quote:Op zondag 12 juni 2011 14:53 schreef Rewimo het volgende:
Hallo, daar zijn we weerWat een geweldige foto's in het vorige topic
![]()
Zes wedstrijden gespeeld, zes wedstrijden gewonnenAlle ouders met verbijsterde blikken langs de kant. We wisten niet wat ons overkwam
Eerste plaats en de grootste beker gewonnen![]()
M_M, wat jammer van de katjes, maar wel fijn dat je je nu beter voelt
quote:
Krachttraining.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:45 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg, huisvrouwtjes alhier?
Hoe zorg ik dat een overhemd een beetje krimpt, maar niet teveel. Het is 100% katoen
quote:
Je loopt achter.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
Noteert Cat op het lijstje poezenvrouwtjes
En die aanzetten.quote:
Als ik een huismannenlijstje zou aanleggen zou jij er niet opkomen.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ooooh moest de droger ook aan? Ik dacht dat het genoeg was als het daar gewoon een uurtje lag
Jammer dat we die zo weinig zienquote:
Met stip!quote:
Je kan ook gewoon een keer mee naar de sauna in je overhemd en spijkerbroekquote:Op zondag 12 juni 2011 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ze zitten nu in een kort wasje, dan is het nat, dan mag het in de droger180 minuten op standje Finse Sauna?
Hmm... je speelt met je huisvrouwenlijstjesnotatie héquote:Op zondag 12 juni 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
ik zal zeggen probeer idd eerst zo en dan pas heter.
Al bedoelde ik eigenlijk 60 graden
Als het 100% katoen is, kan ie wel wat hebben! Gewoon hierna op 50 graden wassen en als ie dan nog te groot is: 60 graden. Hoppa! En anders breng je 'm bij mijn moeder; die krijgt echt álles voor elkaar kwa wassen en strijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
Hij ligt al in wasmaschjien hoor, op 40 graden, en dan zo even 40 minuutjes in de drogert, en dan zie ik het wel.
40 is het nieuwe 90.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
Hij ligt al in wasmaschjien hoor, op 40 graden, en dan zo even 40 minuutjes in de drogert, en dan zie ik het wel.
Die heeft een nieuwe monitor en nieuwe TV/internet/bellen abo, als ik me daar laat zien moet ik het meteen aansluiten, en dat wil ik nu nietquote:Op zondag 12 juni 2011 16:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het 100% katoen is, kan ie wel wat hebben! Gewoon hierna op 50 graden wassen en als ie dan nog te groot is: 60 graden. Hoppa! En anders breng je 'm bij mijn moeder; die krijgt echt álles voor elkaar kwa wassen en strijken
Even gebeld, ik citeer: "Ik ben zomaar bang dat katoen niet krimpt. Ik zou 'm rustig op 90 graden wassen. Maar het is de vraag of ie in de lengte of in de breedte krimpt. Maar 40 graden gaat niet werken. En 60 graden trouwens ook niet. Het beste is gewoon ff gaan ruilen of laten innemen door de naaister. Hoewel er veel afhangt van de stof. Als het een goedkoop flutstofje is, hou je misschien wel een heel klein overhemmetje over. Maar een béétje een overhemd, zou hooguit op 90 graden een beetje moeten kunnen krimpen!.... als ie al krimpt... ik vraag het me af"quote:Op zondag 12 juni 2011 16:18 schreef ElisaB het volgende:
Als het 100% katoen is, kan ie wel wat hebben! Gewoon hierna op 50 graden wassen en als ie dan nog te groot is: 60 graden. Hoppa! En anders breng je 'm bij mijn moeder; die krijgt echt álles voor elkaar kwa wassen en strijken
Dat is een andere mamma denk ik, want de mijne heeft dat niet heurquote:Op zondag 12 juni 2011 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
Die heeft een nieuwe monitor en nieuwe TV/internet/bellen abo, als ik me daar laat zien moet ik het meteen aansluiten, en dat wil ik nu niet
En anders kan ik m wel innemen met veiligheidsspelden, vraag maar aan Greysquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En anders kan ik m wel innemen met veiligheidsspelden, vraag maar aan Greys
Gewoon bellen. Daar zijn ze voor. En beterschap!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:33 schreef Oognip het volgende:
Mag ik jullie mening vragen?Ik doe dit absoluut niet om aandacht te vragen of weet ik wat, maar gewoon omdat ik het niet meer weet.
Ik voel me de laatste dagen echt heel slecht. Ontzettend misselijk, buikkrampen, raar in mijn hoofd alsof ik bijna flauw val, moe moe moe. Het is nu echter pinksteren en morgen weer dus kan ik weer niet naar de dokter, maar ik weet niet of ik dit ga trekken tot dinsdag.
Ik kan wel janken zo ellendig voel ik me, maar vraag me af of dit ernstig genoeg is om de weekendarts te bellen.
Ehh nee laat maar zittenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En anders kan ik m wel innemen met veiligheidsspelden, vraag maar aan Greys
Dat. Als je echt zo ellendig bent dat je wel kan janken, dan zou ik maar ff bellen. Aan de andere kant; als je moe, moe, moe bent, dan zou ik gewoon gaan slapenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:34 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon bellen. Daar zijn ze voor. En beterschap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |