezellig dat er een groep Nederlanders is die echt feest kan vieren naar aanleiding van een WK. En ze hebben het best voetballend team van de laatste 4 die er over zijn...
Op zondag 23 juni 2002 21:36 schreef X-Ray het volgende:Het is gewoon irritant dat het lijkt of ik in Turkije rondloop.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 23-06-2002 21:41]
quote:er zittne echt geen indiers in hoofddorp, en bovendien heeft amstelveen de grootst indische gemeenschap van nl
Op zondag 23 juni 2002 21:38 schreef Just het volgende:[..]
en Den Haag, Amsterdam, Rotterdam, Leiden, Middelburg, Maastricht, Gronningen, Leeuwarden, Hoofddorp, Arnhem, Apeldoorn en ga zo maar door en nog steeds hoor je er niks van. Dat vind ik een goed volk, de rest ook hoor!
quote:Ja door wie eigenlijk?
Op zondag 23 juni 2002 21:38 schreef mrcool het volgende:[..]
Door?
PS P&A is echt cool trouwens!!! Doe ik ook!
Het is hier een sport forum waar we een zeker acceptabel niveau trachten te houden ipv dit hersenloze gezever van tevelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |