quote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef Rewimo het volgende:
Hallo, daar zijn we weerWat een geweldige foto's in het vorige topic
![]()
Zes wedstrijden gespeeld, zes wedstrijden gewonnenAlle ouders met verbijsterde blikken langs de kant. We wisten niet wat ons overkwam
Eerste plaats en de grootste beker gewonnen![]()
M_M, wat jammer van de katjes, maar wel fijn dat je je nu beter voelt
quote:
Krachttraining.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg, huisvrouwtjes alhier?
Hoe zorg ik dat een overhemd een beetje krimpt, maar niet teveel. Het is 100% katoen
quote:
Je loopt achter.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
Noteert Cat op het lijstje poezenvrouwtjes
En die aanzetten.quote:
Als ik een huismannenlijstje zou aanleggen zou jij er niet opkomen.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ooooh moest de droger ook aan? Ik dacht dat het genoeg was als het daar gewoon een uurtje lag
Jammer dat we die zo weinig zienquote:
Met stip!quote:
Je kan ook gewoon een keer mee naar de sauna in je overhemd en spijkerbroekquote:Op zondag 12 juni 2011 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ze zitten nu in een kort wasje, dan is het nat, dan mag het in de droger180 minuten op standje Finse Sauna?
Hmm... je speelt met je huisvrouwenlijstjesnotatie héquote:Op zondag 12 juni 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
ik zal zeggen probeer idd eerst zo en dan pas heter.
Al bedoelde ik eigenlijk 60 graden
Als het 100% katoen is, kan ie wel wat hebben! Gewoon hierna op 50 graden wassen en als ie dan nog te groot is: 60 graden. Hoppa! En anders breng je 'm bij mijn moeder; die krijgt echt álles voor elkaar kwa wassen en strijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
Hij ligt al in wasmaschjien hoor, op 40 graden, en dan zo even 40 minuutjes in de drogert, en dan zie ik het wel.
40 is het nieuwe 90.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
Hij ligt al in wasmaschjien hoor, op 40 graden, en dan zo even 40 minuutjes in de drogert, en dan zie ik het wel.
Die heeft een nieuwe monitor en nieuwe TV/internet/bellen abo, als ik me daar laat zien moet ik het meteen aansluiten, en dat wil ik nu nietquote:Op zondag 12 juni 2011 16:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het 100% katoen is, kan ie wel wat hebben! Gewoon hierna op 50 graden wassen en als ie dan nog te groot is: 60 graden. Hoppa! En anders breng je 'm bij mijn moeder; die krijgt echt álles voor elkaar kwa wassen en strijken
Even gebeld, ik citeer: "Ik ben zomaar bang dat katoen niet krimpt. Ik zou 'm rustig op 90 graden wassen. Maar het is de vraag of ie in de lengte of in de breedte krimpt. Maar 40 graden gaat niet werken. En 60 graden trouwens ook niet. Het beste is gewoon ff gaan ruilen of laten innemen door de naaister. Hoewel er veel afhangt van de stof. Als het een goedkoop flutstofje is, hou je misschien wel een heel klein overhemmetje over. Maar een béétje een overhemd, zou hooguit op 90 graden een beetje moeten kunnen krimpen!.... als ie al krimpt... ik vraag het me af"quote:Op zondag 12 juni 2011 16:18 schreef ElisaB het volgende:
Als het 100% katoen is, kan ie wel wat hebben! Gewoon hierna op 50 graden wassen en als ie dan nog te groot is: 60 graden. Hoppa! En anders breng je 'm bij mijn moeder; die krijgt echt álles voor elkaar kwa wassen en strijken
Dat is een andere mamma denk ik, want de mijne heeft dat niet heurquote:Op zondag 12 juni 2011 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
Die heeft een nieuwe monitor en nieuwe TV/internet/bellen abo, als ik me daar laat zien moet ik het meteen aansluiten, en dat wil ik nu niet
En anders kan ik m wel innemen met veiligheidsspelden, vraag maar aan Greysquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En anders kan ik m wel innemen met veiligheidsspelden, vraag maar aan Greys
Gewoon bellen. Daar zijn ze voor. En beterschap!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:33 schreef Oognip het volgende:
Mag ik jullie mening vragen?Ik doe dit absoluut niet om aandacht te vragen of weet ik wat, maar gewoon omdat ik het niet meer weet.
Ik voel me de laatste dagen echt heel slecht. Ontzettend misselijk, buikkrampen, raar in mijn hoofd alsof ik bijna flauw val, moe moe moe. Het is nu echter pinksteren en morgen weer dus kan ik weer niet naar de dokter, maar ik weet niet of ik dit ga trekken tot dinsdag.
Ik kan wel janken zo ellendig voel ik me, maar vraag me af of dit ernstig genoeg is om de weekendarts te bellen.
Ehh nee laat maar zittenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En anders kan ik m wel innemen met veiligheidsspelden, vraag maar aan Greys
Dat. Als je echt zo ellendig bent dat je wel kan janken, dan zou ik maar ff bellen. Aan de andere kant; als je moe, moe, moe bent, dan zou ik gewoon gaan slapenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:34 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon bellen. Daar zijn ze voor. En beterschap!
Dat idd, ik zou eerst even proberen wat slaap doetquote:Op zondag 12 juni 2011 16:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat. Als je echt zo ellendig bent dat je wel kan janken, dan zou ik maar ff bellen. Aan de andere kant; als je moe, moe, moe bent, dan zou ik gewoon gaan slapen
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem ook wat dubbel...
Maar toch mooi
Juist heeeeel mooiquote:Op zondag 12 juni 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem ook wat dubbel...
Maar toch mooi
Jaquote:Op zondag 12 juni 2011 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
Baaww, wat loopt ze er nog florissant bij
Ik hoop het zoquote:Op zondag 12 juni 2011 17:13 schreef APK het volgende:
Volgens mij houdt ze het nog wel een tijdje vol hoor
Het lijkt wel een pup zoquote:Op zondag 12 juni 2011 17:07 schreef Greys het volgende:
Ik zie dat sommige foto's nog wel een zetje kleur en scherpte mogen enzo, maar het was ff snel met mijn roze mini cameraatjeKomt wel goed, ik heb ze er nu zo op gegooid.
En ik heb ook huppel-door-het-veld-filmpjes![]()
Die komen ook nog.
Lekker bijslapen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Daar leeft ze helemaal op. Gisteravond was het echt een hoopje ellende. Met een tic.
En nu ligt ze ook weer verstopt onder de kattenkrabpaal, maar waarschijnlijk staat ze de rest van de hele dag ook *uit* nu na dit middagje
Bril-jantquote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Greys het volgende:
Dat was een lekker middagje hondenstrandje. Zo vond ook La Bink
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, moet je opletten!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:22 schreef Harajuku. het volgende:
Baaww, wat loopt ze er nog florissant bij
ik zet m'n geld op fluor blauwquote:Op zondag 12 juni 2011 18:05 schreef oh-oh het volgende:
Dr was gewoon echt 1 roze klaproos, op die hele wei, heel bizar, albino leek dat wel, van binnen was ie ook anders![]()
[ afbeelding ]
Er zaten er een paar aan die stengel die nog niet uit waren gekomen, ik heb er een geplukt ,die staat nu in een vaas , ben benieuwd welke kleur die gaat krijgen
Sowieso Wolfmotherquote:Op zondag 12 juni 2011 17:38 schreef oh-oh het volgende:
Wolfmother is echt wel een feestje aan het bouwen op Pinkpop zeg
Oh, die lieve Binkquote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie doet er een paard na?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, moet je opletten!
Niet met je ogen knipperen want dan is het voorbij, maar toch!
Mooi, die ene roze klaproos!quote:Op zondag 12 juni 2011 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Chico is gewassen en helemaal happy![]()
Nu ff die twee stokstaarten scheren en wassen
Echt nog nooit gezien, ik ben zo benieuwd welke kleur die wordt die ik geplukt hebquote:
Ik zei héééééééééééjjjjjjjj tegen La Binkquote:Op zondag 12 juni 2011 19:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HUhuhuhu, giddyup!
Leuk filmpje though
HiHhOIIHihhiIHihhIHihHIihHIhHIihHIquote:Op zondag 12 juni 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zei héééééééééééjjjjjjjj tegen La Bink
Die ligt op mijn buik te slapenquote:
Awwquote:Op zondag 12 juni 2011 19:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die ligt op mijn buik te slapen
En ik zou zweren dat ze gegroeid is. Leg ik er een meetlint naast niks gegroeid hoor
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:52 schreef indaha het volgende:
Greys wat een leuke foto's van Bink, je ziet hem genieten![]()
Mama Mia , het is toch een goede beslissing geweest , als het nu al zo snel weer beter gaat.
Oognip beterschap![]()
Oh oh wat een mooie foto's en wat staan ze er weer mooi op, trouwens leuke foto's van jullie huisdieren in het vorige topic
Zal ik doen maar moet nog even overleggen wanneer we nu naar Harderwijk willen en natuurlijk of het jullie dan uitkomtquote:Op zondag 12 juni 2011 19:52 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]is het ook. Je moet me trouwens even PMen wanneer je nou wou komen, mijn geheugen is een zeef
O maar ik zag die foto die je gisteren gepost had en ik zou toch denken dat ze flink is gegroeid, maar ze doet het prima tochquote:Op zondag 12 juni 2011 19:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die ligt op mijn buik te slapen
En ik zou zweren dat ze gegroeid is. Leg ik er een meetlint naast niks gegroeid hoor
Ja het was fantstisch weer en het is ook een aanrader om naar toe te gaanquote:Op zondag 12 juni 2011 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je niet teveel kinderen wilt tegen komen is dat idd beter indaha
Maar het was wel mooi weer vandaag
Ik dacht dat dus ook. Nu hebben we haar natuurlijk niet uitgerekt dus ze zal wel iets gegroeid zijn maar niet veelquote:Op zondag 12 juni 2011 19:59 schreef indaha het volgende:
[..]
O maar ik zag die foto die je gisteren gepost had en ik zou toch denken dat ze flink is gegroeid, maar ze doet het prima toch
Nou zo erg was het gelukkig nog niet omdat het daar vrij ruim is , alleen als het voedertijd is dan rijden ze je met de kinderwagens , rollators en rolstoelen over je voeten heenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:17 schreef nokwanda het volgende:
Dierentuinen zijn op zon en feestdagen meestal hell
Ze zouden bij de kassa ductape of kleine mondkneveltjes mee moeten geven
Die van mij is heel rustig en lief nog welquote:Op zondag 12 juni 2011 20:17 schreef nokwanda het volgende:
Dierentuinen zijn op zon en feestdagen meestal hell
Ze zouden bij de kassa ductape of kleine mondkneveltjes mee moeten geven
Ben je er wel eens geweest, is wel heel leuk maar er mogen geen honden binnen denk ikquote:Op zondag 12 juni 2011 20:41 schreef oh-oh het volgende:
Dierentuinen door de week is ook een risico, dan heb je die busladingen vol schoolreisjes, die zijn helemaal losgeslagen vaak![]()
Maar op een feestdag als vandaag zou ik ook niet snel gaan.
Maar jij gaat haar opvoedenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die van mij is heel rustig en lief nog wel
Ja dat geloof ik gelijk , mijn nichtje is net terug uit Bali en heeft uitgebreid verslag van de aapjes gedaan maar ik vond het net te ver om even op en neer te gaanquote:Op zondag 12 juni 2011 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Oeh oeh oeh de Kings of Leon, die zijn toch wel goed live zeg.
Coldplay zoog echt![]()
Indaha, ik ben er vroeger wel es geweest.
Maar apentuinen zijn leuker in Azie
Wanneer was ze uitgeteld?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn zus haar tsunamialarm schiet ook niet op. Ik benieuwd naar mijn neefje of nichtje
Ik had ook 2 data'squote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat geeft een leuke setting, die klaprozen! En die tweede foto!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:52 schreef oh-oh het volgende:
Klaprozen FTW![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
And a pink one for the lady:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjeuf is een toffe nieuwe vrind
[ afbeelding ]
Heb je deel 1 ook gezien? Christan heeft alle boeken van de serie, hij is er helemaal weg van. Ze zijn ook erg leuk, ik heb ze ook gelezenquote:Op maandag 13 juni 2011 09:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die film heb ik al gezien..had hem gedownload, ik vond hem ook leuk
Tjeee helemaal vergetenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:53 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhhh
Heb je de dvd eigenlijk al gekregen van die videozuil Maes?
Leuk! Mooi land en prachtige natuur ook. Nog speciale dingen gedaan?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:56 schreef Maes het volgende:
In Tsjechie, meneer Maes zijn familie heeft daar een huis.
Hahahahaha je ziet bij jullie ook mijn zoon erachter staan te lachten, zo leukquote:Op maandag 13 juni 2011 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
MAES![]()
![]()
Haaaai![]()
Enige foto's en die videozuil...ik twijfel nog of ik wil kijken
Die was idd meer gecharmeerd van het " van vooooooor "gedeelte dan van de rest geloof ikquote:Op maandag 13 juni 2011 17:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Hahahahaha je ziet bij jullie ook mijn zoon erachter staan te lachten, zo leuk
Elke dag lekker uit eten en wat dagtripjes naar leuke dorpjes/stadjes. Het was erg lekker weerquote:Op maandag 13 juni 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk! Mooi land en prachtige natuur ook. Nog speciale dingen gedaan?
En nu weer het normale leven in dus.
De smiechtquote:Op maandag 13 juni 2011 17:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Hahahahaha je ziet bij jullie ook mijn zoon erachter staan te lachten, zo leuk
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
Bink die heur haar uitschudt na het badderen is best een eng gezicht als je dat beeld stil zet
[ afbeelding ]
Je moet haar pootje niet in het stopcontact steken!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
Bink die heur haar uitschudt na het badderen is best een eng gezicht als je dat beeld stil zet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ze ziet er hier niet op haar voordeligst uitquote:
Och die pop toch, waarom moest ze in bad??quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:38 schreef indaha het volgende:
Maes fijn dat het leven als getrouwde vrouw zo goed bevalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Ik heb gister heul hippe reebokjes gekocht op een rommelmarkt. Joel vindt ze cool maar te hip voor zijn moederquote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben vandaag een ree gezienen allemaal minikikkertjes (te klein om te zien op de foto's die ik heb gemaakt
). En net stond hier een prachtige volledige regenboog aan de hemel.
Hihi op Pinkpop ookquote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben vandaag een ree gezienen allemaal minikikkertjes (te klein om te zien op de foto's die ik heb gemaakt
). En net stond hier een prachtige volledige regenboog aan de hemel.
Dat is hier hemelsbreed niet zo ver vandaan geloof ik, dus dat kan kloppenquote:
Moet je tegen Halloween gaan, dan hebben ze Heksendoornquote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef nokwanda het volgende:
En we gaan binnenkort ook nog naar avonturenpark Hellendoorn.
Nokmanda wilde Joel helpen om aan kaartjes voor Walibi te komen via vakantieveiling .nl.
Roept ie heel blij uit: ik heb ze voor maar ¤ 26,- (voor twee personen en de normale entree is voor twee personen ¤ 61,-)
Dus hij betaalt ze en krijgt de e-tickets... blijken ze van Hellendoorn te zijn. Zegt ie ook nog: oeps, ze hebben me de verkeerde gestuurd. Neeeheeeeeee, je hebt op de verkeerde veiling geboden![]()
En Joel wil echt niet naar Hellendoorn, dus gaan we in de herfst zelf wel
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je tegen Halloween gaan, dan hebben ze Heksendoorn
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Ah ja, ze zijn erg goed in wasgoed genereren, die kleintjes
[ afbeelding ]
Kun je je voeten er zo'n beetje op de rand leggen, net als in de sauna's loungeruimte?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben een vuurtafel gekregen, leuk hè?
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kun je je voeten er zo'n beetje op de rand leggen, net als in de sauna's loungeruimte?
Of op de vroege herfstavonden met je vuurtje en een fleecedekentjequote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef Maes het volgende:
We zijn nog aan het sparen voor een loungebank buitenIk zie me al helemaal loungen op de zwoele zomeravonden
hoe ver moet je doorsparen dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag deze, nog even doorsparen dus
Pinkpop aan het kijken, stel niet zulke onnozele vragenquote:
die show van de foo'squote:Op maandag 13 juni 2011 22:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pinkpop aan het kijken, stel niet zulke onnozele vragen
yep, een miloen well spent, de amelodische zingende zwerver voor de bijenkorf in Rotterdam was goedkoper geweestquote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Sex on Fire van de KoL en Lippy Kids van Elbow met dat hele stille publiek dat terugfloot vond ik de hoogtepunten.
Maar de Foos waren goed hoor!
Die Coldplay zanger zong retevals
En minstens even goed jaquote:Op maandag 13 juni 2011 23:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yep, een miloen well spent, de amelodische zingende zwerver voor de bijenkorf in Rotterdam was goedkoper geweest
ja nee, dat je het vraagt is 1 ding.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
los van het feit dat ik 3 of 4 nummers van coldplay wel leuk vind, vind ik echt dat als je een miljoen durft te vragen voor een optreden je jezelf nog eens goed achter de oren moet krabben waar de fuck je eigenlijk mee bezig bent
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Ah Ll, Dave Grohl accoustisch in de container nog es nu
Oognip, balen zeg! Was dus toch serieus, je klachtenquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oognip, balen zeg! Was dus toch serieus, je klachtenWat denken ze dat je mankeert?
Nou ik heb zondagmedicijnen gekregen tegen mijn misselijkheid maar daar zitten geen leuke bijwerkingen van. Gister verkrampte mijn nek helemaal en kon ik nog maar een kant op kijken. Wenkbrauwen deden ook waar ze zelf zzin in hadden en mijn rong tong rolde steeds naar achter.
Bij de huisartsenpost heb ik een spuit gekregen wat de spierspanning normaal van wordt maar dat hielp niet. Ik moest naar de eerste hulp en daar kreeg ik weer een spuit. Die hielp een beetje n ik ging weer naar huis. 5 Minuten later kon ik weer teug omdat mijn tong steeds wegzakte. Daar heb ik de laatste spuit gekregen en die werkte goed maar ik moes toch nog even blijven ter observatie
O, mogge allemaal
Ja jullie zijn mij te traag hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:41 schreef Rewimo het volgende:
Wat is er trouwens met de speedchat aan de handWe zitten al voor de derde dag in hetzelfde topic
Gister was een hele goede dag (voor *nu* dan zeg maar, sowieso nog heel veel slapen uiteraard) hoewel het 's ochtends wat minder ging (ze zat om 6.30 uur op de overloop, volgens mij was ze misselijk, zitten staan liggen zitten staan liggen etc.) maar daarna ging het goedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Murning Greys, hoest met het stoere binkie?
Ja das veel te veel gedoe, zou ik ook lekker laten hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister was een hele goede dag (voor *nu* dan zeg maar, sowieso nog heel veel slapen uiteraard) hoewel het 's ochtends wat minder ging (ze zat om 6.30 uur op de overloop, volgens mij was ze misselijk, zitten staan liggen zitten staan liggen etc.) maar daarna ging het goed
En afgelopen nacht is ook goed gegaan. Dus so far, so good!
Ik moet zo een paar uur naar het werk en ik denk dat ik haar met een gerust hart een paar uurtjes thuis met Boor kan laten, want ze komt nu niet ziek over. Ligt te slapen.
(Hoewel ik het lastig vind hoor, om haar alleen te laten een tijdje... maar heen en weer slepen nu en daar tussen al die andere honden zetten gaat er harder in hakken voor haar denk ik).
Ik zou anders vandaag m'n verjaardagscentjes gaan storten, maar die waren gisteren in 1 klap al uitgegeven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Verdien jij zwart of zo?
Je gaat altijd storten
Ja vrijdag weer. Ze zei namelijk dat het dus OF lymfeklierkanker is OF schildklierkanker. En dat als het lymfeklier is, dan kan ze een week later (dus vrijdag) al voelen of ook de lymfeklieren op andere plekken gaan opzetten. Want die voelde ze vrijdag nog niet. Maar dat schijnt nogal snel te gaan (?).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:14 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Beterschap Oognip![]()
Greys, moest je vrijdag weer voor controle met Bink?
Waar gaat ze dan naar kijken? En moet je dan voortaan regelmatig met haar heen?
Ja mij en ik jouquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:16 schreef Muis006 het volgende:
Bonjour! Heb ik veel gemist?
Greys, wat een lieve foto's van Bink!
Oognip, beterschap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |